ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θεός Πατέρας: Επιθυμώ να αποδεχτείτε την Aλήθεια, όχι με αμφιβολία στις καρδιές σας, αλλά με την αγάπη και την εμπιστοσύνη

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου του 2014, στις 15:00

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα, καθώς έχω τελικά παραλάβει το δώρο της δικής σου πλήρους αποδοχής αυτής της Αποστολής.

Όταν αγγίζω τις καρδιές των ψυχών, τις οποίες καλώ να διακηρύξουν το Λόγο ΜΟΥ, αυτή η κίνηση είναι συντριπτική για την επιλεγμένη ψυχή. Η Παρουσία ΜΟΥ προκαλεί σοκ και την ίδια στιγμή ηρεμεί την ψυχή.  Προκαλεί μια τεράστια αναστάτωση και αυτό απαιτεί την πλήρη εμπιστοσύνη της ψυχής.  Είναι μια εμπειρία που γεννά φόβο σε όλους όσους βιώνουν την Παρέμβασή ΜΟΥ, καθώς αυτό απαιτεί μεγάλη διάκριση, λόγω της σύγκρουσης των συναισθημάτων που δημιουργούνται μέσα στην ψυχή.

Η ψυχή, σε πρώτη φάση, αποδυναμώνεται από την τεράστια Δύναμη της Παρουσίας του Αγίου Πνεύματος και το σώμα νοιώθει βαρύ. Οι αισθήσεις οξύνονται και η διάνοια αποδυναμώνεται. Λίγο αργότερα, υπάρχει μια φυσική παρόρμηση  στο να αμφισβητούν οι ψυχές αυτό που συμβαίνει και μπορεί να γεννηθούν μέσα τους αμφιβολίες. Όμως, η Παρουσία του Αγίου Πνεύματος είναι αδιαπέραστη και θα παραμείνει έτσι μέχρι που να γίνει το Θέλημά ΜΟΥ, ενόσω φυσικά η ψυχή αποδέχεται αυτό που αναμένεται από αυτήν.  Στη συνέχεια, η λαχτάρα για ξεκαθάρισμα  και αποσαφήνιση, μαζί με την ανάγκη για επιβεβαίωση, κατακλύζει την ψυχή. Και ενώ η ψυχή αποζητά ανακούφιση και θάρρος, η Δύναμη του Αγίου Πνεύματος δεν μπορεί να παρεμποδιστεί, να διακοπεί ή συγκρατηθεί. 

Η προθυμία της ψυχής να επιτρέψει στον εαυτό της να γίνει ένα εργαλείο του Αγίου Πνεύματος, για να διακηρύξει την Αλήθεια, σημαίνει ότι η ψυχή δε θα έχει τη δύναμη να επηρεάσει το Λόγο, να παρεμβαίνει σε αυτόν ή να τον αλλοιώνει με οποιονδήποτε τρόπο.

Η ανθρώπινη διάνοια  το πολεμά από καιρό εις καιρό. Ενώ η ψυχή καταπραΰνεται από το Άγιο Πνεύμα, και δεν ΤΟ φοβάται πλέον, υπάρχει πάντοτε η ελπίδα ότι η ζωή θα συνεχιστεί όπως πριν για την ψυχή, όταν η Αποστολή θα έχει τελειώσει.  Φυσικά, αυτό δεν ισχύει πάντα. Έτσι, σε αυτήν την περίπτωση – της Αποστολής ΜΟΥ για να συγκεντρώσω τα παιδιά ΜΟΥ και να τους οδηγήσω στην ασφάλεια, στο Κόσμο ΜΟΥ χωρίς τέλος –  δεν υπάρχει τέλος σε αυτή την Αποστολή.  Θα παραμείνει στη θέση της μέχρι την τελευταία Μέρα. Τώρα που αποδέχεστε αυτό το γεγονός και δεν επιθυμείτε πλέον οποιαδήποτε άλλη εναλλακτική λύση, μπορείτε επιτέλους να βρείτε την ειρήνη μέσα στις καρδιές σας, κόρη ΜΟΥ.

Παιδιά, μόνο όταν δέχεστε τελικά το Δώρο ΜΟΥ για τον κόσμο, το Βιβλίο της Αλήθειας, μπορείτε να βρείτε την ειρήνη στις καρδιές σας. Και μόνο όταν δέχεστε ότι ΕΓΩ, ο Ύψιστος Θεός – Όλα αυτά που Είναι και θα Είναι – επικοινωνώ με τον κόσμο σε αυτούς τους καιρούς, θα είστε σε θέση να ΜΕ εμπιστεύεστε ολοκληρωτικά.

Επιθυμώ να αποδεχτείτε την Αλήθεια, όχι με αμφιβολία στις καρδιές σας, αλλά με την αγάπη και την εμπιστοσύνη. Όταν το κάνετε αυτό, θα σας πλημμυρίσω με την Ειρήνη και την Αγάπη ΜΟΥ. Μόνο τότε θα γεμίσετε με χαρά και ευτυχία. Μόνο τότε θα είστε ελεύθεροι.

Ο Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός

04/02/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.