ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι προσευχές μπορούν να αποτρέψουν τις φρικαλεότητες που προγραμματίζονται προτρέποντας τη χρήση των πυρηνικών βομβών

Μήνυμα 447 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 29 Μαϊου του 2012, στις 17:42

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι προφήτες ΜΟΥ, οι αγγελιαφόροι ΜΟΥ και όλοι οι πραγματικοί οραματιστές στον κόσμο ενώνονται στο πνεύμα για να κηρύττουν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ αυτόν τον καιρό.

Σ’ εκείνους, τους επιλεγμένους για τη δύσκολη αποστολή, για να εξασφαλίσουν ότι οι ψυχές όλης της ανθρωπότητας θα προετοιμαστούν για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, δίνονται οδηγίες να φωνάζουν στον κόσμο.

Σύντομα θα καλούν για επείγουσα προσευχή για να βοηθήσετε όσους θα υποφέρουν στους ερχόμενους πολέμους.

Η ώρα να ξεσπάσουν οι πόλεμοι είναι κοντά και πολλές αθώες ψυχές θα γίνουν θύματα αυτού του τρόμου που θα είναι γεμάτος μίσος κατά των παιδιών του Θεού.

Πολλοί σ’ αυτούς τους πολέμους θα διασκορπιστούν σε διάφορες κατευθύνσεις, και στη Μέση Ανατολή θα υπάρχει μεγάλη σύγχυση.

Τόσοι πολλοί μικροί πόλεμοι θα κλιμακώνονται.

Τόσες πολλές πλευρές, θρυμματισμένες στις αρχές σε όλες τις κατευθύνσεις, θα συγχωνευθούν σε ένα μόνο μικρό αριθμό των πλευρών.

Τότε θα εμπλακούν οι μεγαλύτερες στρατιές, με πολλά διασυνδεδεμένα έθνη.

Πώς ρέουν τα Δάκρυά ΜΟΥ μπροστά σ’ αυτό το τρομερό κακό που προκαλείται υπό την επιρροή του σατανά, που θέλει να σκοτώσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Προσευχηθείτε να μετριαστούν αυτοί οι πόλεμοι.

Προσευχηθείτε να μπορούν τα παιδιά του Θεού, μέσω των προσευχών τους, να αποτρέψουν τις φρικαλεότητες που προγραμματίζονται προτρέποντας τη χρήση των πυρηνικών βομβών.

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο σατανάς θα κάνει αυτόν τον καιρό ό, τι μπορεί για να ενθαρρύνει την Καθολική Εκκλησία για να σε καταδικάσει και να ανακηρύξει αυτά τα Μηνύματα ως αίρεση.

Πρέπει να αγνοήσεις αυτές τις επιθέσεις. Όλοι όσοι ακολουθούν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ χρειάζονται μόνο να ακολουθήσουν τις καρδιές τους, για να μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν την Αλήθεια.

Αν στους προφήτες ΜΟΥ δεν δίνονταν οι Χάρες από τον Ουρανό για να αντέξουν τέτοιες διώξεις, τότε ο Ιερός ΜΟΥ Λόγος, οι συμβουλές ΜΟΥ για την προετοιμασία όλων των παιδιών του Θεού για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, δε θα ακούγονταν.

Αν δεν ήταν η πεισματική επιμονή όλων των προφητών του Θεού και αγγελιοφόρων του Θεού από τις αρχές του χρόνου, τότε τα παιδιά του Θεού θα παράμειναν στην άγνοια.

Πολύτιμοι πιστοί ΜΟΥ, από τη στιγμή που σας δόθηκε η γνώση, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ποτέ, επειδή ακολουθείτε το μονοπάτι προς την Αιώνια Ζωή. Κανένας άλλος δρόμος, ανεξάρτητα από τους λαμπρούς αλλά άχρηστους πειρασμούς που σας τραβάνε προς τις κοσμικές παγίδες, δε θα σας οδηγήσουν σε ΜΕΝΑ.

Διότι, αν και όταν, τα ψέματα για τη Θεία Ευχαριστία ΜΟΥ θα αρχίσουν να εμφανίζονται, θα πρέπει να είστε γενναίοι και να απομακρυνθείτε.

Προσευχηθείτε για τη δύναμη, την αποφασιστικότητα και το θάρρος για να ΜΕ ακολουθείτε στον τελικό Δρόμο προς τη Σωτηρία.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

29/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.