ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δώρο από τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ είναι για να δώσει σε κάθε παιδί ΤΟΥ την πιο τέλεια ζωή στον πιο τέλειο κόσμο

Μήνυμα 554 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου του 2012, στις 10:45

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, λόγω των προσευχών των άλλων έχει υπερνικηθεί ένα ορόσημο στην Αποστολή ΜΟΥ της ταχείας εξάπλωσης του Αγίου Λόγου ΜΟΥ.

Αυτές οι προσευχές, που λέγονται επιμελώς από τους πολύτιμους και πολυαγαπημένους πιστούς ΜΟΥ είναι τόσο ισχυρές, επειδή λέγονται από την καρδιά.

Δίνω μεγάλες Χάρες σε όλους τους μαθητές ΜΟΥ ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν και να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν στην προσπάθειά τους να σώσουν τις ψυχές μέσω αυτής της Αποστολής.

Πολυαγαπημένοι μαθητές ΜΟΥ, να ξέρετε ότι οι Άγγελοι στον Ουρανό σας οδηγούν, προστατεύουν και καθοδηγούν προς το στόχο ΜΟΥ, και ο στόχος αυτός είναι να μετανοήσει ο κόσμος.

Πολλοί από εσάς, για τους οποίους τα Μηνύματά ΜΟΥ είναι νέα, θα αναρωτιούνται αν αυτά τα Λόγια είναι μόνο για την καθοδήγηση ή μήπως για να μετανοούν οι άνθρωποι.

Δίνονται και για τους δύο σκοπούς, αλλά αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι να σώσουν όλους, έτσι ώστε ο καθένας να μπορεί να ζήσει στη Νέα Εποχή Ειρήνης στον κόσμο. Επειδή αυτή είναι η υπόσχεσή ΜΟΥ. Αυτό είναι το μεγάλο Δώρο.

Δώρο από τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ είναι για να δώσει σε κάθε παιδί ΤΟΥ την πιο τέλεια ζωή στον πιο τέλειο κόσμο, με τέτοιο τρόπο, όπως έπρεπε να γίνει από την αρχή.

Τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει ούτε θα εμποδίσει να εμφανιστεί αυτός ο Νέος Παράδεισος στη Γη.

Θα ανέλθει από το γκρίζο, μονότονο κόσμο στον οποίο ζείτε, που είναι μολυσμένο από τη φθορά που διμιουργήθηκε από το σατανά. Τόσο σάπια είναι αυτή η μόλυνση που πολλοί άνθρωποι δε γνωρίζουν την Αλήθεια.

Δεν ξέρουν τη διαφορά μεταξύ του καλού και του κακού. Πολλοί μπερδεύουν το ένα με το άλλο.

Όταν οι άνθρωποι αποδέχονται το κακό ως μέρος της ζωής τους και δικαιολογούν την παρουσία του, αρνούνται το Λόγο του Θεού. Ωστόσο, μόνο με την αποδοχή της Αλήθειας του Λόγου του Θεού μπορεί να εκπληρωθεί η Διαθήκη, οριστική Διαθήκη.

Το σχέδιο της τελικής Σωτηρίας της ανθρωπότητας εξελίσσεται, αλλά θα περάσει ακόμη λίγος χρόνο πριν μπορέσω να σώσω όλες εκείνες τις ψυχές που είναι ακόμα εκτός εμβέλειας ΜΟΥ.

Μόνο η Αλήθεια θα ανοίξει τα μάτια τους.

Μόνο η Αλήθεια, αν θα τη δεχτούν, θα τους απελευθερώσει, έτσι ώστε να μπορούν να εισέλθουν στις Πύλες του Νέου Παράδεισου.

Ο Ιησούς σας

13/09/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.