ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: Κάθε ένα από τα Μυστήρια θα αλλάξει πέρα από την αναγνώριση

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Πέμπτη, 5, Σεπτεμβρίου, 2013, στις 09:35

Παιδί Μου, όταν τοποθέτησαν το Ακάνθινο Στεφάνι στο Ιερό Κεφάλι του ΥΙΟΥ Μου, δεν ήταν για να προκαλέσουν τρομερά σωματικά βασανιστήρια, αλλά ήθελαν να κάνουν μια δήλωση.  Και αυτό έγινε μέσα από μια συμβολική χειρονομία.  Έλεγαν καθώς ΤΟΝ χλεύαζαν ότι αυτός ο Άνθρωπος, ο οποίος ισχυρίζεται ότι ΕΚΕΙΝΟΣ είναι η Κεφαλή της Εκκλησίας και ο Οποίος αποκαλεί τον Εαυτό ΤΟΥ Μεσσία, δε θα γίνει ανεκτός.  Μόλυναν την Κεφαλή της Εκκλησίας, όταν ΤΟΝ στεφάνωσαν και θα Την μολύνουν ξανά σε αυτούς τους καιρούς.

Δε θα αρκεστούν οι εχθροί του Χριστού στο να αναλάβουν την Εκκλησία του ΥΙΟΥ Μου από μέσα – θα ΤΟΝ βεβηλώνουν με πολλούς άλλους τρόπους.  Θα αλλάξουν τις Όστιες για τη Θεία Κοινωνία και το νόημα της Θείας Ευχαριστίας.  Θα πουν ότι Αυτή, η Θεία Ευχαριστία, αντιπροσωπεύει την ανθρωπότητα και ότι είναι ένα σύμβολο μιας νέας κοινωνίας – η συγκέντρωση όλων των ανθρώπων ως ένα στα Μάτια του Θεού. Σε εσάς, παιδιά Μου, θα πουν ότι είστε όλοι σε κοινωνία ο ένας με τον άλλο και ότι αυτό αποτελεί μια αιτία για γιορτασμό.

Η Θεία Κοινωνία είναι το Σώμα του Χριστού και είναι η Πραγματική Παρουσία ΤΟΥ.  Δεν μπορεί να είναι δύο διαφορετικά πράγματα.  Ωστόσο, αυτοί θα στρεβλώσουν τη σημασία Της – το μόνο που θα σας απομείνει, τελικά, θα είναι ένα κομμάτι ψωμί, διότι όταν βεβηλώνουν τους Βωμούς και την Άγια των Αγίων Όστια, η Παρουσία του ΥΙΟΥ Μου θα εξαφανιστεί.

Κάθε ένα από τα Μυστήρια θα αλλάξει χωρίς να αναγνωρίσετε τις αλλαγές. Τόσο πονηροί θα είναι οι εχθροί του ΥΙΟΥ Μου, ώστε να φαίνεται ότι οι ιερές τελετές θα έχουν αλλάξει μόνο λίγο.  Το Μυστήριο της Εξομολογήσεως θα καταργηθεί, γιατί το θηρίο δε θέλει να λυτρωθούν οι ψυχές, διότι αυτό θα ήταν μια νίκη για τον ΥΙΟ Μου.

Παιδιά, πρέπει να εξακολουθείτε να Μου ζητάτε να παρέμβω, έτσι ώστε ο πόνος αυτών των μελλοντικών γεγονότων να μπορέσει να απαλύνει και ο χρόνος να γίνει πιο σύντομος.

Η Αγαπημένη σας Μητέρα

Μητέρα της Σωτηρίας

05/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.