ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το Νέο Βασίλειο ΜΟΥ: Θα είστε γενναιόδωρα προικισμένοι με μεγάλη αφθονία και θα έχετε όλα όσα χρειάζεστε

Μήνυμα 430 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 13 Μαϊου του 2012, στις 16:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ήρθε καιρός να καταλάβετε ότι τα Μηνύματά ΜΟΥ δεν είναι για να προκαλούν φόβο.

Υπάρχουν για να φέρνουν την Αγάπη. Υπάρχουν επίσης για να πούν σ’ εκείνους, που διαπράττουν αμαρτία ή κακό, πως πρέπει να εξιλεωθούν στα Μάτια ΜΟΥ ή θα χαθούν για  ΜΕΝΑ για πάντα.

Πώς θα μπορούσα να μην πω την Αλήθεια στην ανθρωπότητα;

Αντιλαμβάνομαι ότι εσύ, κόρη ΜΟΥ, αισθάνεσαι ένα βάρος από καιρό σε καιρό ως αποδέκτης των Θείων Μηνυμάτων. Δεν πρέπει, όμως, ποτέ να επιτρέψεις να μπει ο φόβος στην καρδιά σου, διότι αυτός δεν προέρχεται από ΜΕΝΑ.

Μήπως δε σας είπα ότι υπάρχει μια υπέροχη Νέα Εποχή Ειρήνης μπροστά σε όλους αυτούς που ΜΕ αγαπούν;

Τι να φοβάστε;

Μήπως είναι η ανησυχία για το μέλλον σας, την οικογένεια ή άγνοια τι σας περιμένει; Αν ναι, πρέπει να ξέρετε αυτό.

Σας αγαπώ όλους. Θέλω να ενώσω όλα τα παιδιά του Θεού μαζί στην αγάπη ως μια Αγία Οικογένεια.

Γι’ αυτό επικοινωνώ τώρα, εκ των προτέρων, για να σας τραβίξω όλους πιο κοντά σε ΜΕΝΑ.

Για να εξασφαλίσω ότι όλοι θα γυρίσετε και θα ανοίξετε τις καρδιές σας για την Αγάπη που έχω ΕΓΩ για την κάθε ψυχή σ’ αυτή τη Γη, πρέπει να προειδοποιήσω την ανθρωπότητα για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει.

Αν δε σας αγαπούσα όπως το κάνω, δε θα σας προειδοποιούσα.

Η Αγάπη ΜΟΥ είναι τόσο ισχυρή που δεν είναι γνωστή σε κανέναν άνθρωπο. Επειδή κανένας από εσάς δε θα μπορούσε να έχει την ικανότητα να αισθανθεί την αγάπη που τρέφω για σας.

Η Αγάπη ΜΟΥ σημαίνει ότι δε θέλω να υποφέρουν τα παιδιά του Θεού.

Θα πάρω όλους εσάς οι οποίοι θα δουν την Αλήθεια μετά την Προειδοποίηση και θα σας δείξω την Αγάπη που έχω.

Σε σας και σε όλους όσοι ανήκουν σε ΜΕΝΑ με το μυαλό, με το σώμα και με την ψυχή, θα δοθεί το μεγαλύτερο δώρο που ξεπερνάει την κατανόησή σας.

Σας περιμένει Νέος Παράδεισος, και η Γη, για την οποία ίσως σκέφτεστε ότι θα σας λείπει, δε θα σημαίνει τίποτα, όταν δείτε το Βασίλειο που έχει ετοιμαστεί.

Παιδιά ΜΟΥ, υπάρχουν τόσα πολλά να περιμένετε με ανυπομονησία. Ο φόβος είναι εδώ περιττός.

Αντ’ αυτού, πάρτε υπόψη ότι θα σας δοθεί η Αιώνια Ζωή.

Θα είστε γενναιόδωρα προικισμένοι με μεγάλη αφθονία και θα έχετε όλα όσα χρειάζεστε.

Χρώματα, μυρωδιές, αγάπη που θα νιώθετε για όλους εκείνους γύρω σας, ειρήνη στις οικογένειές σας, έλλειψη του φόβου, οι ψυχές σας γεμάτες αγάπη του Θεού και τα τέλεια σώματά σας – πώς θα μπορούσατε να μην επιθυμείτε το Βασίλειό ΜΟΥ;

Η Βασιλεία ΜΟΥ θα γίνει το νέο σπίτι σας, όταν ο Ουρανός και η Γη θα ενωθούν ως Ένα, και οι νεκροί, που δέχτηκαν ΕΜΕΝΑ ως Σωτήρα τους, θα αναστηθούν για να ενωθούν με τις οικογένειές τους, τους αδελφούς και αδελφές στην αγάπη και ευτυχία.

Η ανακούφιση που θα νιώσετε όταν εκεί δε θα υπάρχει πλέον ο κόσμος της αμαρτίας, στον οποίο ζείτε τώρα, θα φέρει χαρά, ειρήνη και ικανοποίηση.

Δε θα υπάρχουν άλλο ανησυχίες, φόβοι, αγωνίες ή αμαρτία.

Θα εξακολουθείτε να έχετε την ελεύθερη βούληση, αλλά θα είναι διαφορετικά. Θα ζείτε σε πλήρη κοινωνία με ΜΕΝΑ, σύμφωνα με το Άγιο Θείο Θέλημα του Πατέρα ΜΟΥ. ΑΥΤΟΣ περίμενε υπομονετικά αυτή τη στιγμή.

ΕΓΩ ετοιμάζω υπομονετικά όλα τα παιδιά του Θεού, έτσι ώστε να μη χαθεί ούτε μία ψυχή.

Έτσι λοιπόν, πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, μην φοβάστε.

Τα βάσανα δε θα διαρκέσουν πολύ. Στη θέση τους θα είναι ένα σπίτι στο οποίο ανήκει κάθε παιδί του Θεού.

Αυτή είναι η Υπόσχεσή ΜΟΥ για όλους σας. Μην νιώθετε λυπημένοι, φοβισμένοι ή ανήσυχοι, διότι αυτό είναι εντελώς περιττό.

Απλώς μάθετε να ΜΕ αγαπάτε περισσότερο. Όσο περισσότερο ΜΕ αγαπάτε, τόσο περισσότερο θα ΜΕ εμπιστεύεστε.

Μόνο τότε θα σας εγκαταλείψει ο φόβος.

Μόνο τότε θα είστε πραγματικά ελεύθεροι.

Σας αγαπώ όλους. Ποτέ μην το ξεχνάτε αυτό, ειδικά όταν ίσως ανησυχείτε για το μέλλον.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας
Ο Ιησούς Χριστός

13/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.