ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο αντίχριστος θα μπει στην Εκκλησία ΜΟΥ μόνο όταν θα καταργηθεί εντελώς η Θεία Ευχαριστία

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 15 Μαρτίου του 2014, στις 20:10

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ενώ η αποστασία διαδίδεται στην Εκκλησία ΜΟΥ, η μεγαλύτερη δοκιμασία θα τοποθετηθεί μπροστά σε όλους εκείνους που υπηρετούν ΕΜΕΝΑ μέσα Της. Οι κρίσεις στην Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη θα σημαίνουν, ότι πολλοί ιερείς θα υποφέρουν όταν θα βρεθούν αντιμέτωποι με ένα τρομερό δίλημμα. Η πίστη πολλών από αυτούς έχει ήδη κλονιστεί και θα πρέπει να επιλέξουν αν θέλουν να δεχθούν το νέο υποκατάστατο δόγματος, το οποίο θα αντικαταστήσει τον Λόγο ή θέλουν να παραμείνουν πιστοί στην Αληθινή Πίστη. Ακόμα και οι πιο αφοσιωμένοι ανάμεσά τους θα είναι συγκλονισμένοι από τις δυνατές φωνές των απατεώνων και θα αρχίσουν να αμφισβητούν τη σημασία των Διδασκαλιών ΜΟΥ στον σημερινό κόσμο, όπου δεν θα κυρήττεται πλέον ότι η αμαρτία έχει κάποια σημασία.

Ο δρόμος για αυτήν τη σπορά προετοιμάζεται και ο γιος του σατανά σύντομα θα είναι έτοιμος να αναλάβει τη νέα, ψευδή εκκλησία. Η Εκκλησία ΜΟΥ θα υποστεί μια περίοδο τρομερού σκοταδιού και κάθε ψυχή, η οποία θα παραμείνει πιστή σε ΜΕΝΑ, θα υπομείνει τη Σταύρωσή ΜΟΥ. Οι εχθροί ΜΟΥ θα κάνουν σαρωτικές και ριζοσπαστικές δηλώσεις, απαιτώντας να κηρυχθούν αποδεκτά στα μάτια της Εκκλησίας ΜΟΥ όλα όσα είναι προσβλητικά για το Άγιο Όνομά ΜΟΥ. Πολύ λίγοι από τους κληρικούς θα αγωνιστούν εναντίον αυτής της βεβήλωσης εξαιτίας της αμαρτίας της δειλίας, αλλά να ξέρετε πως αν συμμετάσχουν στις ψευδείς θυσίες, στα ψεύτικα μυστήρια και ψευδείς διδασκαλίες, τις οποίες στη συνέχεια θα προσπαθήσουν να επιβάλουν στους πιστούς ακολούθους ΜΟΥ, ΕΓΩ θα τους κρίνω ακατάλληλους πια να σταθούν μπροστά ΜΟΥ.

Πολλές ζημιές, που θα επιβληθούν στους απλούς ανθρώπους θα είναι από τα χέρια εκείνων, που εισήλθαν στην Εκκλησία ΜΟΥ μέσω απάτης. Όταν σας πουν, ότι το Σώμα ΜΟΥ σημαίνει κατί άλλο από το φυσικό ΜΟΥ Σώμα, τότε να γνωρίζετε ότι η «θεία κοινωνία», που θα λάβετε, δεν θα Είμαι ΕΓΩ. Δεν μπορείτε ποτέ να επιτρέψετε να αλλάξουν το νόημα της Θείας Ευχαριστίας. Ο αντίχριστος θα μπει στην Εκκλησία ΜΟΥ και θα Την αναλάβει μόνο όταν η Θεία Ευχαριστία θα καταργηθεί πλήρως. Αυτή θα είναι η μέρα, όταν θα διαπιστώσετε ότι ο κόσμος της πολιτικής συγχωνεύθηκε με τις χριστιανικές εκκλησίες σε όλο τον κόσμο και ΕΓΩ δεν θα Είμαι πλέον Παρόν μέσα σ’ αυτές. Ωστόσο, η Εκκλησία ΜΟΥ δεν μπορεί ποτέ να πεθάνει και γι’ αυτό θα είναι το Κατάλοιπό ΜΟΥ που θα διατηρήσει το Φως ΜΟΥ, έτσι ώστε να λάμπει, και την Παρουσία ΜΟΥ, έτσι ώστε να είναι ζωντανή, και πολλοί θα αναζηούν τις κρυμμένες Εκκλησίες και εκείνους τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ, οι οποίοι λόγω Χάρης του Θεού θα καταφέρουν να κρατήσουν την Εκκλησία ΜΟΥ ανέγγιχτη.

Ποτέ μη θεωρείτε ότι ο γιος του σατανά, ο αντίχριστος, θα εμφανιστεί επιθετικός ή ως ένας κακός δικτάτορας, διότι αυτό δεν είναι το στυλ του. Αντίθετα, θα έχει πολλούς φίλους. Θα αγαπηθεί από πολλές κυβερνήσεις καθώς και από πολλούς εχθρούς μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ, οι οποίοι θα χειροκροτούν όλες τις δράσεις του, μέχρι που θα του δοθεί μια τιμητική θέση μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ. Οι καρδινάλιοι, επίσκοποι και άλλα μέλη της Εκκλησίας ΜΟΥ θα μιλάνε συνεχώς γι’ αυτόν και θα τον δοξάζουν στα κηρύγματά τους. Η σαγηνευτική του δύναμη θα είναι τόσο μεγάλη, που θα υπνοτίζει. Μέσω της υπερφυσικής δύναμης του σατανά θα προσελκύει όλους εκείνους που παίρνουν αποφάσεις μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ – έως ότου θα υποκλιθούν μπροστά του σαν να είναι ΕΓΩ.

Θα είναι λόγω των φιλόδοξων μελών του κλήρου – που έχουν πέσει στην πίστη τους, αλλά οι οποίοι εξακολουθούν, ωστόσο, να είναι ευλογημένοι με το χάρισμα της Ιερωσύνης – που ο αντίχριστος θα αποκτήσει επιπλέον δύναμη. Θα πάρει από αυτούς τους φτωχούς, ασύνετους προδότες ΜΟΥ το τελευταίο τμήμα της εξουσίας μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ, μέχρι που θα είναι έτοιμη γι’ αυτόν να έρθει ως νέος ηγέτης της. Κατά τη διάρκεια όλης αυτής της περιόδου του σκότους οι εχθροί ΜΟΥ, με καταπραϋντικό και γοητευτικό τρόπο, θα έχουν μια εξαιρετική ικανότητα να παρουσιάζουν τα ψέματα ως αλήθεια. Μόνο εκείνοι, οι οποίοι θα συνεχίσουν να προσεύχονται για την προστασία και οι οποίοι θα αρνούνται τον σατανά με κάθε τρόπο που έχουν διδαχθεί, θα είναι σε θέση να ξεφύγουν από τα νύχια του αντίχριστου.

Ο Ιησούς σας

15/03/2014 Posted by | Uncategorized | Możliwość komentowania Ο αντίχριστος θα μπει στην Εκκλησία ΜΟΥ μόνο όταν θα καταργηθεί εντελώς η Θεία Ευχαριστία została wyłączona