ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (142) – Προετοιμασία για τον θάνατο

Δόθηκε το Σάββατο 22 Μαρτίου του 2014, στις 14:00 

Πολυαγαπημένε μου Ιησού, συγχώρεσε μου τις αμαρτίες μου. Καθάρισε την ψυχή μου και πρετοίμασέ με, ώστε να εισέλθω στο Βασίλειό ΣΟΥ.

Δώσε μου τις Χάρες που θα με προετοιμάσουν για την ένωση μαζί ΣΟΥ. Βοήθησέ με να ξεπεράσω κάθε φόβο.

Δώσε μου κουράγιο να προετοιμάσω το μυαλό μου και την ψυχή μου, έτσι ώστε να είμαι σε θέση να σταθώ μπροστά ΣΟΥ.

ΣΕ αγαπώ. ΣΟΥ έχω εμπιστοσύνη. ΣΟΥ δίνω τον εαυτό μου στο σώμα, στο μυαλό και στην ψυχή για την αιωνιότητα. Ας η Θέλησή ΣΟΥ γίνει δική μου και απελευθέρωσέ με από τον πόνο, την απελπισία και τη σύγχυση.

Αμήν”

22/03/2014 Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής | Możliwość komentowania Σταυροφορία της Προσευχής (142) – Προετοιμασία για τον θάνατο została wyłączona

Αν μια φορά η ψυχή δημιουργήθηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ, θα υπάρχει για πάντα

 

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 22 Μαρτίου του 2014, στις 14:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, δεν πρέπει ποτέ να φοβάστε τον θάνατο – αν αποδέχεστε τον Θάνατό ΜΟΥ πάνω στον Σταυρό. Ο θάνατος είναι μόνο μια στιγμή της μετάβασης από αυτόν τον κόσμο στον Οίκο στο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ. Το να φοβάται κανείς τον θάνατο είναι να αρνείται το Έλεός ΜΟΥ, γιατί ΕΓΩ θα σώσω κάθε ψυχή που θα ΜΕ αναγνωρίσει και η οποία θα ΜΟΥ ζητήσει να την συγχωρήσω τις αμαρτίες της.

Αν μια φορά η ψυχή δημιουργήθηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ, θα υπάρχει για πάντα. Θα έχει την Αιώνια Ζωή, αν ΜΟΥ επιτρέψει να την διεκδικήσω. Διαφορετικά – αν ΜΕ απαρνηθεί, γνωρίζοντας Ποιος Είμαι ΕΓΩ – θα είναι χαμένη προς όφελος του σατανά.

Ο θάνατος για την ψυχή στη Γη είναι τόσο φυσικός όσο φυσική είναι η γέννηση. Όταν η ψυχή εγκαταλείπει το σώμα και έρχεται σε ΜΕΝΑ, γεμίζεται με αφθονία των Χαρίτων και ενώνεται με την Οικογένεια του Πατέρα ΜΟΥ – το Βασίλειό ΤΟΥ, γεμάτο με μεγάλη αγάπη, χαρά και ευτυχία, που ποτέ δεν μπορεί να επιτευχθεί στη Γη. Πολλοί από εσάς που έχουν βιώσει την αγάπη, τη χαρά και την ευτυχία στη ζωή σας, έχουν γευτεί μόνο ένα μικρό κομματάκι από τη γεύση της Αιώνιας Ζωής. Πρέπει πάντα, με χαρά στις καρδιές σας, να αναμένετε εκείνη τη στιγμή που θα εισέλθετε στη Βασιλεία του Πατέρα ΜΟΥ, γιατί πρέπει να την καλωσορίσετε – και όχι να τη φοβάστε.

Όταν πρέπει να αντιμετωπίζετε τον θάνατο ή αν ένα αγαπημένο πρόσωπο έχει να αντιμετωπίζει τον θάνατο, τότε πάντα να στρέφεστε σε ΜΕΝΑ, τον Ιησού σας, για βοήθεια. Όταν το κάνετε, ΕΓΩ θα σας δώσω κουράγιο, θα σκουπίσω τα δάκρυά σας, θα διώξω κάθε φόβο από τις καρδιές σας, όταν απαγγείλετε αυτή την Προσευχή:

Σταυροφορία της Προσευχής ( 142 ) – Προετοιμασία για τον θάνατο

Πολυαγαπημένε μου Ιησού, συγχώρεσε μου τις αμαρτίες μου. Καθάρισε την ψυχή μου και πρετοίμασέ με, ώστε να εισέλθω στο Βασίλειό ΣΟΥ.

Δώσε μου τις Χάρες που θα με προετοιμάσουν για την ένωση μαζί ΣΟΥ. Βοήθησέ με να ξεπεράσω κάθε φόβο.

Δώσε μου κουράγιο να προετοιμάσω το μυαλό μου και την ψυχή μου, έτσι ώστε να είμαι σε θέση να σταθώ μπροστά ΣΟΥ.

ΣΕ αγαπώ. ΣΟΥ έχω εμπιστοσύνη. ΣΟΥ δίνω τον εαυτό μου στο σώμα, στο μυαλό και στην ψυχή για την αιωνιότητα. Ας η Θέλησή ΣΟΥ γίνει δική μου και απελευθέρωσέ με από τον πόνο, την απελπισία και τη σύγχυση.

Αμήν”

Θα χαιρετήσω όλες τις ψυχές που απαγέλλουν αυτή την Προσευχή, χωρίς εξαίρεση. Το Έλεος ΜΟΥ θα επεκταθεί, ειδικά σε αυτές τις ψυχές που είναι αντιμέτωπες με τον θάνατο, αλλά οι οποίες δεν πιστεύουν σε ΜΕΝΑ – όταν θα απαγγέλλουν αυτή την Προσευχή τρεις φορές την ημέρα στις τελευταίες τους μέρες.

Ο Ιησούς σας

 

22/03/2014 Posted by | Uncategorized | Możliwość komentowania Αν μια φορά η ψυχή δημιουργήθηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ, θα υπάρχει για πάντα została wyłączona