ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όσοι από εσάς που ΜΕ χλευάζετε τώρα – διότι απορρίπτετε τα Μηνύματά ΜΟΥ – πιστεύετε πραγματικά ότι ΕΓΩ θα διαίρεσα την Εκκλησία ΜΟΥ;

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 17:05

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, επιτέλους ΜΟΥ πρόσφερες ευχαριστίες γι’ αυτή τη δύσκολη Αποστολή. Ξέρω πόσο μεγάλο πόνο σου προκαλεί να κηρύττεις το Λόγο του Θεού – διότι προκαλεί πολλές οργισμένες αντιδράσεις ανάμεσα σ’ αυτούς που πιστεύουν ότι είναι η ελίτ.

Κόρη ΜΟΥ, να ξέρεις ότι παρόλο που σου δίνω Χάρες, πάντα θα περπατήσεις μόνη σου και θα καταλήξεις στην έρημο, όπως οι προφήτες πριν από σένα. Θα σου στείλω κάποιους για να σε βοηθήσουν, αλλά πάντα θα είσαι απομονωμένη. Αλλά ΕΓΩ πάντα θα σου κρατάω συντροφιά, ενώ οι λύκοι θα σε κυνηγάνε.

Στους πραγματικούς ΜΟΥ μαθητές, ιερείς και χειροτονημένους υπηρέτες ανάμεσά σας πες αυτό: Πάντα θα ακούσω τις φωνές των μικρών, αδύναμων, ταπεινών και εκείνων με καθαρές καρδιές. Ακόμα κι αν φοβούνται τα Μηνύματά ΜΟΥ, ΕΓΩ πάντα θα ευνοήσω εκείνους που ΜΕ αγαπούν πραγματικά. Ποιοι είναι αυτοί, για τους οποίους μιλάω τώρα; Πρόκειται για όσους δεν ξέχασαν ποτέ τι τους είπα: να κουβαλάτε το Σταυρό ΜΟΥ, να ΜΕ ακολουθείτε, αλλά να είστε προετοιμασμένοι, γιατί όταν θα κηρύττετε το Λόγο του Θεού, χωρίς μοχθηρία, θα υποφέρετε – με το Δικό ΜΟΥ Πόνο. Ανεξάρτητα από το πόσο είστε πεπεισμένοι ότι ο σημερινός κόσμος είναι πολιτισμένος, θα είστε μισητοί όταν σηκωθείτε στην έκφραση της αντιπολίτευσης εναντίον εκείνων που ΜΕ μισούν. Όταν εκείνοι ΜΕ μισούν – εσάς θα σας σταυρώσουν.

ΕΓΩ εισακούω τους πράους. Ευλογώ εκείνους που εκτελούν τις σαφείς οδηγίες ΜΟΥ για σας, να αγαπάτε ο ένας τον άλλο, ανεξάρτητα από το πόσο σας βασανίζουν. Όσοι από εσάς ΜΕ απορρίπτετε σ’ αυτά τα Μηνύματα, δεν πρέπει ποτέ, λόγω των αμφιβολιών σας, να διαδίδετε το μίσος ενάντια σε οποιονδήποτε στο Όνομά ΜΟΥ. ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, σας λέω τώρα ότι ο διάβολος ήρθε για διακηρήξει την τελική επίθεσή του σε όλα τα παιδιά του Θεού. Αυτοί από εσάς, που αρνούνται να ΜΕ ακούσουν, θα υποκύψουν στη γοητεία των αφοσιωμένων υπηρετών του.

Μήπως δεν ξέρετε ότι η Εκκλησία ΜΟΥ θα δεχτεί επίθεση από το σατανά και ότι αυτό είχε προβλεφθεί; Οι εχθροί ΜΟΥ θα κινούνται ανάμεσά σας, κι όμως εσείς είστε πεπεισμένοι ότι ΕΓΩ δε θα μπορούσα να το αφήσω να συμβεί. Να ξέρετε ότι η μάχη του Αρμαγεδδώνα αποτελείται από δύο πλευρές. Εκείνοι που πιστεύουν στο Θεό και ακολουθούν το Λόγο του Θεού, και ο πονηρός, ο στρατός του και όλοι αυτοί, τους οποίους εξαπατάει. Ο σατανάς θα γοητεύσει πολλούς στην Εκκλησία ΜΟΥ, και μόνο εκείνοι που παραμένουν σε επιφυλακή και προσέχουν για δογματικά λάθη, θα είναι σε θέση να αντισταθούν στην αποπλάνηση. Η αποπλάνηση είναι το πιο ισχυρό εργαλείο που χρησιμοποιείται από τον απατεώνα. Εξαπατά προσποιούμενος ότι διακηρύττει την Αλήθεια.

Καλώ αυτές τις φτωχές ψυχές – αυτούς που ΜΕ αγαπούν και οι οποίοι παραμένουν πιστοί στην Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη – για να ακούσετε: Πρέπει να παραμείνετε πιστοί στην Εκκλησία ΜΟΥ και να αποδεχθείτε την πειθαρχία όταν οι ανώτεροί σας θα παραμείνουν πιστοί σ’ αυτό που έχω δώσει στον κόσμο μέσω του θανάτου ΜΟΥ πάνω στο Σταυρό. Η στιγμή για την επιλογή είναι κοντά. Το βδέλυγμα δεν έχει συμβεί ακόμα, αλλά όταν δείτε τα λάθη που είναι αντίθετα στις Διδασκαλίες ΜΟΥ και στο Δώρο ΜΟΥ των Ιερών Μυστηρίων – να φύγετε. Εκείνη η ημέρα δεν είναι μακριά. Τότε πρέπει να ενωθείτε και να συνεχίσετε να ακολουθείτε τους κανόνες της Εκκλησίας ΜΟΥ, όπως θεσπίστηκαν πριν από εσάς από τον Πέτρο.

Όσοι από εσάς που ΜΕ χλευάζετε τώρα – διότι απορρίπτετε τα Μηνύματά ΜΟΥ – πιστεύετε πραγματικά ότι ΕΓΩ θα διαίρεσα την Εκκλησία ΜΟΥ και θα σας ζητούσα να αρνηθείτε τις Διδασκαλίες ΜΟΥ; Περιμένετε, λοιπόν, την ημέρα που, στο όνομα της Αγίας Εκκλησίας ΜΟΥ, θα σας ζητηθεί να ορκιστείτε την πίστη στα ψέματα, πριν απορρίψετε τον Προφήτη ΜΟΥ. Μόνο επειδή η Αγάπη ΜΟΥ για σας είναι τόσο ισχυρή, δε θα σας πετάξω και δε θα επιτρέψω να καταβροχθιστείτε από τους δαίμονες.

Ο Ιησούς σας

01/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.