ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όσοι Με καταριούνται θα είναι καταραμένοι

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 19 Μαρτίου του 2014, στις 16:05

 

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, όταν αναφέρομαι στους εχθρούς ΜΟΥ, εννοώ πάντα εκείνους, οι οποίοι, με δόλια μέσα, προσπαθούν να κλέψουν ψυχές από ΜΕΝΑ.  Αναφέρομαι, ειδικότερα, σε όσους χρησιμοποιούν το προσωπείο της αγιότητας για να παραπλανήσουν σκόπιμα τις ψυχές στην αμαρτία.  Όταν κάποιος προσπαθεί να αποπλανήσει μια άλλη ψυχή κάνοντας να πιστέψει ψεύδη γύρω από τον Άγιο Λόγο ΜΟΥ, που δόθηκε στον κόσμο μέσω του Βιβλίου του Πατέρα ΜΟΥ, τότε αυτός είναι ένας εχθρός ΜΟΥ.

Ο πιο μεγάλος πόνος που υποφέρω προέρχεται από τα χέρια εκείνων που πρεσβεύουν ότι είναι αφοσιωμένοι ακόλουθοι ΜΟΥ και οι οποίοι καυχώνται για τις γνώσεις που έχουν για ΜΕΝΑ.  Όταν αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν να βλάψουν τους άλλους και σκέφτονται ότι τίποτα δεν μπορεί να τους επιπλήξει εις το Όνομά ΜΟΥ, τότε αυτό είναι το πιο οδυνηρό για ΜΕΝΑ.  Βρίσκω ψυχές που είναι κοντά ΜΟΥ και τις προσελκύω με πολλούς τρόπους προς ΕΜΕΝΑ και δεν περιλαμβάνω μόνο εκείνες που αποτελούν ήδη μέρος της Εκκλησίας ΜΟΥ στη Γη.  Ψάχνω, πάντοτε, πρώτα εκείνους που έχουν σκορπιστεί, που έχουν χαθεί και οι οποίοι δεν μπορούν να δουν. Αυτές αποτελούν τις πρώτες ψυχές που αναζητώ και είναι αυτές που, σε λάθος χέρια, μπορούν και θα οδηγηθούν σε λάθος δρόμο.

Σας ζητώ να θυμάστε πάντοτε εκείνα τα έθνη, εκείνες τις θρησκείες, εκείνους που δεν έχουν καμία πίστη σε ΜΕΝΑ – στις προσευχές σας.  Σας παρακαλώ, υποδεχθείτε τους, ακριβώς όπως θα το έκανα ΕΓΩ.  Ποτέ μην προσπαθήσετε να τους επιβάλετε τις απόψεις σας ή να τους εκφοβίσετε εις το Όνομά ΜΟΥ.  Πάντοτε να τους προσεγγίζετε με αγάπη και γενναιοδωρία, γιατί είναι εξίσου σημαντικοί για ΜΕΝΑ όσο και οι πλέον ευσεβείς ανάμεσά σας. Ανεξαρτήτως του ποιον θα προσεγγίσετε, να ξέρετε ότι κανένας σας δεν είναι πιο άξιος από τον άλλο, επειδή είστε όλοι αμαρτωλοί.

Όλα τα παιδιά του Θεού, όταν έρθει εκείνη η ώρα, θα μαρτυρήσουν την τελική Αλήθεια του Σχεδίου ΤΟΥ για την εκπλήρωση της Διαθήκης ΤΟΥ.  Ο καθένας θα ξέρει την Αλήθεια και τότε θα είναι ευκολότερο για αυτούς να δεχτούν τ Χέρι ΜΟΥ του Ελέους. Την ημέρα εκείνη, οι άνθρωποι όλων των θρησκειών, δογμάτων, χρωμάτων και εθνικοτήτων θα δουν την απόδειξη της Ύπαρξής ΜΟΥ.  Όσοι χρησιμοποίησαν τα εμπόδια, που τοποθέτησαν μεταξύ τους και του Δημιουργού τους, θα κλάψουν με ευγνωμοσύνη, γιατί επιτέλους θα γνωρίσουν την Αγάπη του Θεού.  Και, καθώς σχεδιάζετε και προετοιμάζεστε για τους καιρούς που θα έρθουν, να ξέρετε ότι, ανεξάρτητα από το τι εμπόδια θα τεθούν μπροστά σας σε αυτήν την πορεία προς την Αιώνια Σωτηρία, οι εχθροί ΜΟΥ θα αντιμετωπίζονται με την πιο μεγάλη αυστηρότητα.

Όσοι ΜΕ καταριούνται θα είναι καταραμένοι.  Εκείνοι που καταπολεμούν το Σχέδιο του Πατέρα ΜΟΥ για να σώσει ψυχές θα ηττηθούν.  Και εκείνοι που καταδιώκουν τα παιδιά του Θεού και στέκονται στο δρόμο του Κυρίου, αυτοί οι ίδιοι, θα διωχθούν από τον υπηρέτη στον οποίο καταβάλλουν την υποταγή τους. Τίποτα δεν θα σταθεί εμπόδιο στο Δρόμο Μου, γιατί αυτό είναι αδύνατο.  Με τη Δύναμη του Θεού, κάθε εχθρός θα καταστραφεί και όλοι εκείνοι που διακηρύττουν τα λόγια, τις πράξεις και τις ενέργειες του αντίχριστου, θα ριχτούν μακριά και η Βασιλεία του Θεού θα είναι μετά από αυτό πλήρης.

Ο Ιησούς σας

19/03/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.