ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (141) – Προστασία κατά της δίωξης

Δόθηκε την Τρίτη 18 Μαρτίου του 2014, στις 16:20

“Αγαπημένε μου Ιησού, υποστήριξέ με στη μάχη μου να μείνω πιστός στον Λόγο ΣΟΥ με κάθε κόστος. Προστάτεψέ με από τους εχθρούς ΣΟΥ. Προστάτεψέ με από εκείνους που με καταδιώκουν εξαιτίας ΣΟΥ.

Πάρε μέρος στον πόνο μου. Ελάφρυνε τον πόνο μου. Σήκωσέ με στο Φως του Προσώπου ΣΟΥ μέχρι την ημέρα που θα έρθεις και πάλι για να φέρεις την Αιώνια Σωτηρία στον κόσμο.

Συγχώρησε όσους με καταδιώκουν. Χρησιμοποίησε τον πόνο μου για να εξιλεωθούν οι αμαρτίες τους, έτσι ώστε να μπορούν να βρουν την ειρήνη στις καρδιές τους και να ΣΕ καλωσορίσουν με τύψεις στις ψυχές τους την τελευταία ημέρα.

Αμήν”

18/03/2014 - Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής

Sorry, the comment form is closed at this time.