ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (103) – Για να μοιραστώ το Ποτήρι του Πόνου με τον Χριστό

«Πέφτω μπροστά ΣΟΥ, αγαπητέ Ιησού, στα Πόδια ΣΟΥ,
για να κάνεις μαζί μου ό, τι θέλεις, για το καλό όλων.

Επίτρεψε μου να μοιραστώ το Δικό ΣΟΥ Ποτήρι του Πόνου.

Πάρε αυτό το δώρο από μένα, για να μπορείς να σώσεις αυτές τις φτωχές ψυχές,
που είναι χαμένες και χωρίς ελπίδα.

Δέξου εμένα, με το σώμα μου,
ώστε να μπορώ να μοιραστώ τον πόνο ΣΟΥ.

Κράτησε την καρδιά μου στα Ιερά ΣΟΥ Χέρια
και φέρε την ψυχή μου στην ένωση μαζί ΣΟΥ.

Μέσω του δικού μου δώρου του πόνου επιτρέπω,
η Θεία Παρουσία ΣΟΥ να αγκαλιάσει την ψυχή μου,
έτσι ώστε να μπορείς να σώσεις όλους τους αμαρτωλούς
και να ενώσεις όλα τα παιδιά του Θεού εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.»

22/03/2013 - Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής

Sorry, the comment form is closed at this time.