ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παρακλήσεις με Προσευχή: Πήγαινε τώρα και ανακοίνωσε αυτό το αίτημα – Η Έκκλησή μου στον Ιησού

Μήνυμα 431 της σειράς; Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 14 Μαϊου του 2012, στις 18:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το δικό σου δώρο για ΜΕΝΑ είναι δεκτό και ως εκ τούτου θα σώσει επιπλέον 5 εκατομμύρια ψυχές. *

Είναι η πολύ θερμή επιθυμία ΜΟΥ να βάλω το τέλος του πόνου σου, αλλά αυτό το πολύτιμο δώρο που ΜΟΥ δίνεις σημαίνει τώρα ότι μπορώ να σώσω περισσότερα από τα παιδιά του Θεού.

Ποτέ μην ξεχνάς ότι αυτή είναι μια Αποστολή για τη σωτηρία της ανθρωπότητας από την κόλαση. Για να γίνει αυτό χρειάζομαι τη βοήθειά σου και τη βοήθεια των άλλων.

Ποτέ μη νιώθεις μόνη, επειδή ΕΓΩ σ’ αγαπώ και είμαι μαζί σου όλη την ώρα. Επίσης, πολύ περισσότερα από τα παιδιά του Θεού αρχίζουν επιτέλους να ακούν τη Φωνή ΜΟΥ.

Το έργο του Αγίου Πνεύματος θα αποδώσει καρπούς και πολύ σύντομα η Αγάπη του Θεού θα γίνει αισθητή ακόμη και στις πιο άγονες καρδιές.

Αυτές οι χαμένες, άδειες και άγονες ψυχές θα νιώσουν τη Φλόγα της Αγάπης και θα βιώσουν μια οικεία λαχτάρα να γίνουν μέρος του Νέου ΜΟΥ Βασιλείου στη Γη. Πολλοί δε θα καταλάβουν γιατί, αλλά δε θα είναι σε θέση να αρνηθούν τα συναισθήματά τους της ζεστασιάς, αγάπης και ειρήνης.

Τόσοι πολλοί θα εκπλαγούν και θα θέλουν να μιλήσουν μαζί ΜΟΥ. Πρέπει τώρα παντού να ενώσεις τους ανθρώπους για να ζητάνε το Δώρο της Αγάπης ΜΟΥ. Πρέπει να ζητήσουν να τους δοθούν ειδικές Χάρες.

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, πρέπει να ορίσεις γι’ αυτό μία ημέρα την εβδομάδα. Κάθε χαμένη ψυχή πρέπει να ΜΟΥ ζητήσει βοήθεια. Εάν οι παπακλήσεις τους θα είναι σύμφωνες με το Άγιο Θέλημά ΜΟΥ, τότε θα απαντήσω στις προσευχές τους. Αυτό θα ενσταλάξει μέσα τους μια ισχυρότερη σύνδεση με την Ιερή Καρδιά ΜΟΥ και το Μεγάλο Έλεός ΜΟΥ.

Πήγαινε τώρα και ανακοίνωσε τώρα αυτό το αίτημα – Η Έκκλησή μου στον Ιησού.

Κόρη ΜΟΥ, κάνε αυτό το συντομότερο δυνατό, επειδή επιθυμώ να προστατεύσω αυτές τις ψυχές, και ιδιαίτερα εκείνες που δε δέχονται ότι ΕΓΩ μιλάω τώρα. Αυτές τελικά θα καταλάβουν πόσο κοντά είμαι κάθε στην κάθε μία ψυχή.

Πες τους ότι αγαπώ τον καθέναν και δεν αποκλείω ούτε έναν αμαρτωλό, ανεξάρτητα από το πόσο βαριά είναι η αμαρτία του.

Το μόνο που ζητώ είναι να έρθουν σε ΜΕΝΑ και να ΜΟΥ ζητήσουν βοήθεια.

Ο Ιησούς σας

* Οι ψυχές που αναφέρονται στον πρώτο στίχο θα σωθούν από τον προσωπικό πόνο που προσφλερεται από τη Μαρία του Θείου Ελέους. Αυτό δεν ισχύει για τον κόσμο ως σύνολο, επειδή μέσω προσευχών σώζονται τώρα δισεκατομμύρια.

14/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.