ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τα θαύματα που υποσχέθηκα στον κόσμο μέσω των Σταυρικών ΜΟΥ Προσευχών θα αυξηθούν

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σαββάτο 11 Μαΐου  2013

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, δεν έχει σημασία αν πρέπει να υποστείς πόνο για τον τρόπο που σε απορρίπτουν εξαιτίας ΜΟΥ γιατί ο Λόγος ΜΟΥ δε θα πεθάνει πότε.

Θα εγερθεί και θα γίνει δυνατότερος ώσπου,  σαν δυνατός άνεμος θα αυξηθεί σε ένταση μέχρι που η δύναμη της Φωνής ΜΟΥ θα γίνει αισθητή σαν αστραπή σε όλη τη Γη. Πολύ λίγοι δε θα ακούσουν τη Φωνή ΜΟΥ και ακόμη και αυτοί που ΜΕ απορρίπτουν, θα μιλούν για ΜΕΝΑ. Θα τους είναι αδύνατο να ΜΕ αγνοήσουν.

Όπως κάθε παιδί που ανήκει στη μητέρα του, τα παιδιά του Θεού – συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αρνούνται να ΜΕ αναγνωρίσουν, θα έλκονται σε Αυτόν επειδή δε θα μπορούν να το αγνοήσουν. Όπως κάθε νέο βρέφος που αναπτύσσει δεσμό με τη μητέρα του, κάθε παιδί του θεού θα αναγνωρίσει τους δικούς του μέσω της αφής, της ακοής και της όσφρησης. Τα παιδιά του Θεού θα νιώσουν την Παρουσία του Θεού, όταν αυτός θα αγγίξει τις ψυχές τους. Όπως ΕΓΩ γνωρίζω τους Δικούς ΜΟΥ, έτσι και οι Δικοί ΜΟΥ θα ανταποκριθούν στο κάλεσμά ΜΟΥ.

Κόρη ΜΟΥ, το Θείο Θέλημα του Θεού είναι παντοδύναμο και θα νικήσει όλους όσους εναντιώνονται στο Λόγο του Θεού.

Όταν νιώθετε ότι υπάρχει μεγάλη αντίσταση και τόσο μίσος ενάντια σε αυτήν την Αποστολή, θα παρηγορηθείτε πάντα με την επίσημη ΜΟΥ Υπόσχεση.  Αυτό γίνεται για να σωθούν όλες οι ψυχές έτσι ώστε ο Νέος ΜΟΥ Παράδεισος να παρουσιαστεί στην ανθρωπότητα σύντομα και με όσο το δυνατό λιγότερη οδύνη.

Η οδύνη θα μπορεί να μετριαστεί μέσω των προσευχών του Αγίου Στρατού ΜΟΥ εδώ λόγω της προσφοράς ΜΟΥ των θείων αρετών σε αυτούς.

Τα θαύματα που υποσχέθηκα στον κόσμο μέσω των Σταυρικών ΜΟΥ Προσευχών θα αυξηθούν και πολλοί θα γίνουν μάρτυρες  θεραπειών και μετανοιών.

Είναι μέσω αυτών των θαυμάτων που θα κάνω γνωστή την Παρουσία ΜΟΥ ακόμη και στους πιο απόλυτους σκεπτικιστές. Θα είναι μέσω των Σταυρικών ΜΟΥ Προσευχών που οι υπηρέτες των Εκκλησιών ΜΟΥ θα αναγνωρίσουν το Θείο ΜΟΥ ‘Έλεος και θα λάβουν αποδείξεις για την αυθεντικότητα  αυτών των Μηνυμάτων.

Το Θέλημά ΜΟΥ θα γίνει και κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να το σταματήσει. Πολλοί θα εναντιωθούν στο Θέλημα ΜΟΥ, προσβάλλοντας το Λόγο ΜΟΥ και φτύνοντας εσένα, κόρη ΜΟΥ, αλλά το μίσος τους θα σιγάσει και θα ανοίξουν σύντομα τις καρδιές τους αφού δε θα αμφισβητούν πλέον ότι ο Κύριος τους,  τους καλεί.

ΕΓΩ Είμαι το Αγγείο μέσω του οποίου θα καθαριστούν. Θα είναι μέσω ΕΜΟΥ, που θα τους δοθεί προστασία από τον αντίχριστο. Η προστασία ΜΟΥ θα πρέπει να αναζητηθεί με τη Σφραγίδα του Ζωντανού Θεού που πρέπει να δοθεί σε όσες πιο πολλές ψυχές γίνεται.

Ακούστε τις οδηγίες ΜΟΥ και όλα θα είναι καλά. Αν αγνοήσετε τις προειδοποιήσεις ΜΟΥ και προσπαθήσετε να καταπολεμάτε τις αδικίες που θα εξαπλωθούν στον κόσμο από το θηρίο μόνοι σας – δε θα είστε αρκετά δυνατοί. Δεχτείτε τα Δώρα ΜΟΥ και θα μείνετε προστατευμένοι με την ελπίδα ότι ΕΓΩ θα προστατεύσω την οικογένεια και τους φίλους σας.

Ο Ιησούς σας

11/05/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.