ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δεν ξέρετε ότι μια ολόκληρη γενιά νέων ανθρώπων έχει απομακρυνθεί από ΜΕΝΑ αυτόν τον καιρό;

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 18:45

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, καθώς ο θυμός θα αυξάνεται ενάντια σε αυτές τις Προφητείες ΜΟΥ, οι οποίες δόθηκαν στον κόσμο για να προετοιμάσω όλους εσάς για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, θέλω να ξέρεις τα ακόλουθα. Αυτή η Αποστολή έχει ένα στόχο. Αυτός είναι να σωθούν όλες οι ψυχές – όλοι όσοι ζουν στον κόσμο σήμερα. Δεν έχει σημασία πόσο σκληρή θα είναι η κριτική που θα ασκείται ενάντια σου, κόρη ΜΟΥ, γιατί ΕΓΩ θα προχωρήσω μπροστά, ακάθεκτα, μέχρι που να γίνει η Δουλειά ΜΟΥ. Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να ΜΕ σταματήσει από το να σώσω ψυχές, γιατί θα ποδοπατήσω εκείνους που τολμούν να σταθούν στο δρόμο ΜΟΥ, ώστε να μπορέσω να σώσω αυτές τις ψυχές, που έχουν χάσει την Εύνοια ΜΟΥ.

Λόγω της ειδωλολατρίας που σαρώνει τη Γη και της αδύνατης πίστης, που υπάρχει ανάμεσα στους πιστούς, δεν γνωρίζετε ότι μια ολόκληρη γενιά νέων ανθρώπων έχει απομακρυνθεί από ΜΕΝΑ αυτόν τον καιρό; Η Αποστολή ΜΟΥ επικεντρώνεται σε αυτές τις νεαρές ψυχές που έχουν πληγεί, στις οποίες, στις πλείστες περιπτώσεις, τους είχαν αρνηθεί οποιαδήποτε γνώση για ΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό. Επειδή υπάρχουν τόσες πολλές, σε κάθε έθνος, πρέπει να τις προσεγγίσω με οποιονδήποτε δυνατό τρόπο για να τραβήξω την προσοχή τους.

Να θυμάστε, ότι εκείνοι οι Χριστιανοί ανάμεσα σας που έχουν τραφεί με το Λόγο του Θεού, από τότε που ήταν μικρά παιδιά, είναι ευλογημένοι. Για το λόγο αυτό έχετε υποχρέωση να προσευχηθείτε για την χαμένη γενιά. Σας παρακαλώ, σας ζητώ να προσευχηθείτε γι’ αυτές τις νεαρές ψυχές μ’ αυτή την Προσευχή της Σταυροφορίας:

Σταυροφορία της Προσευχής (118) – Για την χαμένη γενιά των νεαρών ψυχών

Αγαπημένε μου Ιησού, ΣΕ παρακαλώ, δείξε το Έλεος ΣΟΥ για την χαμένη γενιά των νεαρών ψυχών.

Αυτούς που δεν ΣΕ γνωρίζουν, σκέπασε τους με το Δώρο της Όρασης.

Αυτούς που ΣΕ γνωρίζουν αλλά ΣΕ αγνοούν, φέρε τους πίσω μέσα στο Έλεος ΣΟΥ.

ΣΕ παρακαλώ, δώσε τους την απόδειξη της Ύπαρξής ΣΟΥ σύντομα και καθοδήγησέ τους προς εκείνους που μπορούν να τους βοηθήσουν και να τους οδηγήσουν προς την Αλήθεια.

Γέμισε το μυαλό και την ψυχή τους με λαχτάρα για ΣΕΝΑ.

Βοήθησέ τους να αναγνωρίσουν το κενό που υπάρχει μέσα τους, επειδή δεν αισθάνονται την Παρουσία ΣΟΥ. ΣΕ ικετεύω, αγαπημένε Κύριε, να μην τους εγκαταλείψεις και δια μέσου του Ελέους ΣΟΥ να τους χαρίσεις την Αιώνια Ζωή.

Αμήν”

Πόσο λαχταρώ να προσεγγίσω αυτά τα νεαρά παιδιά και να τα τυλίξω μέσα στα Ιερά Χέρια ΜΟΥ, έτσι ώστε να μπορώ να τους ψιθυρίσω στα αυτιά λόγια παρηγοριάς και ανακούφισης και να τους δώσω την ειρήνη της ψυχής. Είναι Δικά ΜΟΥ και χωρίς αυτά τα παιδιά ο Νέος Παράδεισος θα ήταν άδειος, γιατί δε θα ήταν εκεί αυτοί, τους οποίους ΕΓΩ λαχταρώ περισσότερο. Βοηθήστε ΜΕ να τους σώσω.

Ο Ιησούς σας 

02/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.