ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: To Mενταγιόν Σωτηρίας προσφέρει το Δώρο της Μετάνοιας

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 18 Ιουλίου του 2013, στις 19:14

 

Παιδί Μου, επιθυμώ να γίνει γνωστό πως από τώρα και στο εξής στη Γη να απευθύνεστε σε Μένα με τον τίτλο που Μου έδωσε ο ΥΙΟΣ Μου . Σ’ αυτήν την Τελευταία Αποστολή παρακαλώ να αναφέρεστε σε Μένα συνεχώς ως Μητέρα της Σωτηρίας.

Παρακαλώ να σχεδιαστεί η Εικόνα Μου και να φτιαχτεί το Μενταγιόν, όπου στη μία πλευρά θα βρίσκομαι Εγώ με τον ήλιο πίσω από το κεφάλι Μου, πάνω στο οποίο θα βρίσκεται ένα ακάνθινο στεφάνι με υφασμένα δώδεκα αστέρια. Στην πίσω πλευρά του Μεταγιόν επιθυμώ να απεικονιστεί η Ιερή Καρδιά του ΥΙΟΥ Μου με Δύο Ξίφη της Σωτηρίας, που θα πρέπει να διασταυρώνονται από κάθε πλευρά.

Τα Ξίφη της Σωτηρίας θα έχουν διπλό σκοπό. Το πρώτο Ξίφος θα σκοτώσει το θηρίο και σε Μένα έχει δοθεί η εξουσία να το κάνω αυτό την Τελευταία Ημέρα. Το άλλο Ξίφος θα διαπεράσει τις καρδιές των πιο σκληρών αμαρτωλών και αυτό θα είναι το Ξίφος με το οποίο θα σωθούν οι ψυχές τους.

Αυτό το Μενταγιόν πρέπει να διατίθενται σε μεγάλες ποσότητες και στη συνέχεια, όταν λαμβάνεται από εκείνους που Το αναζητούν, πρέπει να ευλογηθεί από έναν ιερέα, και στη συνέχεια να δοθεί ελεύθερα στους άλλους. Το Μενταγιόν της Σωτηρίας προσφέρει το Δώρο της Μετάνοιας και της Σωτηρίας.

Όλοι όσοι θα λάβουν το Μενταγιόν της Σωτηρίας, πρέπει να απαγγείλουν αυτή τη Σταυροφορία της Προσευχής ( 115 ) Για το Δώρο της Μετάνοιας

«Ω, Μητέρα της Σωτηρίας, κάλυψε την ψυχή μου με τα δάκρυά Σου της Σωτηρίας.

Απελευθέρωσέ με από τις αμφιβολίες.

Σήκωσε την καρδιά μου, έτσι ώστε να αισθάνομαι την Παρουσία του ΥΙΟΥ Σου.

Φέρε μου ειρήνη και παρηγοριά.

Προσευχήσου να μετανοήσω ειλικρινά.

Βοήθησέ με να αποδεχθώ την Αλήθεια και να ανοίξω την καρδιά μου για να λάβω το Έλεος του ΥΙΟΥ Σου, του Ιησού Χριστού.

Αμήν.»

Παιδί Μου, παρακαλώ να σχεδιαστεί και να φτιαχτεί αυτό το Μενταγιόν. Θα σε καθοδηγήσω σε κάθε στάδιο του έργου αυτού, και στη συνέχεια πρέπει να διασφαλίσεις πως θα είναι διαθέσιμο σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πήγαινε στην ειρήνη να υπηρετείς τον ΥΙΟ Μου.

Η μητέρα σου

Μητέρα της Σωτηρίας

18/07/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.