ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Έχετε ΜΟΥ εμπιστοσύνη και θα σας ανοίξω τα μάτια στην Αλήθεια του λαμπρού μέλλοντος σας

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 22 Ιουλίου του 2013, στις 19:09

 Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, καλώ όλους τους νέους από ολόκληρο τον κόσμο, από όλα τα δόγματα και όλες τις θρησκείες.

ΕΓΩ Είμαι ο Ιησούς Χριστός, ο Σωτήρας του κόσμου, και θα κάνω τον Εαυτό ΜΟΥ γνωστό σε σας, σύντομα. Μόλις συμβεί αυτό, κατά τη διάρκεια ενός υπερφυσικού γεγονότος, το οποίο θα γίνει αντιληπτό σε όλο τον κόσμο την ίδια στιγμή, θα γνωρίσετε την Αλήθεια.

Ίσως δεν είστε πρόθυμοι να δεχτείτε το Κάλεσμά ΜΟΥ τώρα. Μπορεί να μην ΜΕ καλωσορίζετε στην καθημερινή σας ζωή, αλλά όταν θα αισθανθείτε την Αγάπη ΜΟΥ, τίποτα άλλο δε θα σας νοιάζει πλέον. Η ώρα της Δευτέρας Παρουσίας είναι κοντά. Αυτό το γεγονός, όταν θα έρθω να φέρω την Ειρήνη, όπως το προαναγγέλλω στο Νέο Παράδεισο, θα σας συναρπάσει με μια χαρά, την οποία δεν έχετε ζήσει ποτέ πριν. Θα σας φέρω μια ζωή πέρα από τα όνειρά σας – μια ζωή που όταν θα την δείτε, θα αντιληφθείτε πως θα είναι για σας ό, τι επιθυμείτε.

Η Δευτέρα Παρουσία δεν είναι να την φοβάστε, καθώς θα είναι η πιο ισχυρή χαρούμενη ευκαιρία. Αυτή είναι η Υπόσχεσή ΜΟΥ. Ποτέ δεν πρέπει να ανησυχήσετε ή να αισθανθείτε ότι η ζωή σας τελειώνει – ότι θα σας στερήσει το χρόνο που θεωρείτε ως δεδομένο σ’ αυτόν τον κόσμο – διότι η ζωή τότε θα αρχίσει. Αυτή τη φορά δε θα υπάρχουν βάσανα, πόνος, θυμός, μίσος ή διαίρεση. Θα αναπτύσσεται μόνο η Αγάπη και μ’ αυτήν μια ζωή λαμπρότητας, όπου θα ζείτε σε μεγάλη ενότητα, στην αγάπη και την ειρήνη με τους αγαπημένους σας.

Προετοιμάζω τον κόσμο για αυτό το μεγάλο γεγονός, το οποίο έχει ήδη προφητευτεί. Ωστόσο για να προετοιμαστείτε – όταν εν ριπή οφθαλμού ο κόσμος θα αλλάξει για τα καλά – θα πρέπει να έρθετε σε ΕΜΕΝΑ. Για να σας δοθεί αυτή η ζωή στο Νέο Παράδεισο, όπου θα διατηρείτε ένα τέλειο σώμα και ψυχή, πρέπει να ΜΟΥ ζητήσετε να καθαρίσω την ψυχή σας. Για να το κάνω αυτό, πρέπει να ΜΟΥ ζητήσετε να σας συγχωρήσω τις αμαρτίες σας. Είναι τόσο απλό. ΕΓΩ ξέρω ότι είστε αμαρτωλοί. Εσείς ξέρετε ότι είστε αμαρτωλοί, αλλά αυτό δεν πρέπει να σας αποχωρίσει ποτέ από ΕΜΕΝΑ.

Εάν είστε ταραγμένοι ή φοβισμένοι, τότε πείτε ΜΟΥ τις ανησυχίες σας και ΕΓΩ θα απαλύνω τον πόνο σας. Εμπιστευθείτε ΜΕ και θα σας ανοίξω τα μάτια στην Αλήθεια του λαμπρού μέλλοντος σας. Όταν η Γη ανανεωθεί και ανακοινωθεί η Δευτέρα Παρουσία, ΕΓΩ θα είμαι σε αναμονή για να σας καλωσορίσω.

ΕΓΩ θα σας αγαπώ πάντοτε, διότι ήταν για σας, που παρέδωσα το Σώμα ΜΟΥ, όταν τους επέτρεψα να ΜΕ σταυρώσουν. Εάν σας αγαπώ τόσο πολύ, τότε τίποτα δε θα πρέπει να σταθεί στο δρόμο σας για να ΜΕ καλέσετε σήμερα.

Αναμένω το κάλεσμά σας.

Ο Ιησούς σας

22/07/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.