ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Κανένας άνθρωπος δεν ξέρει την Αλήθεια για το πραγματικό περιεχόμενο του Βιβλίου της Αποκάλυψης. Μόνο ο Θεός το ξέρει

Μήνυμα 542 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 31 Αυγούστου του 2012, στις 23:20

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, είστε στα πρόθυρα της έκρηξης, στην οποία θα δείτε το Έλεός ΜΟΥ να χύνεται σε όλο τον κόσμο σ’ ένα γεγονός που θα αλλάξει το πρόσωπο της Γης.

Αυτή η Αποστολή ήταν γρήγορη.

Κληθήκατε ξαφνικά και βιαστικά, επειδή κινήθηκα να διασφαλίσω, ότι στον κόσμο θα δοθεί η Αλήθεια.

Τόσοι λίγοι άνθρωποι καταλαβαίνουν ότι αυτός είναι ο τρόπος που ο Θεός καλεί τους Προφήτες, απροσδόκητα, χωρίς να αφήνει χρόνο για την προετοιμασία από το μέρος του Προφήτη.

Αυτό σημαίνει ότι οι λέξεις ρέουν χωρίς δισταγμό.

Κανένας άνθρωπος δεν έχει την ικανότητα να γράφει Μηνύματα σαν αυτά. Το να λέει κανείς ότι έτσι γίνεται αποτελεί προσβολή προς τον Πατέρα ΜΟΥ και το Άγιο Πνεύμα.

Κανένας άνθρωπος δε θα μπορούσε, μέσα από τις ανθρώπινες λέξεις, να ανάψει τη Φλόγα της Αγάπης του Θεού στις ψυχές των παιδιών ΤΟΥ, έτσι όπως μπορούν αυτά τα Μηνύματα.

Μόνο ο Θεός μπορεί να επιφέρει ένα τέτοιο αποτέλεσμα.

Κανένας άνθρωπος δεν ξέρει την Αλήθεια για το πραγματικό περιεχόμενο του Βιβλίου της Αποκάλυψης. Μόνο ο Θεός το ξέρει.

Μόνο ΕΓΩ, ο Αμνός του Θεού, έχω την εξουσία να αποκαλύψω το περιεχόμενό Του. Το κάνω αυτό τώρα μέσω του Αγγελιοφόρου ΜΟΥ, της Μαρίας του Θείου Ελέους, η οποία μεταδίδει τα Δικά ΜΟΥ Λόγια, και όχι τα δικά της, στο δύσπιστο κόσμο.

Προσέξτε τώρα το Λόγο ΜΟΥ, διότι σας δίνεται για να σας σώσει. Για να σας προειδοποιήσει. Για να σας προετοιμάσει. Και για να σας καθαρίσει.

Να είστε έτοιμοι όταν έρθει η ώρα.

Έρχομαι μέσω των Μηνυμάτων για να σας προετοιμάσω. Δεν ξέρετε την ημέρα ούτε την ώρα, ως εκ τούτου πρέπει να προετοιμάσετε την ψυχή σας σαν ο χρόνος της Έλευσής ΜΟΥ να ήταν να συμβεί την επόμενη μέρα.

Να είστε πάντα έτοιμοι. Παρακαλώ, να έχετε σαφές και ανοιχτό μυαλό όταν διαβάζετε τα Μηνύματά ΜΟΥ για πρώτη φορά, διότι αυτή θα είναι πιθανότατα η μόνη φορά που θα βιώσετε τη Φωνή ΜΟΥ από τον Ουρανό, μέχρι την ημέρα της Έλευσης που όλοι περιμένατε.

Σας ευλογώ όλους.

Σας καλώ να έρθετε σε ΜΕΝΑ.

Όταν σας ζητώ να προσευχηθείτε, σας ζητώ απλά να εκμυστηρευτείτε σε ΜΕΝΑ με τα δικά σας απλά λόγια.

Με το δικό σας τρόπο. Με τις προσωπικές σας σκέψεις. ΕΓΩ ακούω τα πάντα. Βλέπω τα πάντα. Νιώθω ό, τι αισθάνεστε εσείς. Είμαι μαζί με τον καθέναν από σας, στέκομαι δίπλα σας, περιμένοντας απλώς την ημέρα που θα υποκύψετε τελικά στην Πρόσκλησή ΜΟΥ.

Δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε από ΜΕΝΑ, επειδή η Αγάπη ΜΟΥ για σας θα ξεπεράσει κάθε σκοτάδι που σας κρατάει μακριά από ΜΕΝΑ.

Στραφείτε σε ΜΕΝΑ και ΕΓΩ θα χύσω πάνω σας το Φως ΜΟΥ.

Γιατί ΕΓΩ θα σας δώσω την ειρήνη που επιθυμείτε. Περιμένω. Είμαι Υπομονετικός.

Ελάτε σε ΜΕΝΑ όταν θα είστε έτοιμοι.

Σας αγαπάω. Σας ευλογώ.

Ο Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

31/08/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.