ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Αυτή είναι η ευθύνη που σας δίνω, μαθητές ΜΟΥ, για να κάνετε να μετανοήσουν οι ψυχές, για τις οποίες νοσταλγώ περισσότερο

Μήνυμα 538 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 27 Αυγούστου του 2012, στις 19:20

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Αγάπη ΜΟΥ για τους μαθητές ΜΟΥ που ανταποκρίθηκαν στα Μηνύματά ΜΟΥ μεγαλώνει στην Ιερή Καρδιά ΜΟΥ σε τέτοιες διαστάσεις, που θα εκραγεί τώρα με αφθονία των Χαρίτων.

Οι Χάρες ΜΟΥ θα χυθούν πάνω στους αγαπημένους πιστούς ΜΟΥ σ’ αυτούς τους καιρούς.

Σας δίνονται αυτές για να ενισχύσουν την αποφασιστικότητά σας να εξαπλώνετε το Άγιο Λόγο ΜΟΥ.

Τα Μηνύματά ΜΟΥ από τον Ουρανό θα θρέψουν τις ψυχές, συμπεριλαμβανομένων των πιο μαυρισμένων, με το οξυγόνο που χρειάζονται για να επιβιώσουν το σκοτάδι που χύθηκε σε όλο τον κόσμο από το σατανά.

Αόρατη αλλά ισχυρή επιρροή του αποδυναμώνει ακόμη και τους ισχυρότερους από τους πιστούς, που αρχίζουν να αμφιβάλλουν για την πίστη τους.

Όταν σας δίνω αυτές τις Χάρες, το κάνω για κάποιο λόγο.

Εσείς, οι μαθητές ΜΟΥ, είστε η άγκυρα που θα προσελκύσει όλες τις ψυχές που περιφέρονται άσκοπα σε σύγχυση. Ακόμη κι αν δε θα σας ακούνε στην αρχή, πρέπει να επιμείνετε.

Δώστε τους τα αντίγραφα των Μηνυμάτων ΜΟΥ και των Προσευχών ΜΟΥ της Σταυροφορίας, και απομακρυνθείτε ήσυχα.

Κατά κάποιον τρόπο θα επηρεαστούν από το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ. Ακόμη και αν δε θα τα αποδεχτούν, θα τους είναι δύσκολο να φύγουν απλώς και έτσι απλά να Τα ξεχάσουν. Όχι, θα επιστρέψουν σε ΜΕΝΑ.

Μερικοί θα επιστρέφουν διστακτικά. Αλλά η περιέργεια θα νικήσει μέσα τους.

Μερικοί θα επιστρέφουν με την πρόθεση να προσπαθήσουν να απορρίψουν αυτά τα Μηνύματα και να προσπαθήσουν να πείσουν εσάς να κάνετε το ίδιο.

Άλλοι θα επιστρέψουν για να διαφωνήσουν μαζί σας, να σας χλευάσουν και να σας προκαλέσουν.

Άλλοι θα σας πουν ότι τα Λόγια αυτά δεν προέρχονται από ΜΕΝΑ και αυτό θα σπάσει τις καρδιές σας.

Αλλά θα υπάρχουν επίσης οι μετανιωμένοι. Εκείνοι που θα έρθουν σε σας τρέχοντας με καθαρή χαρά στις καρδιές, ζητώντας περισσότερα.

Αυτές θα είναι οι ψυχές που θα κάνουν όλα αυτά να αξίζει τον κόπο.

Ωστόσο, οι σκοτεινές ψυχές είναι αυτές, για τις οποίες πρέπει να προσεύχεστε περισσότερο, και εξαιτίας αυτών χύνω τις Χάρες ΜΟΥ επάνω σας, έτσι ώστε να μπορείτε να βοηθήσετε να σωθούν οι ψυχές τους. Διότι χωρίς τη βοήθειά σας δεν υπάρχει ελπίδα γι’ αυτές.

Αυτή είναι η ευθύνη που σας δίνω, μαθητές ΜΟΥ, για να κάνετε να μετανοήσουν οι ψυχές, για τις οποίες νοσταλγώ περισσότερο.

Ο Ιησούς σας

27/08/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.