ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (127) – Για να σώσω την ψυχή μου και εκείνες των αγαπημένων μου

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου του 2013, στις 20:10

„Ω, Ιησού μου, προετοίμασε με, ώστε να μπορέσω να έρθω μπροστά ΣΟΥ χωρίς ντροπή. Βοήθησε εμένα και τους αγαπημένους μου (αναφέρεις τα ονόματα τους εδώ ….) να προετοιμαστούμε για να ομολογήσουμε όλα τα αδικήματα μας.  Για να παραδεχτούμε όλες τις ελλείψεις και τις αδυναμίες μας.  Για να ζητήσουμε τη συγχώρεση όλων των αμαρτιών.   Για να δείξουμε αγάπη σε εκείνους που έχουμε αδικήσει.  Για να εκλιπαρήσουμε για Έλεος για να λάβουμε τη Σωτηρία.  Για να ταπεινωθούμε μπροστά ΣΟΥ, ούτως ώστε την Ημέρα της Μεγάλης Φώτισης η συνείδησή μου και οι συνειδήσεις των (τα ονόματα τους εδώ …..) να είναι καθαρές και να κατακλύσεις την ψυχή μου με το Θείο Έλεός ΣΟΥ.  

Αμήν”

18/11/2013 - Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής

Sorry, the comment form is closed at this time.