ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (136) – Για να διατηρήσω το Λόγο ΣΟΥ

Δόθηκε το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου του 2014, στις 18:35

Πρέπει να απαγγέλλετε αυτή την Προσευχή για να σας βοηθήσει να παραμείνετε πιστοί στο Λόγο ΜΟΥ.

„Αγαπητέ Ιησού, βοήθησέ με να ακούσω το Λόγο ΣΟΥ. 

Να ζω το Λόγο ΣΟΥ. Να λέω το Λόγο ΣΟΥ. Να μεταδίδω το Λόγο ΣΟΥ. 

Δώσε μου την δύναμη να διατηρήσω την Αλήθεια ακόμη και αν διώκομαι για κάτι τέτοιο. Βοήθησέ με να κρατήσω το Λόγο ΣΟΥ ζωντανό όταν πνίγεται από τους εχθρούς ΣΟΥ.

Άσε με να νοιώσω το Θάρρος ΣΟΥ όταν δεν είμαι καλά. 

Γέμισέ με με τη Δύναμή ΣΟΥ όταν είμαι αδύναμος. 
Δώσε μου τη Χάρη να παραμείνω αξιοπρεπής, όταν οι πύλες της Κόλασης υπερισχύσουν εναντίον μου, για να παραμείνω πιστός στην Υπεραγία ΣΟΥ Βούληση. 

Αμήν”

22/02/2014 - Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής

Sorry, the comment form is closed at this time.