ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Ο πόνος στον κόσμο ενώθηκε αυτόν τον καιρό με τον πόνο του ΥΙΟΥ ΜΟΥ του Ιησού

Μήνυμα 442 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 23 Μαϊου του 2012, στις 15;38

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πες σε όλα τα παιδιά ΜΟΥ για την αγάπη και την προστασία που προσφέρω ΕΓΩ σ’ αυτούς, που ΜΕ καλούν.

Το Άγιο Λόγο ΜΟΥ ακούγεται επιτέλους στη Γη και πολλές ψυχές είναι έτοιμες για το μεγαλύτερο βήμα της πίστης, να δεχθούν το Θείο έλεος του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού.

Λίγο ξέρουν ότι η είσοδος στο Νέο Παράδεισο, στη Νέα Εποχή Ειρήνης είναι πάντως ένα απλό πράγμα.

Κοιτάξτε ψηλά και αποδεχθείτε ότι πάνω απ’ όλα είστε παιδιά ΜΟΥ.

Δεχθείτε ότι ΕΓΩ έχω δημιουργήσει τον καθένα από εσάς, κανέναν κατά τύχη, και ότι είστε παιδιά ΜΟΥ. Οικογένειά ΜΟΥ. Αγαπημένοι ΜΟΥ.

Τρυφερότητα στην Καρδιά ΜΟΥ είναι γεμάτη Αγάπη για τον καθέναν από σας.

Πολλοί νομίζουν ότι επειδή ΕΓΩ Είμαι το Άλφα και το Ωμέγα, η Αρχή και το Τέλος, η Εξουσία ΜΟΥ ΜΕ κάνει υπερήφανο.

Αυτό, βέβαια, δεν μπορεί ποτέ να είναι.

Πώς η αληθινή αγάπη του γονέα για το παιδί μπορεί να σκιάζεται από υπερηφάνεια;

Υποφέρω για τον καθέναν από εσάς. Κλαίω για εκείνους που είναι χαμένοι για ΜΕΝΑ. Θα χρησιμοποιήσω κάθε δύναμη για να φέρω πίσω τα χαμένα παιδιά ΜΟΥ στην Οικογένειά ΜΟΥ, στο Βασίλειο ΜΟΥ.

Φανταστείτε γονέα που έχει απορριφθεί από το παιδί του. Ο πόνος που νιώθω δεν είναι Δικός ΜΟΥ, του Πατέρα τους, αλλά είναι ο πόνος γι’ αυτούς και για το μαρτύριο που θα υποφέρουν, εάν δε θα μπορέσω να τους σώσω.

Ο πόνος στον κόσμο ενώθηκε αυτόν τον καιρό με τον πόνο του ΥΙΟΥ ΜΟΥ του Ιησού.

Γιατί το κάνω αυτό; Γιατί επιτρέπω να υποφέρετε; Είναι εξαιτίας της αμαρτίας.

Οι αμαρτωλοί, οι οποίοι δε θα έρθουν σε ΜΕΝΑ πρόθυμα, μπορούν να σωθούν μόνο μέσω του πόνου των άλλων.

Αυτοί που υποφέρουν σ’ αυτή τη ζωή, θα ανταμειφθούν με τα Δώρα ΜΟΥ στην επόμενη ζωή.

Η βοήθεια που προσφέρεται εθελοντικά από εκείνα τα παιδιά που ΜΕ αγαπούν, είναι ένα ισχυρό όπλο ενάντια στην εξουσία που παρέχεται στο σατανά.

Εκείνοι που αγωνίζονται δίπλα στον ΥΙΟ ΜΟΥ για να σώσουν τις ψυχές των άλλων, μπορούν να σώσουν όλη την ανθρωπότητα.

Ο σατανάς έχει εξουσία, αλλά μόνο αυτή που του δόθηκε – εξουσία που δεν μπορεί να παρθεί πίσω μέχρι την Ημέρα της Κρίσεως.

Πολλοί από εσάς, αγαπημένα παιδιά, δεν καταλαβαίνουν τους νόμους του Θεού, που επιτρέπουν αυτά τα πράγματα. Αλλά εμπιστευτείτε ΕΜΕΝΑ όταν σας το αποκαλύπτω.

Ο σατανάς θα κλέβει τις ψυχές των παιδιών ΜΟΥ που δεν πιστεύουν σε ΜΕΝΑ ή την καλοοσύνη που παρέχω στα παιδιά ΜΟΥ.

Γίνεται ανίσχυρος όταν οι αμαρτωλοί κάνουν θυσίες μέσω του πόνου για να σώσουν τους αδελφούς και τις αδελφές τους από να μην πάνε στην κόλαση.

Αποδεικνύεται αδύνατος όταν τα παιδιά ΜΟΥ προσεύχονται γι’ αυτούς τους αμαρτωλούς για να σωθούν.

Η προσευχή είναι η πανοπλία των παιδιών ΜΟΥ που θέλουν να ΜΕ βοηθήσουν να σωθεί ολόκληρη η ανθρωπότητα.

Συγκεντρωθείτε μαζί, παιδιά ΜΟΥ, με τον ΥΙΟ ΜΟΥ και βοηθήστε ΜΕ να ενώσω επιτέλους την Οικογένειά ΜΟΥ.

Βοηθήστε ΜΕ να σας φέρω όλους στη Νέα Υπέροχη Εποχή της Ειρήνης.

Μόνο τότε η Θέλησή ΜΟΥ θα γίνει στη Γη όπως στον Ουρανό.

Πηγαίνετε, παιδιά. Ενωθείτε στην προσευχή.

Εργαστείτε με ΜΕΝΑ, τον Πατέρα σας, για να βοηθήσετε να σώσω την Οικογένειά ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός

23/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.