ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Ο Ιούνιος ο μήνας της Σταυροφορίας της Μετάνοιας

Μήνυμα 449 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 31 Μαϊου του 2012, στις 21:00

 

Παιδί Μου, ο σατανάς και οι μολυσμένες απ’ αυτόν ψυχές κάνουν την κάθε δυνατή προσπάθεια για να υπονομεύουν το Πιο Ιερό Λόγο του ΥΙΟΥ Μου.

Να θυμάσαι πάντα ότι τον πρώτο σπόρο της αμφιβολίας ο σατανάς σπέρνει στις καρδιές των επιλεγμένων ψυχών.

Αυτά τα Αγία Μηνύματα θα πλημμυρίσουν με τη χειρότερη καταδίκη από εκείνους που είναι στενά ενωμένοι με τον Πολύτιμο ΥΙΟ Μου.

Όταν ο σατανάς το κάνει αυτό, κερδίζει τις ψυχές.

Παιδί Μου, μην τον αφήνεις να το κάνει αυτό. Φύγε και μην ασχολείσαι μ’ αυτόν.

Ο ΥΙΟΣ Μου ποτέ δεν υπεράσπιζε το Άγιο Λόγο ΤΟΥ, γι’ αυτό κι εσύ δε θα έπρεπε να μπαίνεις σ’ αυτόν τον πειρασμό.

Η εμβέλεια της επιρροής του σατανά μεγαλώνει και εξαπλώνεται σε ολόκληρο τον κόσμο.

Τα φτωχά παιδιά Μου υποφέρουν τόσο, και ΕΓΩ κλαίω με δάκρυα λύπης όταν βλέπω τον τρόμο και τη θλίψη τους.

Παιδιά Μου, προσευχηθείτε για την ειρήνη αυτόν τον καιρό, έτσι ώστε τα παιδιά του Θεού παντού να στρέφονται στον ΥΙΟ Μου για τη δύναμη.

Μόνο η Θεία Παρέμβαση, προκαλούμενη από τις Χάρες που εξασφλίζονται μέσω των προσευχών σας, μπορεί να μετριάσει τον πόνο και τα βάσανά σας.

Ο ΥΙΟΣ Μου επιθυμεί να στρέφονται οι ψυχές σ’ ΑΥΤΟΝ, διότι μόνο ΕΚΕΙΝΟΣ μπορεί να τους δώσει την παρηγοριά που χρειάζονται. Τίποτα άλλο δε θα προσφέρει ανακούφιση στην αγωνία που υπομένετε τώρα.

Σας παροτρύνω, παιδιά, να αφιερώσετε το μήνα Ιούνιο για τη μετάνοια της ανθρωπότητας και να διασφαλίσετε ότι θα αναζητούν τη Σωτηρία.

Διακηρύξτε αυτόν το μήνα ως Μήνας της Σταυροφορίας της Μετάνοιας και προσευχηθείτε στην ενότητα μέσω των ομάδων προσευχής σε όλο τον κόσμο.

Εδώ είναι η Προσευχή της Σταυροφορίας για τη Σταυροφορία της Μετάνοιας.

Σταυροφορία της Προσευχής (58) – Προσευχή της Σταυροφορίας της Μετάνοιας

«Ω, Πολύτιμε Ιησού, φωνάζω σε ΣΕΝΑ να αγκαλιάσεις
όλα τα παιδιά του Θεού και να τα καλύψεις
με το Πολυτιμότερο Αίμα ΣΟΥ.
Ας καλύψει η κάθε σταγόνα του Αίματός ΣΟΥ
την κάθε ψυχή για να την προστατεύσει από τον πονηρό.

Άνοιξε τις καρδιές όλων, και ιδιαίτερα των σκληρυμένων ψυχών
και όσων ΣΕ ξέρουν, αλλά τους οποίους μόλυνε
η αμαρτία της υπερηφάνειας, για να πέσουν κάτω και να ικετεύουν για τη γέμιση των ψυχών τους
με το Φως της Αγάπης ΣΟΥ.

Άνοιξε τα μάτια τους για να δουν την Αλήθεια, έτσι ώστε η Αυγή
του Θείου Ελέους ΣΟΥ να χυθεί πάνω τους, καλύπτοντάς
τους με τις Ακτίνες του Ελέους ΣΟΥ.

Κάνε να μετανοήσουν όλες οι ψυχές μέσα από τις Χάρες που ΣΟΥ ζητάω τώρα
Αγαπημένε μου Ιησού (εδώ λέμε προσωπικές προθέσεις).

ΣΕ ικετεύω για το Έλεος και ΣΟΥ προσφέρω το Δώρο της Νηστείας για μία ημέρα
την κάθε εβδομάδα αυτού του μηνός Ιουνίου, ως εξιλέωση για όλες τις αμαρτίες.
Αμήν.»


Παιδιά, πρέπει να νηστεύετε μια μέρα την κάθε εβδομάδα κατά το μήνα Ιούνιο.

Πρέπει να λέτε κάθε μέρα το Άγιο Ροζάριο Μου και το Ροζάριο του Θείου Ελέους.

Παιδιά, κάνοντας αυτό θα σώσετε τις ψυχές εκατομμυρίων μέσω του Ελέους του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού.

Η αγαπημένη Μητέρα σας

Η Μητέρα της Σωτηρίας

31/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.