ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: Μετά την Προειδοποίηση θα έρθει μια μεγάλη επιθυμία για να δοθεί Δόξα στο Θεό

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 9 Μαρτίου του 2014, στις 17:25 

 

Παιδιά Μου, θα είστε πάντα υπό την προστασία Μου, όταν Με καλείτε, Εμένα τη Μητέρα της Σωτηρίας, σε όλη τη διάρκεια αυτής την Αποστολής.  Υπηρετώ το Θεό και ο ρόλος Μου είναι να υπηρετώ τον ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό, και να ΤΟΝ βοηθώ στην αναζήτηση ΤΟΥ για ψυχές, που θα καλύψει ολόκληρη τη Γη. Ούτε ένα έθνος δε θα αποκλειστεί από ΑΥΤΟΝ.   Τα Σχέδια του ΥΙΟΥ Μου, για να προετοιμάσει τον κόσμο, περιλαμβάνουν κάθε φυλή, έθνος, θρήσκευμα και κάθε άνδρας, γυναίκα και παιδί πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτός έρχεται για να τους βοηθήσει.  Κάνει αυτό, λόγω της βαθιάς Αγάπης, που ο Θεός τρέφει μέσα στην Καρδιά ΤΟΥ για τα παιδιά ΤΟΥ. 

Πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι δεν ασκούν καμία θρησκεία, δε θα είναι σε θέση να αγνοήσουν την Παρέμβαση στον κόσμο από τον ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό. Θα καταβληθούν και θα τους είναι αδύνατο να κατανοήσουν, σε πρώτη φάση, την εξωπραγματική πνευματική εμπειρία που θα αισθάνονται, σε κάθε ίνα της καρδιάς και της ψυχής τους.  Τι χαρά που θα είναι η Προειδοποίηση για πολλούς ανθρώπους, καθώς θα φέρει μαζί Της την απόδειξη της Ύπαρξης του ΥΙΟΥ Μου.  Με αυτό το Δώρο πολλοί θα γεμίσουν με μια ειρήνη που ποτέ προηγουμένως δεν είχαν ξανανιώσει, καθώς και μια μεγάλη λαχτάρα να βρεθούν στη συντροφιά του Ιησού.

Ενώ όλες οι αμφιβολίες για την Ύπαρξη του ΥΙΟΥ Μου θα φύγουν από τα μυαλά εκείνων που είναι τυφλοί στην Αλήθεια του Λόγου του Θεού – για πολλούς, θα χρειαστεί να τους δοθεί πνευματική κατεύθυνση όταν η Αλήθεια της Προειδοποίησης θα έχει αποκαλυφθεί.  Μετά την Προειδοποίηση θα έρθει μια μεγάλη επιθυμία να δοθεί Δόξα στο Θεό.  Αυτή θα είναι μια περίοδος μεγάλων δοκιμασιών καθότι οι εχθροί του Θεού θα κάνουν ότι είναι δυνατόν για να πείσουν τον κόσμο ότι η Προειδοποίηση – η Φώτιση της Συνείδησης – δεν έλαβε χώρα.

Όταν ο ίδιος ο Θεός ταπεινώνεται και καλεί τα παιδιά ΤΟΥ και όταν τους ικετεύει να ΤΟΝ ακούσουν, αυτή είναι μία από τις μεγαλύτερες Πράξεις Γενναιοδωρίας εκ μέρους ΤΟΥ.  Παιδιά, αποδεχτείτε την Προειδοποίηση με καλή χάρη, γιατί για πολλούς θα είναι η σανίδα σωτηρίας που χρειάζονται για να ζήσουν στον κόσμο που δεν έχει τέλος.  Ποτέ μην απορρίψετε τις μεγάλες πράξεις ή θαύματα από τον Ουρανό, γιατί είναι για το καλό όλων, έτσι ώστε η Σωτηρία να παραχωρηθεί στις μάζες και όχι μόνο στους λίγους.

Να εκφράζετε πάντα ευχαριστίες για το Μεγάλο Έλεος του ΥΙΟΥ Μου.  Έχετε ακούσει πόσο Γενναιόδωρος Είναι και σύντομα θα διαπιστώσετε την έκταση του Ελέους ΤΟΥ, που θα αγκαλιάζει τον κόσμο. 

Η Αγαπημένη σας Μητέρα

Η Μητέρα της Σωτηρίας 

09/03/2014 Posted by | Uncategorized | Możliwość komentowania Μητέρα της Σωτηρίας: Μετά την Προειδοποίηση θα έρθει μια μεγάλη επιθυμία για να δοθεί Δόξα στο Θεό została wyłączona