ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θεός Πατέρας: Για όσους γεννηθήκατε σε ειδωλολατρικές οικογένειες, χωρίς να φταίτε οι ίδιοι γι’ αυτό, ΕΓΩ θα σας χαρίσω το Έλεος

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου του 2013, στις 16:20

 

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, η Ύπαρξή ΜΟΥ είναι, σε μεγάλο βαθμό, αδιάφορη για την ανθρώπινη φυλή. Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που γνωρίζουν λίγα πράγματα για ΜΕΝΑ, τον Πατέρα τους, το Δημιουργό τους. Οι άγιοι ΜΟΥ υπηρέτες, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που πιστεύουν σε ΜΕΝΑ, το Δημιουργό των πάντων, έχουν αποτύχει να προετοιμάσουν την ανθρωπότητα για την τιμωρία που θα αντιμετωπίσουν, εάν δεν αναγνωρίσουν τους εσφαλμένους δρόμους τους.

Η επιθυμία να πιστεύουν ότι «όλα θα πάνε καλά» είχε ως αποτέλεσμα πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ να μην πιστεύουν στην ύπαρξη της Κόλασης. Αυτό είναι ένα μέρος όπου πηγαίνουν οι άνθρωποι που αρνούνται το Έλεος ΜΟΥ, την Παρέμβασή ΜΟΥ για να σώσω ψυχές. Το θανάσιμο αμάρτημα, εκτός και εάν έχει διαγραφεί μέσω της συμφιλίωσης, θα οδηγήσει τις ψυχές στην άβυσσο της Κόλασης. Αυτοί που μπορεί να μην είναι ένοχοι για θανάσιμο αμάρτημα, αλλά δεν πιστεύουν σε ΜΕΝΑ και αντί αυτού πιστεύουν σε μια ύπαρξη που έχει δημιουργηθεί και κατασκευαστεί στο μυαλό τους από ψεύτικα είδωλα, έχουν πολλά να φοβηθούν.

Αν απορρίψετε ΕΜΕΝΑ, το Δημιουργό σας, θα στρέψετε τους εαυτούς σας εναντίον ΜΟΥ. Θα αποκοπείτε. Πολλοί από εσάς, όταν θα σας αποκαλυφθεί η Αλήθεια της Θεότητας ΜΟΥ, θα ΜΟΥ αντιστέκεστε έντονα και τίποτα από αυτά που θα κάνω, δε θα σας σώσει από τις φωτιές της Κόλασης. Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάθε Θεία Δύναμη, αλλά δεν μπορώ ποτέ να σας εξαναγκάσω να αποδεχθείτε το Έλεός ΜΟΥ. Τίποτα άλλο, παρά μόνο οι προσευχές των εκλεκτών ψυχών θα μπορούν να σας βοηθήσουν. Αυτό σημαίνει ότι ποτέ δε θα δείτε το Πρόσωπό ΜΟΥ. Όποιος σας λέει ότι δεν έχει σημασία εάν θα αποδεχθείτε την Ύπαρξή ΜΟΥ ή όχι, λέει ψέματα. Μόνο όσοι ΜΕ δέχονται, και δια μέσω του Ελέους του μοναδικού ΜΟΥ ΥΙΟΥ, θα μπορούν να εισέλθουν στη Βασιλεία ΜΟΥ. Αν είστε μια καλή ψυχή που αγαπά και εξακολουθείτε να ΜΕ απορρίπτετε – ακόμα και όταν η Αλήθεια σας γίνει γνωστή – εσείς, επίσης, θα ριχθείτε μακριά από ΜΕΝΑ. Καμία Αιώνια Ζωή δε θα είναι δική σας.

Παραχωρώ το Δώρο της Κάθαρσης σε όλους σας τώρα, αλλά ειδικά στους άθεους και τους ειδωλολάτρες. Αυτή η Κάθαρση θα είναι επώδυνη, αλλά σε πολλές περιπτώσεις θα τους ανοίξει τα μάτια στην Αλήθεια. Για εκείνους που γεννηθήκατε σε παγανιστικές οικογένειες, χωρίς να φταίτε οι ίδιοι γι’ αυτό, θα σας χαρίσω το Έλεος. Αλλά, σε όσους από εσάς είχαν δοθεί τα Ευαγγέλια και γνωρίζετε για την Ύπαρξη του Τριαδικού Θεού, και τώρα ΜΕ απορρίπτετε, υπάρχουν λίγες ελπίδες για σας, μέχρις ότου να επιστρέψετε πίσω και να μετανοήσετε για τις αμαρτίες σας. Και μετά θα πρέπει να ικετεύσετε για τη σωτηρία της ψυχής σας.

Ο Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός    

16/09/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.