ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (158) – Να με προστατεύεις από τη μία παγκόσμια θρησκεία

Δόθηκε το Σάββατο 28 Ιουνίου του 2014, στις 15:03

„Αγαπημένε μου Ιησού,

Προστάτευε με από το κακό της νέας παγκόσμιας θρησκείας, η οποία δεν προέρχεται από ΣΕΝΑ. Στήριξέ με στο ταξίδι μου προς την ελευθερία, στην πορεία μου προς το Άγιο Βασίλειο ΣΟΥ.

Κράτησε με σε ένωση μαζί ΣΟΥ, κάθε φορά που θα βασανίζομαι και θα εξαναγκάζομαι να καταπιώ ψέματα, τα οποία διαδίδονται από τους εχθρούς ΣΟΥ για να καταστρέψουν ψυχές.

Βοήθησέ με να αντέξω την καταδίωξη, να παραμείνω σταθερός στον Αληθινό Λόγο του Θεού έναντι στα ψεύτικα δόγματα και άλλες ιεροσυλίες, τα οποία ίσως θα εξαναγκαστώ να αποδεχτώ.

Δια μέσου του δώρου της ελεύθερης βούλησης μου, πάρε με στο Χώρο του Βασιλείου ΣΟΥ, για να είμαι σε θέση να σταθώ όρθιος και να κηρύξω την Αλήθεια, όταν αυτή θα προκηρυχτεί ως ψέμα. 

Μην μου επιτρέψεις ποτέ να παραπαίω, να διστάσω ή να τρέξω μακριά από φόβο, όταν έρθω αντιμέτωπος με την δίωξη. Βοήθησέ με να παραμείνω σταθερός και ακλόνητος στην Αλήθεια για όσο ζω. 

Αμήν”

28/06/2014 Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής | Możliwość komentowania Σταυροφορία της Προσευχής (158) – Να με προστατεύεις από τη μία παγκόσμια θρησκεία została wyłączona