ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Mητέρα της Σωτηρίας: Αυτά τα Μενταγιόν θα κάνουν να μετανοήσουν όλες οι ψυχές, που είναι ανοιχτές για το Έλεος του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 16:10

Παιδί Μου, ακριβώς όπως αγάπησα τον ΥΙΟ Μου, από τη στιγμή που κοίταξα στο όμορφο Πρόσωπό ΤΟΥ, έτσι αγαπώ όλα τα παιδιά του Θεού, όπως το δικό Μου.

Είμαι η Μητέρα του Θεού, αλλά είμαι επίσης η Μητέρα όλων των παιδιών του Θεού, όπως υποσχέθηκα να τους βοηθήσω αυτόν τον καιρό της τελικής Σωτηρίας. Ο ΥΙΟΣ Μου, όταν Με στεφάνωσε στη Στέψη Μου στον Ουρανό, Μου έδωσε την εξουσία να γίνω Μητέρα των δώδεκα φυλών – δώδεκα εθνών στη Νέα Ιερουσαλήμ. Πριν ξημερώσει αυτή η μέρα, Εγώ, ως Μητέρα της Σωτηρίας, θα αναζητάω παντού τις ψυχές για να τις φέρω στον ΥΙΟ Μου. Θα ΤΟΝ βοηθήσω σ’ αυτό το επαχθές έργο, επειδή – ακριβώς όπως η Καρδιά Μου είναι συνυφασμένη με τη Δική ΤΟΥ – έτσι είναι συνυφασμένη και με τις καρδιές όσων αγαπούν πραγματικά τον ΥΙΟ Μου.

Ως Μητέρα σας, αγαπώ όλα τα παιδιά του Θεού. Νιώθω για τον καθέναν από εσάς την ίδια αγάπη που κάθε μητέρα αισθάνεται για τα παιδιά της. Βλέπω τα παιδιά του Θεού σαν να ήταν όλα απλά μικρά παιδιά. Νιώθω τον πόνο τους. Υποφέρω με τον ΥΙΟ Μου, όταν ΑΥΤΟΣ κοιτάζει τους αμαρτωλούς, οι οποίοι απορρίπτουν την Αγάπη που έχει γι’ αυτούς. Τι αγωνία περνάει εξαιτίας τους και πόσα δάκρυα χύνω τώρα Εγώ, βλέποντας πώς αυξάνεται η ανθρώπινη κακία λόγω της εξάπλωσης της αμαρτίας. Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει πολλή αγάπη στον κόσμο. Αυτή η αγάπη, αν είναι αγνή, θα αντισταθεί στο σκοτάδι, και, σαν ένας φάρος, θα προσελκύσει τις ψυχές. Αυτός είναι ο τρόπος, με τον οποίο ο Θεός θα εργαστεί προκειμένου να διαφωτίσει την ανθρωπότητα. Θα χρησιμοποιήσει την αγάπη εκείνων που ΤΟΝ αγαπούν για να ΤΟΥ φέρουν τις ψυχές των υπολοίπων.

Το καθήκον Μου είναι να προσφέρω, σε τόσους πολλούς αμαρτωλούς όσους είναι δυνατόν, την ευκαιρία να σωθούν οι ψυχές τους. Το κάνω αυτό μέσω των Εμφανίσεων, τα οποία επιβεβαιώνονται όταν εμφανίζομαι, προκειμένου να ανάψει παντού η πίστη των αμαρτωλών. Σήμερα θα το κάνω αυτό παρέχοντας το Μενταγιόν Σωτηρίας. Παιδί Μου, όπως είπα, αυτό το Μενταγιόν πρέπει να γίνει διαθέσιμο μέσω σου για ολόκληρο τον κόσμο, σύμφωνα με τις οδηγίες που έδωσα σε σένα. Αυτές οι οδηγίες είναι γνωστές μόνο σε σένα. Αυτά τα Μενταγιόν θα κάνουν να μετανοήσουν όλες οι ψυχές, που είναι ανοιχτές για το Έλεος του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού. Αυτό στη συνέχεια θα οδηγήσει στη σωτηρία των εκατομμυρίων.

Σας ευχαριστώ, παιδιά, για το άνοιγμα των καρδιών σας σε Μένα, τη Μητέρα σας, και για την ένδειξη της υπακοής στον αγαπημένο Μου ΥΙΟ, τον Ιησού Χριστό, Σωτήρα της ανθρωπότητας.

Η μητέρα σας

Μητέρα της Σωτηρίας

14/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.