ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Οι οραματιστές Μου στον κόσμο θα λάβουν οδηγίες να προσεύχονται για να αποφευχθούν οι κίνδυνοι που συνδέονται με τον Παγκόσμιο Πόλεμο

Μήνυμα 433 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 16 Μαϊου του 2012, στις 09:00

Παιδί Μου, παρακαλώ προσπάθησε να παραμείνεις δυνατή σ’ αυτό το έργο για τον ΥΙΟ Μου.

Είναι σημαντικό να παραμείνουν ψύχραιμοι όλοι όσοι πιστεύουν στην Αλήθεια του Αγίου Λόγου που δίνεται στον κόσμο αυτόν τον καιρό.

Το καθήκον σας είναι να ανταποκρίνεστε στις οδηγίες του αγαπημένου ΥΙΟΥ Μου. Η προσευχή και η εμπιστοσύνη στον ΥΙΟ Μου θα σας φέρει τη σωτηρία.

Το Δώρο της Σφραγίδας του Ζωντανού Θεού θα είναι η μεγαλύτερη προστασία την ώρα του πολέμου ή διαμάχης.

Δηλώνοντας την πίστη στο Θεό Πατέρα, μέσω της αποδοχής αυτού του απεριόριστου Δώρου, θα παραμείνετε ελεύθεροι.

Μην ξεχνάτε ποτέ τη δύναμη της προσευχής και πώς μπορεί αυτή να μετριάσει την επίπτωση τέτοιων γεγονότων.

Δυστυχώς, πολλά από αυτά τα γεγονότα που προφητεύτηκαν, πρέπει να γίνουν.

Παιδιά, καλώ όλους όσους λατρεύουν Εμένα, την Αγία Μητέρα σας, να καταλάβουν ότι αυτή είναι μια έκκληση από τον Ουρανό.

Όλοι οι οραματιστές Μου στον κόσμο θα λάβουν οδηγίες για να προσεύχονται για να αποφευχθούν οι κίνδυνοι που συνδέονται με τον Παγκόσμιο Πόλεμο.

Πρέπει να υπομείνετε στον πόνο και να τον προσφέρετε ως δώρο για το Θεό Πατέρα.

Είναι σημαντικό αυτόν τον καιρό το καθημερινό Μου Άγιο Ροζάριο, ανεξάρτητα από το σε ποια Χριστιανική Εκκλησία ανήκετε.

Πρέπει να Το λέτε, επειδή παρέχει την προστασία σ’ αυτές τις χώρες, στις οποίες πολλοί άνθρωποι προσεύχονται καθημερινά.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε για την Ευρώπη αυτόν τον καιρό και να στρέφεστε στον ΥΙΟ Μου ζητώντας ΤΟΥ τη δύναμη, το θάρρος και την επιμονή που χρειάζονται για να διατηρήσετε την εμπιστοσύνη σας στο Θεό.

Η αγαπημένη Μητέρα σας

Η Βασίλισσα του Ουρανού και της Γης

Η Μητέρα της Σωτηρίας

16/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.