ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τα Σχέδια ΜΟΥ για να λυτρώσω τον κόσμο άρχισαν να φέρνουν καρπούς. Όλα είναι στη θέση τους τώρα

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 23:50

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, όλα τα Σχέδιά ΜΟΥ για να λυτρώσω τον κόσμο άρχισαν να φέρνουν καρπούς. Όλα είναι στη θέση τους. Ο Στρατός ΜΟΥ έχει στηθεί. Τώρα θα αναπτυχθούν και θα επεκταθούν παντού φέρνοντας μαζί τους τις πολλές ψυχές που ΕΓΩ λαχταρώ. Σε αυτόν το Στρατό έχουν δοθεί μεγάλες Χάρες από ΜΕΝΑ και με τη Δύναμη του Αγίου Πνεύματος θα κρατήσουν αναμμένη τη φλόγα της Χριστιανοσύνης και θα μεταφέρουν τη λαμπάδα της Αλήθειας μέχρι την τελευταία ημέρα. Θα μεταφέρουν το Φως του Θεού στην πιο σκοτεινή γωνιά και θα ανοίξουν τα μάτια εκατομμυρίων ανθρώπων στον Αληθινό Λόγο του Θεού, την ίδια ώρα που η αποστασία καταβροχθίζει την Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη. Θα τους χαρίσω αυτή την Προσευχή της Σταυροφορίας για να τους βοηθήσω να υποσχεθούν την υποταγή τους σε ΜΕΝΑ.

Σταυροφορία της Προσευχής (121) -Υποταγή στο Στρατό του Ιησού Χριστού

Στεκόμαστε ενωμένοι στην Ιερή Καρδιά ΣΟΥ, Αγαπημένε Ιησού.

Λέμε με εξουσία για τον Αληθινό Λόγο του Θεού.

Θα περπατήσουμε στα πέρατα της Γης για να διαδώσουμε την Αλήθεια.

Εμείς ποτέ δε θα δεχτούμε οποιοδήποτε νέο ψεύτικο δόγμα στο Όνομά ΣΟΥ, εκτός από εκείνο που ΕΣΥ ο Ίδιος μας δίδαξες.

Εμείς παραμένουμε αληθινοί, αφοσιωμένοι και ακλόνητοι στην πίστη μας.

Θα χειριστούμε με αγάπη και συμπόνια αυτούς που ΣΕ προδίδουν, με την ελπίδα ότι θα επιστρέψουν σε ΣΕΝΑ.

Θα είμαστε σταθεροί, αλλά υπομονετικοί, με αυτούς που μας καταδιώκουν στο Όνομά ΣΟΥ.

Θα πορευτούμε νικητές σε όλη τη διαδρομή προς το Νέο Παράδεισο ΣΟΥ.

ΣΟΥ υποσχόμαστε, ότι μέσα από τον πόνο και τα βάσανα μας, θα ΣΟΥ φέρουμε όλες εκείνες τις χαμένες ψυχές που στερούνται την Αγάπη ΣΟΥ.

Παρακαλούμε να δεχθείς τις προσευχές μας για όλους τους αμαρτωλούς στον κόσμο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να γίνουμε μια οικογένεια, ενωμένοι με την αγάπη για ΣΕΝΑ, μέσα στη Νέα Εποχή της Ειρήνης.

Αμήν”

Πήγαινε, Κατάλοιπε Στρατέ ΜΟΥ, γνωρίζοντας ότι θα σου δοθεί όλη η βοήθεια και οι Χάρες που χρειάζονται για να πετύχεις σ’ αυτήν την τελευταία Ιερή Αποστολή πάνω στη Γη, έτσι ώστε να μπορέσω να μαζέψω όλα τα παιδιά του Θεού από το πρόσωπο αυτής της Γης, και να τους φέρω μέσα στο Νέο Παράδεισο ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας

15/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.