ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το μόνο νερό απαραίτητο για την επιβίωση των παιδιών του Θεού θα έρχεται από το Δένδρο της Ζωής

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 10 Μαΐου, 2013

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη. Μακάριοι αυτοί που ανταποκρίνονται στον Αληθινό Λόγο του Θεού γιατί θα είναι οι πρώτοι που θα αναστηθούν και θα εισέλθουν στο Νέο ΜΟΥ Βασίλειο.

Σε αυτούς που δεν έχει δοθεί ο Θείος ΜΟΥ Λόγος, συμπεριλαμβανομένων και των χωρών στις οποίες καταδικάζομαι, είναι οι πρώτες ψυχές τις οποίες θέλω να πλησιάσω. Παρόλο που δεν είναι λάθος δικό τους, έχουν μάθει από την γέννηση τους να απαρνιούνται το Θεό, τον Πλάστη και Δημιουργό όλων αυτών που είναι. Θα προσπαθήσω να τους κάνω να μετανοήσουν μέσω αυτής της Αποστολής και υπόσχομαι ότι μόλις δουν την Αλήθεια, κατά την διάρκεια της Προειδοποίησης, γρήγορα θα τους τραβήξει το Θείο ΜΟΥ Έλεος. Ποτέ δεν θα εγκαταλείψω αυτούς που έχουν παραπλανηθεί μέσω ψεύτικων δογμάτων γιατί είναι απελπισμένοι και χρειάζονται την Αγάπη και το ‘Έλεός ΜΟΥ.

Η επιθυμία ΜΟΥ είναι οι πιστοί ΜΟΥ να προετοιμαστούν να ανέβουν στη σκάλα, μια μακριά και δύσκολη μετάβαση με προορισμό την πνευματική τελειότητα.

Όσοι έχετε ευλογηθεί με το Δώρο της αναγνώρισης της Φωνής ΜΟΥ, που περιλαμβάνεται στο Βιβλίο της Αλήθειας, έχετε καθήκον απέναντι ΜΟΥ. Αυτό είναι που πρέπει να κάνετε: Xρησιμοποιήστε το Δώρο που σας έχω δώσει για να προετοιμαστείτε για την πνευματική τελειότητα η οποία θα σας ζητηθεί καθώς προετοιμάζω το Στρατό ΜΟΥ στη Γη.

Έχετε υποχρέωση να βοηθήσετε αυτούς που είναι αδύναμοι, πολύ περήφανοι και πολύ πεισματάρηδες να δεχτούν το Χέρι του Ελέους ΜΟΥ.

Θα είναι μέσω εσάς που θα είμαι σε θέση να δώσω σε όλες τις ψυχές, ακόμα και αυτές που δεν αξίζουν το Θείο ΜΟΥ ‘Ελεος να σωθούν και να ζουν αιώνια στη Δόξα ΜΟΥ.

Ω, πόσο υπέροχο θα είναι το δοξασμένο Νέο ΜΟΥ Βασίλειο. Εάν μπορούσατε να το δείτε, κανείς από εσάς δε θα έλεγε λέξη εναντίον ΜΟΥ. Αυτό θα είναι το καινούργιο σας σπίτι, το μέρος όπου εσείς και  η οικογένεια σας θα απολαμβάνετε την αιώνια έκσταση, ειρήνη, αγάπη και χαρά γίνοντας ένα με ότι έχει πλάσει ο Πατέρας ΜΟΥ για την ευτυχία σας. Σκεφτείτε το ως την καινούργια σας κατοικία, παρόμοια με τον τρόπο που δημιουργήθηκε η Γη, μόνο που αυτός ο Νέος Παράδεισος και η καινούργια Γη δε θα έχει θάλασσα. Το μόνο νερό απαραίτητο για την επιβίωση των παιδιών του Θεού θα έρχεται από το Δένδρο της  Ζωής όπου όλη η ζωή θα διατηρείται.

Κάθε ανάγκη θα φροντίζεται και η αγάπη θα βρίσκεται άφθονη έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία δυσαρέσκεια. Το γέλιο, η αγάπη, η χαρά και πολύτιμα πράγματα που δεν έχει δει ποτέ του ο άνθρωπος σε αυτήν τη Γη, θα είναι το Δώρο ΜΟΥ σε κάθε ένα από εσάς που θα του δοθεί το κλειδί να εισέλθει στο Βασίλειο ΜΟΥ.

Η ζωή που σας περιμένει θα είναι γεμάτη από υπέροχα δώρα και θα μείνετε σε μια συνεχή κατάσταση αγάπης και χαράς μαζί ΜΟΥ.

Θα βασιλεύω ενωμένος με όλα τα παιδιά του Θεού και κανείς από εσάς δε θα χρειαστεί τίποτα άλλο. Αυτή είναι η ζωή που πρέπει να επιδιώκετε γιατί καμία άλλη ζωή δε θα υπάρξει μετά τη  Μεγάλη Μέρα της Παρουσίας ΜΟΥ όταν έρθω σε εσάς.

Ο Ιησούς σας

10/05/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.