ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η πανούκλα αυτή θα είναι πιο διαδεδομένη απ’ ό, τι το AIDS

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 7 Μαΐου του 2013, στις 22:35 

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πώς τις τελευταίες δύο ημέρες η προσοχή σου είχε αποσπαστεί και επέτρεψες στον εαυτό σου να παρθεί από το Βλέμμα ΜΟΥ. Δεν ξέρεις τι προκάλεσε την απόσπαση της προσοχής; Επειδή παράλειψες μόλις μία ημέρα της Ευχαριστιακής Λατρείας, σε έπιασαν και σε χλεύασαν στο Όνομά ΜΟΥ, γιατί στέρησες τον εαυτό σου την προστασία, για την οποία σου έδωσα οδηγίες. Η σύστασή ΜΟΥ είναι να εξακολουθείς να έρχεσαι κάθε μέρα μπροστά ΜΟΥ και να απαγγείλεις το πιο άγιο Ροζάριο, έτσι ώστε η Μητέρα ΜΟΥ να μπορούσε να σε καλύψει με την προστασία που χρειάζεσαι σ’ αυτό το Έργο.

Τόσοι πολλοί που βρίσκονται κοντά ΜΟΥ αποκτούν τη σιγουριά που τους οδηγεί στο να πιστεύουν, ότι δε θα τους σταματήσει κανένα βάσανο, όταν πραγματοποιούν την αποστολή ΜΟΥ, αλλά αυτό είναι δυνατόν μόνο όταν ΜΕ καλείτε να σας καθοδηγώ.

Κόρη ΜΟΥ, σύντομα η αρχή της μάστιγας θα γίνει ορατή, γιατί ο Πατέρας ΜΟΥ θα ρίχνει τιμωρία πάνω στη Γη, επάνω στα κράτη που ΤΟΝ προσβάλλουν και τα οποία επιτρέπουν να επιβάλλεται η κακία και η αδικία στους φτωχούς, αθώους ανθρώπους. Αυτή η πανούκλα θα είναι ορατή στο πρόσωπο, και τα έλκη δε θα θεραπευτούν μέχρι να τελειώσει η Μεγάλη Τιμωρία. Η πανούκλα αυτή θα είναι πιο διαδεδομένη απ’ ό, τι το AIDS και θα είναι ένα από τα πρώτα σημάδια της επερχόμενης τιμωρίας. Μετά από αυτό θα εξακολουθεί η πείνα στο ένα τρίτο της Γης και αυτό θα γίνει υπό την κυριαρχία του αντιχρίστου.

Καθώς η κυριαρχία του αντίχριστου θα εξαπλώνεται σαν ιστός αράχνης, θα συνοδεύται από μια σειρά από τιμωρίες, τις οποίες ο Πατέρας ΜΟΥ θα χύνει από τις τέσσερις γωνιές του κόσμου. Η Παρέμβαση του Θεού θα βοηθήσει να σταματήσει τις ψυχές από το να αρπαχτούν από το θηρίο μέσω της δύναμης του αντίχριστου. Οι οπαδοί του θα υποστούν μια οδυνηρή τιμωρία, και αυτό θα φανεί στα πρόσωπά τους μέσω της πανούκλας. Δε θα ξεφύγουν από αυτή την σκληρή τιμωρία, ούτε και εκείνοι που διαπράττουν την κακή εξαπάτηση επάνω στην Εκκλησία ΜΟΥ επί της Γης.

Αυτή η προειδοποίηση δίνεται έτσι ώστε εκείνοι που αμφιβάλλουν στο Χέρι ΜΟΥ της Δικαιοσύνης, θα καταλάβουν τελικά, ότι οι άνθρωποι θα υποφέρουν, όπως υπέφεραν στις ημέρες του Νώε, αν γυρίσουν την πλάτη τους στο Θεό.

Η τελική προσβολή εναντίον του Πατέρα ΜΟΥ, μέσα από την αμαρτία του πολέμου και της άμβλωσης, θα τραβήξει πάνω στην ανθρωπότητα τη μεγαλύτερη τιμωρία ΤΟΥ. Η ζωή ενός αγέννητου παιδιού, που αφαιρείται τόσο βάναυσα και χωρίς τύψεις, θα τιμωρείται με θάνατο του σώματος και θάνατο της ψυχής.

Ο Ιησούς σας

07/05/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.