ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Να προετοιμάζεστε πάντα, κάθε μέρα, σαν η Προειδοποίηση να ήταν αύριο, γιατί θα έρθει επάνω σας ξαφνικά

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου του 2014, στις 16:13

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, άκουσέ ΜΕ τώρα, όταν μιλάω για την επερχόμενη Προειδοποίηση. Χωρίς την Παρέμβασή ΜΟΥ το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου θα βυθιζόταν στην άβυσσο του θηρίου και ποτέ δε θα έβλεπα το Φως του Θεού. Χωρίς αυτό το θαύμα δισεκατομμύρια ψυχές θα πήγαιναν στην Κόλαση.

Έτσι, λοιπόν, πρέπει να σας υπενθυμίσω ότι πρέπει να προετοιμαστείτε γι’ αυτό το γεγονός, καθώς θα φέρει σε πολλούς τρομερό πόνο και βάσανα. Θα είναι σαν να έπεσαν πολλοί στο χαμηλότερο επίπεδο του Καθαρτηρίου, το οποίο καθαρίζει την ψυχή με μια ισχυρή θερμότητα και προκαλεί φοβερή αίσθηση τύψεις, η οποία προκαλεί πόνο της σάρκας.

Πολλές ψυχές θα χαίρονται. Ωστόσο και αυτές οι ψυχές που βρίσκονται κοντά ΜΟΥ, επίσης θα αισθανθούν πόνο όταν δουν τις κακές τους πράξεις μπροστά ΜΟΥ. Η ντροπή, που θα νιώθουν, θα ξεχαστεί όμως γρήγορα, καθώς το Φως του Ελέους ΜΟΥ θα τους καταβροχθίσει και θα τους γεμίσει με Χάρες. Οι ψυχές που δεν ΜΕ γνωρίζουν καθόλου, θα γοητευθούν και πολλοί θα πιστεύουν ότι έχουν πεθάνει και κρίνονται από ΕΜΕΝΑ, την Τελευταία Ημέρα. Και αυτοί θα χαρούν όταν η Αλήθεια θα αποκαλυφθεί σ’ αυτούς. Στη συνέχεια, εκείνες τις φτωχές άθλιες ψυχές, που απολαμβάνουν την αμαρτωλή ζωή τους, θα υποφέρουν πολύ. Κάποιοι θα καταρρεύσουν και θα βρεθούν στα Πόδια ΜΟΥ, και θα καλύπτουν τα μάτια τους από το Φως ΜΟΥ, γιατί ο πόνος που θα νιώθουν στέκοντας μπροστά ΜΟΥ – μόνοι και ανυπεράσπιστοι – θα είναι αφόρητος γι’ αυτούς. Αυτοί δε θα ζητήσουν το Έλεός ΜΟΥ, επειδή το μίσος τους για ΜΕΝΑ είναι βαθιά ριζωμένο.

Τέλος, οι ψυχές που έχουν εντελώς απαρνηθεί ΕΜΕΝΑ και παραδώθηκαν με σώμα και ψυχή στον πονηρό, θα υποστούν ακόμα μεγαλύτερο βασανιστήριο – σαν να σέρνονταν στα βάθη της Κόλασης . Πολλοί δε θα είναι σε θέση να αντέξουν την Παρουσία ΜΟΥ και θα πέσουν μπροστά ΜΟΥ νεκροί σαν πέτρα. Άλλοι θα προσπαθήσουν να ΜΕ φωνάξουν, αλλά ο πονηρός θα τους σύρει μακριά από ΜΕΝΑ.

Ωστόσο, μετά, όταν η ισχυρή ΜΟΥ Παρέμβαση θα λάβει χώρα, θα μετανοήσουν δισεκατομμύρια και αυτοί θα ενταχθούν στο Δικό ΜΟΥ Κατάλοιπο της Εκκλησίας για να υποστούν τιμωρία για εκείνες τις ψυχές, που έχουν κόψει εντελώς τους εαυτούς τους από το Έλεος ΜΟΥ – προκειμένου να ΜΕ βοηθήσουν να σώσω εκείνες τις ψυχές.

Όλα θα πάνε καλά, γιατί στο κάτω κάτω ΕΓΩ Είμαι Όλο το Έλεος, Όλη η Καλοσύνη, Όλη η Αγάπη. Αυτοί που ΜΕ αγαπούν θα λάβουν το Δώρο της Αγάπης ΜΟΥ σε αφθονία. Η Αγάπη ΜΟΥ μέσα τους θα ανάψει την Εικόνα του Πάθους ΜΟΥ και αυτό θα τους ενθαρρύνει να κάνουν μεγάλες θυσίες ως εξιλέωση για τις αμαρτίες των χαμένων ψυχών που περισσότερο χρειάζονται το Έλεός ΜΟΥ.

Να προετοιμάζεστε πάντα, κάθε μέρα, σαν η Προειδοποίηση να ήταν αύριο, γιατί θα έρθει επάνω σας ξαφνικά.

Ο Ιησούς σας

31/01/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.