ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όσο η αγάπη ανθίζει, η ανθρώπινη φυλή μπορεί να επιβιώσει

 

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 3 Απριλίου του 2014, στις 17:11

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η αγάπη είναι ένα από τα πιο ισχυρά Δώρα από τον Θεό. Όσο η αγάπη ανθίζει, η ανθρώπινη φυλή μπορεί να επιβιώσει. Η αγάπη ξεπερνά όλα τα κακά, τη διαίρεση και το μίσος, επειδή προέρχεται από τον Θεό, ο Οποίος είναι Παντοδύναμος, και καμία δύναμη του κακού δεν μπορεί να την καταστρέψει εντελώς.

Αν μια ψυχή είναι πραγματικά κοντά στην Καρδιά ΜΟΥ, θα την γεμίσω με αγάπη. Τέτοια άτομα θα αγκαλιάσω με αυτό το Δώρο και γι’ αυτό δεν θα είναι σε θέση να μισούν ένα άλλο άτομο, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων που τους βασανίζουν. Η αγάπη, όταν είναι παρούσα σε μια ψυχή, χρησιμοποιείται από τον Θεό να προσελκύσει άλλες ψυχές σ’ ΑΥΤΟΝ. Χρησιμοποιείται για να φέρει τη χαρά και την παρηγοριά σε όσους έχουν ανάγκη και οι οποίοι υποφέρουν. Είναι μια Χάρη, όμως, και παρέχεται μόνο σε επιλεγμένες ψυχές, έτσι ώστε να Την μοιράζονται με άλλους για τη Δόξα του Θεού. Ω, τι χαρά ΜΟΥ φέρνουν αυτές οι ψυχές, όταν δέχονται από ΜΕΝΑ την Αγάπη χωρίς όρους. Όταν καλωσορίζουν την Παρουσία ΜΟΥ με ανοιχτές καρδιές και ΜΟΥ επιτρέπουν να πλημμυρίσω τις ψυχές τους, αυτές οι ψυχές γίνονται τα αγγεία ΜΟΥ και σαν ένα καλό κρασί θα γεμίσουν και θα ικανοποιήσουν τις ψυχές εκείνων, που διψούν για την Παρουσία ΜΟΥ.

Η Αγάπη είναι ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνώ με τον κόσμο, μέχρι τη Μεγάλη Ημέρα, όταν θα έρθω για να διεκδικήσω τη Βασιλεία ΜΟΥ. Όταν κάπου υπάρχει αληθινή αγάπη, ΕΓΩ Είμαι εκεί. Όταν δεν υπάρχει αγάπη, η Παρουσία ΜΟΥ αποσύρεται. Πολλοί άνθρωποι ΜΕ απέκλεισαν και συνεπώς είναι ανίκανοι να αισθάνονται πλήρως το Δώρο της Αγάπης, όπως θα έπρεπε να είναι.

Υπόσχομαι σε όλους σας, ότι θα εξαπλώσω το Δώρο της Αγάπης ΜΟΥ διαμέσου αυτής της Αποστολής. Η Αγάπη ΜΟΥ θα είναι ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό γνώρισμα και όλοι όσοι ανταποκρίνονται στο Κάλεσμά ΜΟΥ θα περιβάλλονται από την Αγάπη ΜΟΥ, όταν θα απαγγέλλουν αυτήν τη Σταυροφορία της Προσευχής:

Σταυροφορία της Προσευχής (145) – Γέμισέ με με το Δώρο ΣΟΥ της Αγάπης

Αγαπητέ Ιησού, γέμισέ με, ένα άδειο αγγείο, με το Δώρο της Αγάπης ΣΟΥ. Πλημμύρισε την ψυχή μου με την Παρουσία ΣΟΥ. Βοήθησέ με να αγαπώ τους άλλους, όπως ΕΣΥ αγαπάς εμένα. Βοήθησέ με να είμαι ένα αγγείο της Ειρήνης ΣΟΥ, της Γαλήνης ΣΟΥ και του Ελέους ΣΟΥ. Άνοιξε πάντα την καρδιά μου για τη δυστυχία των άλλων και δώσε μου τη Χάρη να συγχωρήσω όσους απορρίπτουν ΕΣΕΝΑ και αυτούς που με καταπατούν. Βοήθησέ με να διακηρύττω την Αγάπη ΣΟΥ μέσα από το παράδειγμα, όπως θα έκανες ΕΣΥ αν ήσουν στη θέση μου.

Αμήν”

Θα αγγίξω κάθε ψυχή, η οποία θα ΜΟΥ επιτρέψει να εισέλθω μέσα της. Η Αγάπη θα σας φέρει την Αιώνια Ευτυχία. Με την αποδοχή της Αγάπης ΜΟΥ χωρίς αμφιβολία και με ανοιχτή καρδιά, Θα ΜΟΥ φέρετε μεγάλη χαρά. Το Δώρο ΜΟΥ είναι τώρα δικό σας και επιθυμώ να χρησιμοποιείτε το Δώρο της αγάπης σε ό, τι κάνετε από σήμερα και στο εξής. Με τον τρόπο αυτό θα βοηθήσετε να νικηθεί το μίσος, που μολύνει την ανθρωπότητα και το οποίο προέρχεται από τον σατανά. Μαζί με το Δώρο της Αγάπης θα χύσω πάνω σε όλους σας την ειδική Ευλογία – μια Ευλογία που είναι μοναδική και ισχυρή, που θα νιώσετε όταν απαγγείλετε αυτή την Προσευχή, και κυρίως σε μια Ομάδα Σταυροφορίας της Προσευχής, κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό γι’ αυτήν την Αποστολή ΜΟΥ της Σωτηρίας.

Ο Ιησούς σας

 

03/04/2014 Posted by | Uncategorized | Możliwość komentowania Όσο η αγάπη ανθίζει, η ανθρώπινη φυλή μπορεί να επιβιώσει została wyłączona