ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ακριβώς όπως είχα απορριφθεί την πρώτη φορά, θα απορριφθώ τη δεύτερη φορά

Μήνυμα 454 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 04 Ιουνίου του 2012, στις 15:20
Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πολύ λίγοι από τον εκλεκτό Λαό ΜΟΥ, τους Εβραίους, ΜΕ αποδέχτηκαν ως αληθινό Μεσσία, όταν ήρθα στον κόσμο και πέθανα για τις αμαρτίες της ανθρωπότητας.

Αυτή τη φορά, πολύ λίγοι Χριστιανοί θα συνειδητοποιήσουν ότι Είμαι ΕΓΩ, ο Οποίος τους μιλάει τώρα, πριν έρθω τη δεύτερη φορά.

Θα πιστέψουν στα ψέματα που φυτρώνουναπό τα χείλη των ψευτών, ψευδοπροφήτων, τους οποίους θα αγαπήσουν, ενώ ΕΜΕΝΑ θα απορρίψουν με μίσος που είναι αντίθετη με την αγάπη τους για το Θεό.

Ακριβώς όπως είχα απορριφθεί την πρώτη φορά, θα απορριφθώ τη δεύτερη φορά.

Δεν πρέπει να αισθάνεστε λυπημένοι λόγω του τρόπου με τον οποίο ΜΕ χλευάζουν, κλοτσάνε και χτυπάνε και γελοιοποιούν τα Μηνύματά ΜΟΥ. Επειδή τέτοιου είδους μίσος για το Άγιο Λόγο ΜΟΥ μπορεί να προέλθει μόνο από το σατανά. Αν η οργή του σατανά γίνεται τόσο έντονη όπως είναι τώρα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι ανησυχεί για τις ψυχές που σκοπεύω να σώσω από τα νύχια του.

Κλείστε τα αυτιά σας. Κοιτάξτε ευθεία μπροστά σας και επικεντρωθείτε μόνο σε ΜΕΝΑ.

Κάθε είδος επίθεσης θα εκτοξεύεται σε σας, τους πιστούς ΜΟΥ, για να σας σταματήσουν από το να ακολουθείτε ΕΜΕΝΑ.

Κάθε επιχείρημα κατά του Λόγου ΜΟΥ που ρίχνεται από αυτούς που καυχώνται για την εμπειρογνωμοσύνη τους για τα Αγία Πνευματικά θέματα, πρέπει να απορριφθεί.

Εκείνοι δεν έχουν το Άγιο Πνεύμα στις ψυχές τους, επειδή δεν είναι αντάξιοι λόγω της αμαρτίας της υπερηφάνειας.

Ακριβώς όπως υπέστησα το μαστίγωμα στον πυλώνα, έτσι θα υποφέρω και πάλι επειδή το Άγιο Λόγο ΜΟΥ σπαράσσεται τώρα από το μίσος απ’ αυτούς που θέλουν να εξασφαλίσουν να απορρίπτεται ο Λόγος ΜΟΥ.

Μιλάω σ’ αυτές τις ψυχές τώρα. Εάν δεν αποδέχεστε το Χέρι ΜΟΥ του Ελέους για τη σωτηρία της ανθρωπότητας, τότε γιατί κρατάτε τέτοιο μίσος στις καρδιές σας;

Δεν ξέρετε ότι δελεάζεστε από τον πονηρό που θέλει να σας τυφλώσει για την Αλήθεια;

Το μίσος, συκοφαντία και δυσφήμηση δεν προέρχονται από ΕΜΕΝΑ. Όταν επιτρέπετε σ’ αυτές τις χυδαίες αμαρτίες να σας κατανικήσουν, τότε δε ΜΕ αγαπάτε.

Επιστρέψτε σε ΜΕΝΑ όταν κατά την Προειδοποίηση θα έρθετε μπροστά ΜΟΥ, αν έχετε την ταπεινότητα απαραίτητη για να ΜΟΥ ζητήσετε να σας συγχωρήσω.

Αν δεν σιωπήσετε τώρα, θα υποφέρετε και οι τύψεις σας θα σας αφήσει αδύναμους και να τρέμετε μπροστά ΜΟΥ.

Πώς ΜΕ πληγώνετε.

Πώς ΜΕ κάνετε να υποφέρω.

ΜΕ μαστιγώνετε όπως μαστιγώθηκα την πρώτη φορά. Ωστόσο λέτε ότι είστε οι Άγοι Μαθητές ΜΟΥ.

Είστε ο λόγος της μεγάλης θλίψης ΜΟΥ.

Στους πιστούς ΜΟΥ λέω να αγνοήσετε αυτους τους χλευασμούς.

Μην ανοίγετε τα στόματά σας και μην ασχολείστε μ’ εκείνους που δείχνουν θυμό, μίσος και οι οποίοι ταυτόχρονα υποστηρίζουν ότι ΜΕ αγαπάνε.

Πώς μπορείτε να ΜΕ αγαπάτε αν δε δείχνετε αγάπη και υπομονή ο ένας στον άλλον.

Είστε υποκριτές αν μαστιγώνετε τους άλλους στο Όνομά ΜΟΥ.

Τώρα ήρθε η ώρα για τη δεύτερη απόρριψη που δε διαφέρει από την πρώτη.

Η γελοιοποίηση θα σημαίνει ότι αυτοί οι αυτοαποκαλούμενοι άγιοι φοιτητές θα χλευάζουν τους Προφήτες ΜΟΥ, προσπαθώντας να τους προκαλέσουν σύγχυση αμφισβητώντας τις γνώσεις τους της Αγίας Γραφής.

Οι Προφήτες ΜΟΥ δεν καταλαβαίνουν τη Γραφή και δε θα υπερασπίζουν το Λόγο ΜΟΥ.

Ωστόσο, αυτοί οι λεγόμενοι άγιοι μαθητές, ακριβώς όπως ήταν κατά τη διάρκεια της Στέψης του Κεφαλιού ΜΟΥ με το Ακάνθινο Στεφάνι, θα προσπαθήσουν να κάνουν τους Προφήτες ΜΟΥ να φαίνονται ανόητοι και ανάξιοι.

Στη συνέχεια, θα κάνουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να τους ντροπιάσουν δημοσίως, δείχνοντας την ίδια στιγμή πόσο είναι γνώστες των Διδασκαλιών ΜΟΥ.

Ο εκφοβισμός θα συνεχιστεί, έως ότου θα σταματήσει μετά την Προειδοποίηση, όταν αυτές οι ψυχές θα συνειδητοποιήσουν το λάθος που έκαναν.

Θα κλαίνε και θα υποφέρουν εξαιτίας αυτού, αλλά ΕΓΩ θα τους συγχωρήσω επειδή τους αγαπώ.

Από την άλλη πλευρά, όμως, πολλοί απ’ αυτούς δε θα μετανωήσουν. Θα προκαλούν τρομερά δεινά και διώξεις στους Προφήτες ΜΟΥ των Έσχατων Καιρών. Δε θα σταματήσουν ούτε για μια στιγμή.

Κάθε πόνος, προσβολή και επίθεση θα ρίχνονται σ’ αυτούς στο Όνομά ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού, του ΥΙΟΥ του Ανθρώπου.

Θα ΜΕ απορρίπτουν μέσω του Αγίου Λόγου ΜΟΥ που τους δίνεται σήμερα, μέχρι το τέλος.

Μετά θα τους δοθεί για μια ακόμη φορά ο χρόνος για να δεχτούν το Βιβλίο της Αλήθειας. Είτε θα ΜΕ αποδεχθούν είτε θα απορρίψουν.

Τότε θα συγκεντρώσω όλες αυτές τις ταπεινές ψυχές που ΜΕ αγαπούν και θα ενώσω το Νέο Ουρανό και τη Νέα Γη.

Εκείνοι που θα συνεχίζουν να ΜΕ απορρίπτουν, θα ριχτούν στη Φοτιά της Κόλασης.

Έρχομαι για τελευταία φορά για να σας σώσω.

Ανοίξτε τις καρδιές σας και να δείτε ότι Είμαι ΕΓΩ, ο Ιησούς, ο Οποίος σας καλεί τώρα.

Αν δεν μπορείτε να δείτε αυτό, τότε χρειάζεστε πολλές προσευχές για να επιτρέψετε πραγματικά στο Άγιο Πνεύμα να εισέλθει στις ψυχές σας.

Να θυμάστε, εκείνοι που είναι ευλογημένοι με το Άγιο Πνεύμα, δεν προσβάλλουν τους άλλους, δεν διαπράττουν συκοφαντίες και δεν εξαπλώνουν το μίσος εναντίον των παιδιών του Θεού.

Δε θέλουν να ελέγχουν τα παιδιά του Θεού.

Δεν παραβαίνουν τις Δέκα Εντολές.

Ο Ιησούς σας

04/06/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.