ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Υπάρχει ένα θαυμάσιο μέλλον μπροστά σε όλα τα παιδιά του Θεού

Μήνυμα 549 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 08 Σεπτεμβρίου του 2012, στις 15:30

Παιδί Μου, ας καθήσουν ήσυχα όλα τα παιδιά του Θεού και ας αφήσουν το Φως του Θεού να λάμψει μέσα από τις ψυχές τους.

Είναι σημαντικό να βρείτε χρόνο σε απόλυτη σιωπή για το στοχασμό για την Αγάπη του Θεού και το Σχέδιο της Σωτηρίας της ανθρωπότητας του ΥΙΟΥ Μου.

Υπάρχει ένα θαυμάσιο μέλλον μπροστά σε όλα τα παιδιά του Θεού και αυτή η Νέα Εποχή της Ειρήνης θα καλωσοριστεί από τους αρκετά τυχερούς για να εισέλθουν στις πύλες.

Μέχρι να έρθει εκείνη η μέρα, ο πονηρός θα πράττει την κάθε δυνατή προσπάθεια για να προκαλέσει σύγχυση και μίσος στον κόσμο.

Αυτός και οι δαίμονές του θα δημιουργήσουν διαίρεση ανάμεσα στα παιδιά του Θεού.

Ενθαρρύνουν για δολοφονία, άμβλωση, μίσος, βία, διώξεις και πόλεμο σε κάθε μέρος του κόσμου.

Δε θα ησυχάσουν μέχρι να παγιδεύσουν κάθε αδύναμη ψυχή η οποία υποκύπτει στον πειρασμό – που τοποθετείται μπροστά σε τέτοιες ψυχές – να αμαρτήσει εναντίον του Κυρίου, του Υψίστου Θεού.

Τόσες πολλές ψυχές επέτρεψαν να παρθούν, απροσδόκητα, στη σκοτεινή τους φυλακή, από την οποία δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφυγή, από τη στιγμή που βρέθηκαν εκεί.

Διότι, αφού ο πονηρός αποκτήσει μια ψυχή, δε σταματάει μέχρι να μολύνει εντελώς την φτωχή ψυχή.

Γι’ αυτό η αμαρτία πρέπει να αποφεύγεται, επειδή δεν υπάρχει αμαρτία μικρής σημασίας. Φτάνει μόνο ένας πειρασμός και η ψυχή γίνεται αδύναμη και ανυπεράσπιστη.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε ενάντια στον πόλεμο που διαχειρίζεται από τον πονηρό εις βάρος των παιδιών του Θεού.

Αν κάποιος αμαρτάνει εναντίον σας, αν και είστε ένα αθώο θύμα, δεν πρέπει να επιτρέψετε στον εαυτό σας να αισθάνεστε υποχρεωμένοι να ανταποδώσετε μέσω αμαρτίας, γιατί αυτό είναι που θέλει ο πονηρός.

Αυτός βάζει την μια ψυχή εναντίον μιας άλλης με την ελπίδα ότι μεταξύ τους θα φουντώνει το μίσος.

Να προσέχετε κάθε μέρα και να μην ξεχνάτε ποτέ για την προστασία από το σατανά, την οποία προσφέρει το Άγιο Ροζάριο Μου.

Ενθαρρύνω όλες τις ψυχές, όλων των θρησκειών, να προσεύχονται με το Άγιο Ροζάριο Μου καθημερινά. Όταν το κάνετε αυτό, ο πονηρός θα σας αποφεύγει και θα σας αφήσει, γιατί δεν μπορεί να αντέξει τον πόνο που υποφέρει όταν λέγεται το Άγιο Ροζάριο Μου, και ειδικά όταν λέγιεται δυνατά.

Πηγαίνετε στην ειρήνη. Να θυμάστε ότι Εγώ είμαι η Μητέρα όλης της ανθρωπότητας.

Εγώ είμαι η Μητέρα της Σωτηρίας. Η προστασία Μου πρέπει να αναζητείται από τα παιδιά του Θεού.

Όταν Μου ζητάτε βοήθεια και προσευχές, θα σας δοθούν πολλές Χάρες.

Μητέρα του Θεού

Μητέρα της Σωτηρίας

08/09/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.