ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Περάστε το μήνα Ιούνιο σε ήσυχη περισυλλογή σύμφωνα με τις οδηγίες της Αγαπημένης Μητέρας ΜΟΥ

Μήνυμα 453 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 03 Ιουνίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι πιστοί ΜΟΥ πρέπει να περάσουν το μήνα Ιούνιο σε ήσυχη περισυλλογή σύμφωνα με τις οδηγίες της αγαπημένης Μητέρας ΜΟΥ.

Αυτός ο μήνας είναι η στιγμή όταν μέσω της Σταυροφορίας της Μετάνοιας πολλοί άνθρωποι μπορούν να λάβουν τις Χάρες άμεσης μετάνοιας μέσα από την αφοσίωση εκείνων που θα ανταποκριθούν στο κάλεσμα της Μητέρας ΜΟΥ, της Μητέρας της Σωτηρίας.

Αυτό το μήνα πρέπει να διατηρήσετε ησυχία.

Σας παρακαλώ, σας ζητώ να επισκέφτεστε τις εκκλησίες σας όσο συχνά μπορείτε και να λέτε το Ροζάριο ΜΟΥ του Θείου Ελέους στις 3 η ώρα.

Καθολικοί, παρακαλώ, αν είναι δυνατόν να λάβετε τη Θεία Ευχαριστία ΜΟΥ κάθε μέρα αυτό το μήνα.

Επειδή αυτόν το μήνα θα είναι η στιγμή, όπου τα σχέδια που εφαρμόζονται σιωπηλά για την αύξηση της αναταραχής στη Μέση Ανατολή, θα ολοκληρώνονται
.

Να είστε δυνατοί. Να είστε υπομονετικοί. Να είστε ταπεινοί της καρδιάς.

Υποβάλετε σε ΜΕΝΑ τη θέλησή σας και προσφέρτε τις θυσίες και τις δοκιμασίες σας για τη μετάνοια όλων των αμαρτωλών.

Πηγαίνετε εν ειρήνη αγαπημένοι ΜΟΥ πιστοί.

Το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ προστατεύει όλους σας αυτόν τον καιρό, όταν σας καλώ σ’ αυτή την ειδική αφοσίωση.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

03/06/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.