ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το Δικό ΜΟΥ Βιβλίο της Αλήθειας, σαν φλόγα, θα εξαπλώνεται γρήγορα σε όλο τον κόσμο

Μήνυμα 441 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 22 Μαϊου του 2012, στις 15:20

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το επόμενο στάδιο αυτής της Ιεραποστολής πρόκειται να ξεδιπλωθεί.

Το Δικό ΜΟΥ Bιβλίο της Αλήθειας, σαν φλόγα, θα εξαπλώνεται γρήγορα σε όλο τον κόσμο.

Γρήγορα θα συμβεί η μετάνοια και το Άγιο Λόγο ΜΟΥ θα ακούγεται σε όλες τις γλώσσες.

Όλα τα παιδιά του Θεού, με τη σειρά, θα διαδίνουν τα Μηνύματά ΜΟΥ και θα είναι γεμάτες με το Άγιο Πνεύμα.

Τα χείλη τους θα μεταδίνουν την Αλήθεια και όλοι θα προφητεύουν σε γλώσσες, έτσι ώστε η Αλήθεια να μπορεί να ακουστεί γρήγορα.

Η δίψα των παιδιών του Θεού, που περιπλανιούνται αποπροσανατολισμένα επειδή οι ψυχές τους είναι άδειες, θα έχει σβήσει.

Ο πόνος της πείνας για την Παρουσία ΜΟΥ θα κατευναστεί, όταν θα φέρω στις ψυχές την τροφή που τόσο απεγνωσμένα χρειάζονται.

Όταν συμβεί αυτό, πολύ λίγες ψυχές στον κόσμο δε θα συνειδητοποιούν το Μεγάλο Έλεός ΜΟΥ.

Πάρτε το Δώρο ΜΟΥ, το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, το Δικό ΜΟΥ Bιβλίο της Αλήθειας, και απορροφήστε Το. Επειδή θα είστε χωρίς Αυτό σαν ένα σώμα χωρίς ψυχή.

Όταν καταπίνετε τα Δικά ΜΟΥ Λόγια της Σοφίας, θα ιατρευτείτε και πάλι.

Όταν θα είστε υγιής και πάλι, θα είστε έτοιμοι να πάτε μαζί ΜΟΥ στη Νέα Εποχή της Ειρήνης επάνω στη Γη.

Να αναμένετε τώρα, αγαπημένοι ΜΟΥ πιστοί, ότι ο Γραπτός Λόγος ΜΟΥ θα είναι σύντομα μαζί σας και θα χαίρεστε με αγάπη και ειρήνη στις ψυχές σας.

Πηγαίνετε εμπρός όλοι οι πιστοί ΜΟΥ.

Εσείς, οι αγαπημένοι σας και οι όλοι πιστοί, προφητεύετε στο Όνομά ΜΟΥ.

Ελάτε μαζί ΜΟΥ, ενώ ΕΓΩ θα σας οδηγήσω στην Αιώνια Ζωή.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

Ο Λυτρωτής όλης της ανθρωπότητας

22/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.