ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Αγωνία ΜΟΥ στον Κήπο αναβιώνεται για άλλη μια φορά και διπλασιάστηκε ο πόνος των βασάνων ΜΟΥ

Μήνυμα 448 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 30 Μαϊου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το μαρτύριό σου που προκαλείται από εκείνους που δεν έχουν την αληθινή ταπείνωση, αλλά οι οποίοι ισχυρίζουν πως μιλάνε στο Όνομά ΜΟΥ, θα αυξάνεται τώρα.

Μην ακούς καμιά φωνή εκτός από τη Δική ΜΟΥ. Μην εμπλέκεσαι ούτε να ανταποκρίνεσαι σ’ αυτούς που ΜΕ προσβάλλουν.

Επέτρεψαν στην ανθρώπινη υπερηφάνεια να μπλοκάρει ΕΜΕΝΑ και στη συνέχεια, αν δεν έφτανε αυτό, ΜΕ διώκουν.

Η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ θα είναι παρόμοια με τα γεγονότα που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της παραμονής ΜΟΥ πάνω στη Γη την πρώτη φορά.

Το Άγιο Λόγο ΜΟΥ θα αμφισβητείται, θα κατακρίνεται, δε θα είναι αποδεκτό και στη συνέχεια θα απορριφθεί.

Οι πρώτοι που θα ΜΕ απορρίψουν θα είναι αυτές οι Δικές ΜΟΥ ψυχές, που ΜΕ αγαπάνε περισσότερο. Θα σταθούν μπροστά στη γραμμή για να ρίξουν την πρώτη πέτρα.

Η Αγωνία ΜΟΥ στον Κήπο αναβιώνεται για άλλη μια φορά και διπλασιάστηκε ο πόνος των βασάνων ΜΟΥ.

Υπέστησα βασανιστίρια για τις αμαρτίες της ανθρωπότητας, όχι μόνο εκείνων που ζούσαν εκείνη την εποχή, αλλά κι εκείνων που ΜΕ απορρίπτουν σήμερα. Αυτοί που ΜΕ απορρίπτουν σήμερα, ΜΕ πληγώνουν περισσότερο, γιατί πέθανα για τις αμαρτίες τους. Δεν έμαθαν τίποτα.

Από την άλλη πλευρά, εκείνοι που ΜΕ χλευάζουν και σχίζουν το Μάτι ΜΟΥ με αγκάθι, το πιο αιχμηρό στο Ακάνθινο Στεφάνι, είναι οι εκπρόσωποι της Εκκλησίας ΜΟΥ πάνω στη Γη.

Δε θα αποδεχθούν τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ ούτε τις προειδοποιήσεις που τους αποκαλύπτω τώρα.

Κάθε λέξη από τα Χείλη ΜΟΥ απορροφάται από τις ταπεινές ψυχές, όπως τα παιδιά σε πείνα.

Ωστόσο, αυτοί που είναι τροφοδοτούμενοι από τη γνώση της Αλήθειας των Διδασκαλιών ΜΟΥ, γυρίζουν τα κεφάλια τους και κοιτάνε αλλού.

Η ταπεινότητα δεν είναι πλέον παρούσα σε ψυχές πολλών από τους πιστούς ΜΟΥ, έτσι που δε θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από τις ειδικές Χάρες ΜΟΥ.

Μέχρι να γίνετε μικροί στα Μάτια του Θεού, δεν μπορείτε να ΜΕ ακούσετε.

Μέχρι να απορρίψετε την υπερηφάνεια και την αλαζονεία, δε θα νιώσετε τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος.

Όταν απορρίπτετε ΕΜΕΝΑ σήμερα, μπήγετε το πρώτο καρφί στον Καρπό ΜΟΥ.

Όταν εσείς, οι χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ, απορρίπτετε το Άγιο Λόγο ΜΟΥ που σας δίνεται τώρα, τρυπώνετε με δεύτερο καρφί τον άλλο Καρπό ΜΟΥ.

Επειδή αυτές οι φτωχές ψυχές που δεν δείχνουν κανένα ενδιαφέρον για τις Διδασκαλίες ΜΟΥ ή για τη Σωτηρία που έδωσα στον κόσμο μέσω τοτ Θανάτου ΜΟΥ στον Σταυρό, δεν έχουν κάποιον να τους καθοδηγεί.

Αυτές είναι τα θύματα εδώ. Δεν κατευθύνθηκαν προς ΕΜΕΝΑ. Έχουν στερηθεί την ευκαιρία να προετοιμαστούν για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Καλώ τώρα όλους τους πιστούς ΜΟΥ να προετοιμαστούν. Σύντομα θα αρχίσει η μάχη μεταξύ των πιστών. Οι μισοί όχι μόνο που θα απορρίψουν αυτά τα Μηνύματα, αλλά και θα προσπαθήσουν να τα απαγορεύσουν.

Οι άλλοι μισοί θα τα χρησιμοποιήσουν για να μετανοήσουν οι άλλοι.

Αυτές οι απλές χαμένες ψυχές που δεν ΜΕ ξέρουν καθόλου, θα ΜΕ γνωρίσουν μόλις τους αποκαλύψω την Αλήθεια κατά την Προειδοποίηση.

Γι’ αυτές θα είναι ευκολότερο να δουν την Αλήθεια παρά για εκείνους που λένε ότι ΜΕ αγαπάνε, αλλά οι οποίοι ΜΕ απορρίπτουν τώρα.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να προσεύχεστε για τις Χάρες για να μπορέσετε να ΜΕ δείτε, να ΜΕ ακούσετε και να ΜΟΥ επιτρέψετε να σας προετοιμάσω για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Μη νομίζετε ποτέ ότι το να ΜΕ ακολουθείτε πραγματικά θα είναι εύκολο, ειδικά σ’ αυτούς τους έσχατους καιρούς.

Επειδή αυτή τη φορά ο σιωπηλός φόρος τιμής στο Άγιο Λόγο ΜΟΥ δε θα είναι αρκετό.

Θα είστε σαν ένας νεοσύλλεκτος σε κάθε στρατό. Πρέπει να εκπαιδεύεστε, να ανανεώσετε τις ψυχές σας και να έρθετε σε ΜΕΝΑ μέσω των Μυστηρίων, προτού θα είστε αρκετά δυνατοί και γενναίοι για να διαδίνετε το Άγιο Λόγο ΜΟΥ.

Η διάδωση των Προσευχών ΜΟΥ της Σταυροφορίας θα είναι το πρώτο καθήκον σας.

Εσείς, στρατέ ΜΟΥ, θα οδηγείτε τη μεγαλύτερη Σταυροφορία της Αγίας Αποστολής ΜΟΥ στη Γη που έλαβε ποτέ χώρα. Θα ξεκινήσετε λίγοι, αλλά θα μεγαλώσετε μέχρι 20 εκατομμύρια.

Οι Προσευχές και τα μαρτύρια του Δικού ΜΟΥ Κατάλοιπου της Εκκλησίας μπορούν να είναι αρκετά για να σώσουν ολόκληρη την ανθρωπότητα. Ποτέ μην ξεχνάτε ότι οι προσευχές σας μπορούν να σώσουν τις ψυχές των μεγαλύτερων αμαρτωλών, τόσο ισχυρή είναι η προσευχή. Οπότε ετοιμαστείτε για να συγκεντρωθείτε μαζί. Ετοιμαστείτε καλά, επειδή θα γίνουν προσπάθειες για να σας σταματήσουν. Αποδεχθείτε τις ύβρεις που θα ρίχνονται σε σας.

Να ξέρετε ότι θα σας παρουσιαστεί κάθε είδους επιχείρημα, προκειμένου να σας σταματήσουν στην αποστολή σας. Αλλά να ξέρετε ότι ΕΓΩ σας καθοδηγώ, σας οδηγώ και σας κάνω δυνατούς.

Γνωρίστε επίσης ότι εσείς, Στρατέ ΜΟΥ, θα είστε υπεύθυνοι για τη σωτηρία εκατομμυρίων ψυχών. Ψυχών που δε θα είχαν καθόλου καμία ελπίδα.

Αφήστε την Αγάπη ΜΟΥ να αγγίξει τις ψυχές σας και να σας δέσει μαζί, ως ένα, στην ένωση με ΜΕΝΑ, τον Ιησού σας.

Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας καλύψω με το Πολύτιμο Αίμα ΜΟΥ και να σας δώσω τα Δώρα ΜΟΥ για να σας βοηθήσουν να μείνετε πιστοί σε ΜΕΝΑ, έτσι ώστε να μην αρνείστε ποτέ την έκκλησή ΜΟΥ προς εσάς τώρα, ανεξάρτητα από το πόσο ισχυρός είναι ο πειρασμός.

Σας ευλογώ όλους, συνατέ Στρατέ ΜΟΥ.

Θα σας οδηγήσω σε κάθε βήμα του δρόμου, στην πορεία σας προς τη Νέα Εποχή Ειρήνης.

Ο Αγαπημένος σας Σωτήρας

Ο Λυτρωτής της Ανθρωπότητας

Ο Ιησούς Χριστός

30/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.