ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Είναι μέσα από την επιρροή του διαβόλου που γίνεστε ακάθαρτοι στα Μάτια ΜΟΥ

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 8 Μαρτίου του 2014, στις 13:37

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Δύναμη του Αγίου Πνεύματος βρίσκεται στην πιο δυνατή επίδοσή της, αυτή τη στιγμή στον κόσμο, μέσα από αυτά τα Μηνύματα.  Καθώς το μίσος, το οποίο ο σατανάς έχει για την ανθρωπότητα σε όλο τον κόσμο, έχει γίνει έντονο, έτσι και η Δύναμη του Άγιου Πνεύματος έχει αυξηθεί και, με μεγάλη δύναμη, θα χτυπήσει τον πυρήνα του κακού. 

Να θυμάστε πάντα ότι η μάχη, που υπάρχει μεταξύ του Θεού και του σατανά, είναι για τις ψυχές των ανθρώπων.  Και ενώ κάθε δύναμη και Χάρη χύνονται πάνω στην ανθρωπότητα από τον Πατέρα ΜΟΥ – κάθε πονηρή ενέργεια και πράξη διαπράττονται από τον πονηρό πάνω στις ψυχές. Πολλοί άνθρωποι είναι ανυποψίαστοι για το τι συμβαίνει και, δυστυχώς, πολλοί παραδίδονται πρόθυμα στο σατανά, ανοίγοντας την ψυχή τους και επιτρέποντάς του να εισέλθει σε αυτή.

Μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο προτού ο σατανάς εκδηλωθεί πραγματικά μέσα στις ψυχές, και όσον αφορά αυτούς που αναζητούν συνεχώς τη συμφιλίωση μέσα από ΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό, θα τους δοθούν οι Χάρες για να αντισταθούν σε αυτόν, προκειμένου να προστατεύσουν τον εαυτό τους από το να υποκύψουν σε πράξεις που μπορεί να οδηγήσουν σε πλήρη εξαχρείωση. Παροτρύνω όλους σας να προσευχηθείτε για τις ψυχές που πέφτουν θύματα των πονηρών σχεδίων και της πρόθεσης του σατανά.  Παρακαλώ να απαγγέλλετε αυτή την Προσευχή:

Σταυροφορία της Προσευχής (139) – Για τη δύναμη να νικήσω το κακό

Αγαπημένε μου Ιησού, προστάτευε με από το κακό του διαβόλου. 

Κάλυψε εμένα και όλους εκείνους που είναι αδύναμοι και ανυπεράσπιστοι στην παρουσία του. 

Δώσε μου το θάρρος να τον αρνηθώ και βοήθησέ με να αποφύγω οποιαδήποτε προσπάθεια εκ μέρους του για να με εμπλέξει με οποιονδήποτε τρόπο, κάθε μέρα.

Αμήν”

Παρακαλώ, μην αγνοήσετε προειδοποίηση ΜΟΥ, σχετικά με τους κινδύνους της εμπλοκής με το διάβολο, με το να υποκύψετε στους κακούς του τρόπους.  Όταν μιμείστε τα χαρακτηριστικά του, τα οποία περιλαμβάνουν ψέματα, μαλθακότητα, πρόκληση πόνου στους άλλους και συκοφαντία στον πλησίον σας, τότε να ξέρετε ότι σας έχει καταβροχθίσει και θα είναι μόνο μέσα από ΜΕΝΑ και τις Χάρες που θα σας μεταδώσω, που θα είστε σε θέση να αποσυρθείτε από τα δεσμά με τα οποία θα σας κρατά.

Πάντα να καλείτε ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό, όταν ξέρετε μέσα στην καρδιά σας ότι είναι μέσω της επιρροής του διαβόλου που γίνεστε ακάθαρτοι στα Μάτια ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας  

08/03/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.