ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θεός Πατέρας: Καμία επιστημονική ανάλυση δε θα έχει νόημα όταν θα είναι ορατοί δύο Ήλιοι

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 10 Νοεμβρίου του 2013, στις 15:00

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, η επιθυμία ΜΟΥ είναι να συγκεντρώσω όλα τα παιδιά ΜΟΥ μαζί, πολύ σύντομα, για να γίνουν μάρτυρες της Υπόσχεσής ΜΟΥ. Το Μεγάλο Δώρο ΜΟΥ θα έρθει στη μέση της τρομερής πνευματικής δίωξης, όταν όλα αυτά που ΕΓΩ Είμαι θα τα αρνηθούν. Νέοι θεοί, από τους οποίους κανείς δεν υπάρχει, θα παρουσιαστούν στον κόσμο. Καλυμμένοι με λαμπερή πρόσοψη, θα σχεδιαστούν για να σταματήσει κάθε είδους πεποίθηση στην Ύπαρξη ΜΟΥ. Όλη αυτή η αίρεση θα σβήσει το Φως του Θεού.

Σύντομα τα αστέρια δε θα λάμπουν πλέον με την μεγάλη ένταση τους. Σύντομα νέα, απροσδόκητα σημάδια, τα οποία θα αψηφήσουν κάθε ανθρώπινη κατανόηση της επιστήμης, θα παρουσιαστούν από ΜΕΝΑ, σε ένα δύσπιστο κόσμο, καθώς η αρχή της Παρέμβασής ΜΟΥ αποκαλύπτεται. Καμία επιστημονική ανάλυση δε θα έχει νόημα όταν γίνουν ορατοί δύο Ήλιοι. Κανένας ορισμός, από την περιορισμένη γνώση του ανθρώπου, δε θα έχει νόημα. Ωστόσο, θα πάρουν κάθε σημάδι, που δίνεται στον κόσμο από τον Ουρανό, και θα πουν ότι άλλη ανθρώπινη ζωή υπάρχει στο σύμπαν.

ΕΓΩ Είμαι ο Δημιουργός όλης της ζωής. ΕΓΩ δημιούργησα τον άνθρωπο. Δημιούργησα τον κόσμο. Ποτέ μην το αρνηθείτε αυτό, γιατί όταν το κάνετε, θα σημαίνει ότι ακολουθείτε ένα ψεύτικο δόγμα. Κάθε παρέμβαση από τον Ουρανό – και θα υπάρξουν πολλές – θα εξηγείται. Όταν δείτε αυτά τα σημάδια, να ξέρετε ότι η Ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας είναι κοντά.

Σας ζητώ, αγαπητά παιδιά, να μην αρνηθείτε ποτέ ΕΜΕΝΑ και να μην αρνηθείτε την Υπόσχεσή ΜΟΥ να φέρω στον κόσμο την τελική ειρήνη και συμφιλίωση, η οποία είναι δική σας, εάν την αποδεχθείτε με τους Όρους ΜΟΥ και όχι με τους δικούς σας. Το Θέλημά ΜΟΥ βρίσκεται, επιτέλους, σε διαδικασία πραγματοποίησης. Για να σας προετοιμάσω, θα παρουσιάσω στον κόσμο πολλά θαύματα στους ουρανούς, στο σύμπαν και στο πλανητικό σύστημα. Όταν βιώσετε αυτά τα γεγονότα, θέλω να είστε χαρούμενοι, γιατί τότε θα ξέρετε ότι προαναγγέλλω την επιστροφή του ΥΙΟΥ ΜΟΥ για να ολοκληρώσει την Υπόσχεσή ΤΟΥ για την Αιώνια Σωτηρία.

Σκουπίστε τα δάκρυα από τα μάτια σας. Ξέρω πόσο δύσκολες θα είναι οι δοκιμασίες σας. Αναφέρομαι σε όλα τα Παιδιά ΜΟΥ, συμπεριλαμβανομένων των πιστών και των μη πιστών, καθώς επίσης και σ’ αυτούς που είναι ένοχοι για την διάπραξη φοβερής αμαρτίας – κανείς από εσάς δεν αποκλείεται. Όταν συμφιλιωθείτε με τον ΥΙΟ ΜΟΥ, θα γίνετε μέρος ΤΟΥ και θα βασιλεύετε μαζί ΤΟΥ στον Παράδεισο, για πάντα.

Ο Αγαπημένος Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός 

10/11/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.