ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

H απειλή για την ύπαρξη της Θείας Ευχαριστίας θα σας εμφανιστεί

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη, 28 Μαρτίου του 2013, στις 21:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, τώρα καταλαβαίνεις πόσο πολύ ο πονηρός μισεί αυτή την Αποστολή. Παρόλα αυτά πρέπει να περάσεις πάνω από τα σκληρά εμπόδια που τοποθετούνται μπροστά σου για να επιβραδύνουν την Εργασία ΜΟΥ.

H απειλή για την ύπαρξη της Θείας Ευχαριστίας θα σας εμφανιστεί μέσω της αλαζονείας αυτών μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ, των οποίων το σχέδιο, για να αλλάξουν την Αλήθεια, έχει αρχίσει για τα καλά.

Δεν έχει σημασία που τόσοι πολλοί από εσάς χλευάζουν αυτή την Ιεραποστολή, που προετοιμάζει τις ψυχές για την Μεγάλη Ημέρα. Με τον καιρό, θα ξέρετε ότι είμαι πράγματι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, ο Οποίος έρχεται σε σας, για να σας υπηρετεί.

ΕΓΩ Είμαι ο Δάσκαλός σας και ο Υπηρέτης σας. Εσείς, οι χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ, πρέπει να θυμάστε τον ρόλο σας και ποτέ να μην ξεχάσετε αυτόν. Ως υπηρέτες δεν μπορείτε να είστε ταυτόχρονα δάσκαλοι. Διότι, αν είστε δάσκαλοι, δεν μπορείτε να ΜΕ υπηρετείτε. Πολλοί από εσάς μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ έχετε ξεχάσει τι έχετε διδαχθεί. Έχετε ξεχάσει το Λόγο του Θεού.

Η Υπόσχεσή ΜΟΥ είναι να σας προσφέρω την Τροφή της Ζωής – το Σώμα και το Αίμα ΜΟΥ – και όμως θα ΜΕ απαρνηθείτε και πάλι. Θα το κάνετε αυτό με την αφαίρεση της Θείας Ευχαριστίας από το Ναό του Θεού και με την αντικατάστασή Της με ένα πτώμα. Το υποκατάστστο θα είναι ανεπαίσθητες και θα πάρει λίγο χρόνο πριν μπορέσετε να ανιχνεύσετε την κακή ενέργεια που θα σας πλασάρεται.

Επειδή το Σώμα ΜΟΥ σας στηρίζει μέσα από τη Θεία Ευχαριστία, ο θάνατος του Σώματός ΜΟΥ – της ΕκκλησίαςΜΟΥ – θα φέρει το θάνατο σ’ αυτές τις ψυχές, που θα ΜΕ απορρίψουν.

Η στιγμή για το βδέλυγμα είναι πολύ κοντά. Η ώρα της επιλογής μεταξύ του Δικό ΜΟΥ δρόμου ή εκείνου του ψευδοπροφήτη εί επάνω σας. Προσέξτε τώρα, καθώς η Αλήθεια θα συστραφεί από τον απατεώνα. Δείτε πώς θα υψώσει τον εαυτό του, στηρίζοντας πάνω ΜΟΥ, αλλά πώς θα αρνηθεί να περπατήσει το μονοπάτι της Αλήθειας ως δούλος του Θεού.

Ο Ιησούς σας

28/03/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.