ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

O Ιερός Λόγος ΜΟΥ δεν μπορεί να αλλάξει ή να προσαρμοστεί έτσι ώστε να γίνει κάτι άλλο

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 18:25

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, ενώ ΕΓΩ συνεχίζω να καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσεγγίσω τον κόσμο μέσα από αυτά τα Μηνύματα – υπάρχουν ακόμα πολλοί αφοσιωμένοι ακόλουθοι ΜΟΥ που αδυνατούν να αποδεχθούν το Χέρι ΜΟΥ. Αυτές οι πολύτιμες ψυχές ΜΟΥ είναι ευάλωτες επειδή πολλοί δε θα καταφέρουν να δουν τον τρόπο, με τον οποίο η πίστη τους θα χρησιμοποιηθεί για να υιοθετήσουν τη νέα λειτουργική, που θα εφαρμοστεί σύντομα και η οποία θα αποτύχει να τιμά ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό, τον ΥΙΟ του Ανθρώπου.

Πολλοί θα συμπεράνουν, εσφαλμένα, ότι η νέα λειτουργική και η νέα τελετή της λειτουργίας – παρόλο που θα αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό – δεν προκαλούν καμία ζημιά. Τόσοι πολλοί θα αμφισβητήσουν σιωπηλά κάποια από τα περιεχόμενα καθώς και τη μορφή, και θα τα βρίσκουν περίεργα. Ωστόσο, πολύ λίγοι θα τα αμφισβητήσουν ανοιχτά, καθώς θα πιστεύουν ότι αυτά είναι ευλογημένα από την Εκκλησία και κατά συνέπεια, δεν μπορούν να είναι λανθασμένα. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι ο Ιερός Λόγος ΜΟΥ δεν μπορεί να αλλάξει ή να προσαρμοστεί έτσι ώστε να γίνει κάτι άλλο. Η Εκκλησία ΜΟΥ είναι αλάθητη, αλλά εάν κάποιος ούτω-καλούμενος υπηρέτης ή ηγέτης μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ θα στρεβλώσει το Λόγο του Θεού ή ξαναγράψει την έννοια της Θείας Ευχαριστίας, τότε βλασφημούν ενάντια στο Θεό.

Η ανθρωπότητα ΜΕ αρνήθηκε και σταυρώθηκα όταν αυτοί, συμπεριλαμβανομένων και των ηγετών στους Ναούς του Θεού, απέρριψαν την Αλήθεια. Όταν κάποιοι – ανεξάρτητα του πόσο ψηλά στέκονται ανάμεσά σας – αρνηθούν την Αλήθεια, τότε είναι ένοχοι για αίρεση και δεν προέρχονται από ΜΕΝΑ. Ωστόσο, θα ήθελαν να πιστέψετε ότι η Αλήθεια είναι ένα ψέμα. Θα αρνηθούν όλα αυτά που έχετε διδαχθεί από ΜΕΝΑ για να ζήσετε μια πλήρη Χριστιανική ζωή. Θα ΜΕ φτύσουν, αλλά εσάς θα σας οδηγήσουν σε ένα μονοπάτι, που θα λένε ότι οδηγεί σε ΜΕΝΑ, αλλά δε θα είναι έτσι.

Αυτά τα πράγματα, που έχουν προλεχθεί, θα έρθουν σύντομα. Να είστε προετοιμασμένοι. Όταν δείτε τα σημάδια, τότε να ξέρετε ότι αυτές οι Προφητείες μπορεί να προέλθουν μόνο από το Θεό.

Ο Ιησούς σας      

07/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.