ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Καθολική Εκκλησία πρόκειται να εισέλθει τώρα στη χειρότερη δίωξη στην ιστορία Της

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 13 Απριλίου του 2013, στις 23:50

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, θα ήθελα να ενθαρρύνω όλους εσάς που πιστεύετε σε ΜΕΝΑ και τα Μηνύματά ΜΟΥ, τα οποία περιέχονται σ’ αυτό το Βιβλίο – το Βιβλίο της Αλήθειας.

Όταν ο άνθρωπος ΜΕ ακολουθεί και προσφέρει τον εαυτό του σε ΜΕΝΑ, πρέπει να μιμείται όλα τα Χαρακτηριστικά ΜΟΥ. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει στο Όνομά ΜΟΥ να αγαπάει όλους τους ανθρώπους και να αντιμετωπίζει τον κάθε άνθρωπο όπως θα ήθελε να αντιμετωπίζεται ο ίδιος. Ωστόσο, αν πραγματικά παραδώσετε τον εαυτό σας στη Φροντίδα ΜΟΥ, θα υποφέρετε γι’ αυτό. Θα αντιμετωπίζεστε με σκληρότητα και θα γίνει κάθε προσπάθεια για να σας δείξουν περιφρόνηση.

Το λέω αυτό σε όλα τα παιδιά του Θεού, και κυρίως στους Χριστιανούς, διότι το δικό σας φορτίο είναι το πιο βαρυ. Φωνάζω σε όλους αυτούς στον κόσμο, που πιστεύουν σε ΜΕΝΑ, ανεξάρτητα από το αν πιστεύουν ή όχι, ότι ΕΓΩ μιλώ μέσα από αυτά τα Μηνύματα.

Οι Χριστιανοί θα είναι πάντα ο στόχος για εκείνους που θέλουν να αλλάξουν τους Νόμους του Θεού για να ταιριάζουν στις αμαρτωλές τους επιδίωξεις της απόλαυσης και των εγωιστικών επιθυμιών. Η Καθολική Εκκλησία πρόκειται να εισέλθει τώρα στη χειρότερη δίωξη στην ιστορία Της και θα Την γυρίσουν ανάποδα και μέσα προς τα έξω. Η επίθεση έχει προγραμματιστεί εδώ και δεκαετίες και σχεδιάστηκε προσεκτικά. Πώς οι Άγιοι στον Ουρανό κλαίνε εξαιτίας των καταστροφικών γεγονότων που τώρα θα ξεδιπλώνονται με μια ταχύτητα που θα σοκάρει ακόμη και εκείνους, που δεν πιστεύουν στ’ αυτά τα Μηνύματα.

Ως αποτέλεσμα θα υπάρχει η σύγχυση, επειδή πολλοί από τους χειροτονημένους υπηρέτες θα παραμείνουν αδύναμοι όταν όλα οσα ήταν ακριβά γι’ αυτούς θα αμφισβητηθούν και μετά θα ανατραπούν. Θα προκαλούνται και θα τρομοκρατούνται στο Όνομά ΜΟΥ από εκείνους που προέρχονται από τις δικές τους γραμμές.

Σ’ αυτούς από εσάς, που είναι πιστοί στην Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη, σας καλώ να είστε προσεκτικοί και να υποστηρίζετε τις Διδασκαλίες ΜΟΥ, αν θέλετε να παραμείνετε πιστοί σε ΜΕΝΑ. Δεν πρέπει ποτέ να αποδεχτείτε οτιδήποτε αλλό εκτός από την Αλήθεια, που έχετε διδαχθεί. Σύντομα θα νιώσετε πολύ μόνοι, και οι φτωχοί, χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ θα είναι απελπισμένοι, διότι η αφοσίωση τους σε ΜΕΝΑ και στην Εκκλησία, που ιδρύθηκε από τον Πέτρο, θα παρθεί απ’ αυτούς και θα χάσουν το έδαφος κάτω απ’ τα πόδια τους.

Σε όλους αυτούς που είναι παραδοσιακά πιστοί Χριστιανοί, πρέπει σταθερά να μείνετε και δεν πρέπει να δεχτείτε καμία προσπάθεια, που να σας ενθάρρυνε να εγκαταλείψετε την πίστη σας. Θα σπρωχθείτε στην άκρη και θα αναγκαστείτε να συμφωνήσετε για την εκπαίδευση των παιδιών σας, με βάση ενός ψεύτικου δόγματος, που δεν προέρχεται από το Θεό.

Αυτά τα γεγονότα θα αρχίσουν τώρα, και ΕΓΩ σας προειδοποιώ γι’ αυτό, προκειμένου να σας καθοδηγήσω. Αυτός, που λόγω αυτής της Αποστολής, κατηγορεί ΕΜΕΝΑ για την ενθάρρυνση των ψυχών να εγκαταλείψουν την Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη, δεν καταλαβαίνει τις Οδηγίες ΜΟΥ. ΕΓΩ σας ζητώ απλά να παραμείνετε πιστοί στις Διδασκαλίες ΜΟΥ, όταν θα διαπιστώσετε ότι είστε αναγκασμένοι να δεχτείτε μια νέα εκδοχή της Εκκλησίας. Αυτή η νέα έκδοση δε θα μπορέσει ποτέ να γίνει αποδεκτή στα Μάτια του Θεού.

Ο Ιησούς σας

13/04/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.