ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δημιουργήστε ομάδες προσευχής αφιερωμένες στον Ιησού προς την ανθρωπότητα

Μήνυμα 434 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 16 Μαϊου του 2012, στις 17:38

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να τονίσω σε όλους εκείνους που πιστεύουν σε ΜΕΝΑ, ότι είναι σημαντικό να προσεύχονται για το κάθε από τα έθνη σας.

Για να το κάνετε αποτελεσματικά, πρέπει να δημιουργήσετε ομάδες προσευχής αφιερωμένες στον «Ιησού προς την ανθρωπότητα» (Jesus to Mankind).

Μέσω αυτής της Ομάδας να απαγγείλετε όλες τις Προσευχές της Σταυροφορίας.

Η κόρη ΜΟΥ, η Μαρία, θα φροντίσει για την προετοιμασία τους με έναν τρόπο, που θα σας επιτρέψει να τις εκτυπώσετε οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε στον κόσμο.

Παρακαλώ, διαδώστε το Ιερό Λόγο ΜΟΥ σε όλα τα μέλη του κλήρου.

Μερικοί θα απορρίψουν τα Μηνύματά ΜΟΥ.

Άλλοι θα τα δεχθούν με αγάπη στις καρδιές τους.

Αλλά σε μεγαλύτερο μέρος θα σας χλευάζουν και θα σας απορρίπτουν στο Άγιο Όνομα ΜΟΥ.

Θα υποφέρετε όπως υπέφεραν οι Απόστολοί ΜΟΥ, και θα γίνετε περίγελως σε μερικούς κύκλους της Εκκλησίας ΜΟΥ πάνω στη Γη.

Αυτές οι λεκτικές και υβριστικές προσβολές θα είναι έντονες και θα σας προκαλούν πόνο, αλλά ΕΓΩ λέω αυτό:

Να θυμάστε, το μίσος που σας δίχνεται θα αποδείξει, ότι πραγματικά Είμαι ΕΓΩ, ο Ιησούς σας, που σας μιλάει από τον Ουρανό.

Μέσω αυτών των βασάνων θα κάνω, ότι θα σηκωθείτε ξανά και ξάνα, κάθε φορά που χτυπημένοι θα βρεθείτε στο έδαφος.

Θα σας σηκώσω και θα σας κάνω ισχυρότερους από πριν.

Γιατί το κάνω αυτό; Το κάνω αυτό ώστε να γίνετε έτοιμοι και πιο δυνατοί για να διαδίνετε το Άγιο Λόγο ΜΟΥ.

Επιδή μόνο τότε θα παίρνετε μεγάλα δώρα που θα σας προσφέρω μέσω του Αγίου Πνεύματός ΜΟΥ.

Σηκωθείτε λοιπόν, και πηγαίνετε για να προετοιμάσετε τα έθνη σας έτσι ώστε να λάβουν την πανοπλία που χρειάζονται για να αποφευχθούν το Σημάδι του Θηρίου.

Μην ξεχνάτε ποτέ τη σημασία της Σφραγίδας του Ζωντανού Θεού.

Αυτή θα προσφέρει σε σας και στις οικογένειές σας την προστασία όχι μόνο πνευματική αλλά και τη φυσική προστασία.

Εσείς έχετε ευλογηθεί να λάβετε αυτήν τη Σφραγίδα και το καθήκον σας είναι να εξασφαλίσετε να Την λάβουν παντού όσα περισσότερα από τα παιδιά του Θεού.

Να θυμάστε, ΕΓΩ στέκομαι δίπλα σε όλους τους πιστούς ΜΟΥ το κάθε λεπτό, και όταν εκτελούν το έργο ΜΟΥ, θα λάβουν ειδικές Χάρες που θα τους κάνουν γενναίους, ισχυρούς και αποφασισμένους να σώσουν τις ψυχές του κάθε άνδρα, γυναίκας και παιδιού στον κόσμο.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

16/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.