ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Μητέρα της Σωτηρίας: Η Σωτηρία είναι δική σας μόνο μέσα από τη συμφιλίωση με το Θεό

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 10 Νοεμβρίου του 2013, στις 15:20

Αχ, παιδί Μου, ο ρόλος Μου ως Μητέρα της Σωτηρίας είναι να σας υπενθυμίζει όλα όσα σας έλεγα όλους αυτούς τους αιώνες. Να αγαπάτε ο ένας τον άλλο, όπως σας αγαπάει ο ΥΙΟΣ Μου. Να δείχνετε συμπόνια σε όλους, και ιδιαίτερα σ’ εκείνους που σας καταδιώκουν. Να είστε υπάκουοι σ’ αυτό που αποκάλυψα στους οραματιστές στο La Salette και Fatima, και μελετήστε το λεπτομερώς. Πολύ λίγα από αυτά που σας ανέθεσα, πραγματοποιήθηαν από εσάς. Οι προειδοποιήσεις Μου απορρίφθηκαν και οι συνέπειες της αδιαφορίας για ό, τι σας δόθηκε, θα γίνουν τώρα πραγματικότητα.

Όταν ο Ουρανός αποκαλύπτει Μηνύματα για την ανθρωπότητα, είναι σαν επικοινωνία με ένα τεράστιο πέτρινο φρούριο. Μερικές από τις αποκαλύψεις Μου διέρρευσαν μέσα και εκτελέστηκαν. Πολλά άλλα, εκείνοι με αδύναμη πίστη, απλά απόρριψαν και το φρούριο έγινε για την Ουράνια Παρέμβαση αδιαπέραστο, αν και αυτή η Παρέμβαση σας έχει δοθεί για να ενισχύσει την πίστη σας και να σας κρατήσει με ασφάλεια στην Αγκαλιά του Θεού.

Ο ρόλος Μου ως Συνλυτρωτής σημαίνει ότι η δύναμη που Μου δόθηε κατά του διαβόλου έχει ενισχυθεί – και με τέτοιο τρόπο, που πιο μπροστά δε Μου έχει δοθεί από το Θεό. Πραγματικά όμως, έρχεται η στιγμή που όλη η αφοσίωση σε Μένα θα αφαιρείται προσεκτικά από τους εχθρούς του ΥΙΟΥ Μου. Όταν Με τιμούν με βιασύνη και στρεβλώνουν το αίτημα που έχει ως στόχο την προστασία των χωρών από τον κομμουνισμό, αυτό σημαίνει ότι οι επιθυμίες Μου δεν έχουν πραγματοποιηθεί. Από τώρα και στο εξής σπάνια θα βρίσκομαι στην επίσημη κηδεμονία, κάτι το οποίο, ως Μητέρα του Θεού, Μου δινόταν στις Εκκλησίες του ΥΙΟΥ Μου επί της Γης. Η δύναμή Μου ενάντια στο θηρίο θα αποφεύγεται με την αφαίρεση της εικόνας Μου, του Αγίου Ροζαρίου Μου και πολλών προσευχών σε Μένα από πολλές Καθολικές Εκκλησίες.

Στη συνέχεια, οι Ναοί του Θεού θα αφαιρέσουν όλα τα ίχνη του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού, προετοιμάζοντας τους για το θηρίο που θα έρθει και θα καθίσει στο θρόνο – στο υψηλότερο Ναό του Θεού. Και τότε το πραγματικό νόημα της συμφιλίωσης με τον Ιησού Χριστό θα χειραγωγηθεί – όταν θα πουν ότι δεν υπάρχει πλέον ανάγκη να ζητάτε από το Θεό να σας συγχωρήσει τις αμαρτίες σας, αν έχετε ζήσει μια καλή ζωή. Οι άνθρωποι θα αρχίσουν να πιστεύουν στη δική τους άποψη για το τι τους κάνει καλούς στα Μάτια του Θεού. Αλλά δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάτε ότι η Σωτηρία – ένα Δώρο για κάθε έναν αμαρτωλό του κόσμου – δε θα ανήκει ποτέ σ’ αυτούς, εκτός αν ζητήσουν πρώτα από το Θεό να τους συγχωρήσει. Αυτή είναι η ουσία της Διαθήκης, η οποία αποκτήθηκε για την ανθρώπινη φυλή μέσω του θανάτου του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού, πάνω στο Σταυρό. Ο Ιησούς Χριστός κέρδισε για τον κόσμο τη Σωτηρία από την αμαρτία και το Δώρο της Αιώνιας Ζωής. Για να λάβετε αυτό το Δώρο πρέπει να ζητήσετε από το Θεό να σας συγχωρήσει τις αμαρτίες σας.

Η Σωτηρία είναι δική σας μόνο μέσα από τη συμφιλίωση με το Θεό.

Αγαπημένη Μητέρα σας

Μητέρα της Σωτηρίας

10/11/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.