ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όσο περισσότερο σας μισούν, μαθητές ΜΟΥ, τόσο περισσότερο σας αγαπά ο Θεός

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 23:45

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, δεν ξέρετε ότι, καθώς περισσότεροι από εσάς θα ακολουθούν τα Μηνύματά ΜΟΥ, θα βασανιστείτε από εκείνους που θέλουν να φιμώσουν τη Φωνή ΜΟΥ;

Καθώς αυτή η Αποστολή συνεχίζεται, με την Εντολή του αγαπημένου ΜΟΥ Πατέρα, θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια, ιδιαίτερα από εκείνους μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη που αντιτίθενται σε αυτά τα Ιερά Μηνύματα, για να σας αναγκάσουν να σταματήσετε να τα ακολουθείτε. Αυτές οι ενστάσεις θα αυξηθούν και κάθε είδος διαστρεβλωμένης λογικής, αλαζονικής άρνησης της Αλήθειας και παραποιημένης θεολογίας, θα χρησιμοποιηθούν για να πνίξουν τη Φωνή του Θεού.

Όσο περισσότερο σας μισούν, μαθητές ΜΟΥ, τόσο περισσότερο σας αγαπά ο Θεός, γιατί μόνο εκείνοι που ΜΕ ακολουθούν και ζουν τη ζωή τους σύμφωνα με τις Διδασκαλίες ΜΟΥ θα υποφέρουν μ’ αυτόν τον τρόπο. Εάν είστε εξυψωμένοι, ευνοημένοι και επιλεγμένοι από τον κόσμο ως ένας ζωντανός άγιος, όπου δεν εντοπίστηκε κάποιο σφάλμα ή λάθος στους τρόπους σας δημοσίως, τότε δεν είστε εκλεγμένος από το Θεό, επειδή αψηφάτε αυτό που αναμένεται από τους υπηρέτες του Θεού. Χωρίς να εκφράζετε την Αλήθεια και διαστρεβλώνοντας την Αλήθεια ΜΟΥ, προκειμένου να εκθειάσετε τους εαυτούς σας στα μάτια του κόσμου, θα πεταχτείτε στην άκρη, όταν θα αναζητώ τους αληθινούς υπηρέτες ΜΟΥ.

Οι αληθινοί ΜΟΥ υπηρέτες ΜΕ αγαπούν και οδηγούνται από το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ. Την θλίψη τους, η οποία εκφράζεται στα μάτια τους, διότι υποφέρουν μαζί ΜΟΥ, μπορούν να την δουν καθαρά όσοι έχουν οι ίδιοι λάβει το Δώρο του Αγίου Πνεύματος. Ποτέ μην ζητήσετε από αυτές τις καθαρές ψυχές να καταδικάσουν άλλους ή να προσπαθήσουν να εμποδίσουν το Λόγο του Θεού, γιατί είναι ανίκανοι να το κάνουν.

Θα πρέπει να προσεύχεστε σκληρά αυτή τη στιγμή – όλοι σας – για τους αγίους αυτούς υπηρέτες ΜΟΥ οι οποίοι δέχονται επίθεση εξαιτίας ΜΟΥ. Στέκομαι μαζί τους, αλλά πολλοί θα πέσουν και θα καταρρεύσουν κάτω από την πίεση να παραμείνουν σιωπηλοί την ώρα που θα τους υποχρεώνουν να παρουσιάσουν στο ποίμνιο τους το δόγμα των ψεμάτων που θα έρθει.

Ο Ιησούς σας 

10/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.