ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η διεκδίκηση των δικαιωμάτων των Χριστιανών θα ισοδυναμεί με παραβίαση του νόμου

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 10 Μαρτίου του 2014, στις 15:30

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, πολύ σύντομα θα ακούσετε μια σειρά ανακοινώσεων από απατεώνες, που έχουν διεισδύσει στον Οίκο ΜΟΥ πάνω στη Γη.  Οι αιρέσεις που θα βγουν από τα στόματά τους και οι πράξεις τους θα οδηγήσουν σε νέους νόμους, οι οποίοι θα μολύνουν το Λόγο του Θεού και οι οποίοι θα επιβληθούν σε όλους εκείνους που είναι πιστοί στο Λόγο.

Τα Μυστήρια θα γίνουν λιγότερα και ο αριθμός των Λειτουργιών σιγά-σιγά θα συρρικνώνεται έως ότου σπάνια να πραγματοποιούνται.  Θα δοθεί κάθε δικαιολογία, αλλά όλα αυτά θα αποκρύπτουν την πραγματική αιτία πίσω από τα κίνητρά τους.  Εσείς, αγαπημένοι ΜΟΥ ακόλουθοι, βιώνετε όλα όσα η αγαπημένη ΜΟΥ Μητέρα έχει ήδη πει στη Λα Σαλέτ και στη Φάτιμα (La Salette, Fatima).  Πρέπει να καταλάβετε ότι το σχέδιο είναι να βεβηλώσουν κάθε Εκκλησία του Θεού, πριν καθίσει ο αντίχριστος στο θρόνο του Ναού ΜΟΥ, με όλη την άθλια δόξα του.  Εκείνοι που θα ζητήσουν απαντήσεις θα αγνοηθούν και αργότερα θα γελοιοποιηθούν, επειδή τόλμησαν να αμφισβητήσουν αυτούς που ισχυρίζονται ότι καθοδηγούν την Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη.

Κάθε αμαρτία στα Μάτια του Θεού θα απορριφθεί τελικά.  Όχι μόνο θα απορριφθεί η αμαρτία, αλλά θα παρουσιάζεται, κιόλας, με κάθε άθλια μορφή της πάνω στο Βωμό ΜΟΥ.  Η κατάργηση της αμαρτίας θα φανεί στην κατήχηση της εκπαίδευσης των παιδιών.  Τα παιδιά, ειδικά, θα τρέφονται, με το ζόρι, με αιρέσεις.  Θα τους λένε ότι, εάν δεν δέχονται αυτές τις διδασκαλίες, τότε θα είναι ένοχοι γιατί κρίνουν σκληρά εκείνους που θεωρούν ότι η αμαρτία είναι καλό πράγμα.  Τα παιδιά θα καθοδηγούνται ώστε να μην διακηρύττουν ποτέ ανοιχτά το Λόγο του Θεού στην παρουσία άλλων, από φόβο μήπως κατηγορηθούν ότι είναι ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Οποιαδήποτε προσπάθεια για την προώθηση της ηθικής, με οποιονδήποτε τρόπο, μεταξύ των νέων, θα καταπολεμάται βιαία και θα καταδικάζεται.  Οι Χριστιανοί, και όσοι δηλώνουν δημοσίως το δικαίωμά τους να εφαρμόσουν τις Χριστιανικές Διδασκαλίες θα ποδοπατηθούν και θα τους σιγήσουν.  Τα λόγια τους θα γίνουν ψίθυροι και οι άνθρωποι θα ντρέπονται να παραδεχτούν ότι είναι Χριστιανοί.  Και ενώ τα δικαιώματα των μη-Χριστιανών θα υποστηρίζονται, θα είναι τα δικαιώματα των άθεων, που θα θεωρούνται ως ύψιστης σημασίας.  Όπως σας έχω πει, το μίσος κατά των Χριστιανών θα εμφανιστεί έξω από την Εκκλησία ΜΟΥ.  Στη συνέχεια, θα μπει στο εσωτερικό Της, και θα αφαιρεί κομμάτι προς κομμάτι, μέχρι που να μην μείνει τίποτα άλλο, παρά ένα κέλυφος.  Τα τούβλα και ο πυλός θα εξακολουθούν να είναι στη θέση τους, αλλά η Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη, όπως την ξέρετε, θα έχει αλλάξει πέρα από αυτό που μπορείτε να αντιληφθείτε.

Οι άνθρωποί ΜΟΥ είναι οι άνθρωποι ΜΟΥ – αυτοί που θα διατηρήσουν τον Άγιο Λόγο του Θεού και οι οποίοι θα συνεχίσουν να επωφελούνται από τα Ιερά Μυστήρια, τα οποία θα είναι διαθέσιμα για εσάς από τους γενναίους και θαρραλέους ΜΟΥ αγίους υπηρέτες, οι οποίοι δε θα ΜΕ εγκαταλείψουν ποτέ.  

Όταν ακούτε ότι ο Λόγος ΜΟΥ – ο οποίος περιέχεται στο γραπτό Λόγο και έζησε για αιώνες μέσα στο Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ – αμφισβητείται και αναλύεται, με την επιθυμία να Τον ξαναγράψουν, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε το εξής.  ΕΓΩ δεν επιτρέπω τέτοια αίρεση.  Καταδικάζω αυτούς τους προδότες, λόγω των ψυχών που θα παρασύρουν.  Εσείς επίσης, δεν πρέπει ποτέ να ακούσετε όποιον σας ζητήσει να αρνηθείτε το Λόγο ΜΟΥ.

Σύντομα, θα δείτε κάθε νόμο στις χώρες και στις εκκλησίες σας να αλλάζει, να καλωσορίζουν κάθε λογής αμαρτία και να νομοθετούν για αυτό.  Και τα δύο πακέτα νόμων θα συγχωνευτούν σε ένα μέχρις ότου, τελικά, ο Λόγος του Θεού να μην συζητείται πλέον ή να μην τηρείται.  Η διεκδίκηση των δικαιωμάτων των Χριστιανών θα ισοδυναμεί με παραβίαση του νόμου και θα τιμωρείται με πολλούς τρόπους.  Για όσους από εσάς δεν πιστεύουν ότι αυτά τα πράγματα είναι δυνατά, τότε, δυστυχώς, θα μαρτυρήσετε αυτά τα πράγματα στη δική σας ζωή και έτσι όπως έχει προλεχθεί.

Πόσοι από εσάς θα παραμείνετε πιστοί στο Λόγο ΜΟΥ;  Στις Διδασκαλίες ΜΟΥ;  Όχι πολλοί.  Ωστόσο, είναι και εκείνοι που λένε ότι ΜΕ τιμούν τώρα και ότι είναι αφιερωμένοι στην Εκκλησία ΜΟΥ, οι οποίοι θα είναι οι πρώτοι που θα γυρίσουν την πλάτη τους στην Αλήθεια.

Ο Ιησούς σας 

10/03/2014 Posted by | Uncategorized | Możliwość komentowania Η διεκδίκηση των δικαιωμάτων των Χριστιανών θα ισοδυναμεί με παραβίαση του νόμου została wyłączona