ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όταν σπάσει η εμπιστοσύνη, είναι συνήθως επειδή ο ένοχος επέτρεψε στην υπερηφάνεια να υπαγορεύσει τις σκέψεις του

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 26 Ιουλίου του 2014, στις 19:59

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ήρθα ως Βασιλιάς, αλλά τώρα, σήμερα, σας επισκέπτομαι ως ένας ζητιάνος, γιατί δεν κατέχω ούτε ένα δράμι υπερηφάνειας, καθώς κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο.

Καλώ τα παιδιά του Θεού με λαχτάρα, έτσι που να μπορέσω να ξυπνήσω μέσα στις σκληρές καρδιές τους μια αχτίδα αγάπης – μιας αγάπης που προέρχεται από τον Αιώνιο Πατέρα, αλλά είναι κοιμισμένη και ξεχασμένη.  ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, ΕΙΜΑΙ επίσης ξεχασμένος, έστω και αν δεν υπάρχει ένα άτομο στον κόσμο που δεν έχει ακούσει για ΜΕΝΑ.  ΜΕ γνωρίζουν, αλλά ξεχνάνε Ποιος ΕΙΜΑΙ. Κάποιοι ξέρουν το Όνομά ΜΟΥ, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα γι ‚αυτούς.  Μερικοί ΜΕ αγαπούν, αλλά είναι πάρα πολύ απασχολημένοι για να μιλήσουν μαζί ΜΟΥ, εκτός από ένα γνέψιμο κάπου – κάπου εις ένδειξη αναγνώρισης ΜΟΥ. Άλλοι έχουν ακούσει για ΜΕΝΑ, αλλά Είμαι απλά μια εικόνα στα μάτια τους, κάτι μιας άλλης εποχής – ένας Προφήτης ενδεχομένως, που μπορεί να ήταν ή να μην ήταν αυθεντικός.  Όσον για τις άλλες ψυχές, οι οποίες έχουν ελάχιστη δυνατότητα κατανόησης των πνευματικών θεμάτων, δεν Υπάρχω. Είμαι ένα αποκύημα της φαντασίας, ένα πλάσμα που δημιουργήθηκε στο μυαλό των διακαώς ευσεβών ανθρώπων, οι οποίοι παραμένουν προσκολλημένοι στις πεποιθήσεις τους με την ελπίδα ότι ένας νέος κόσμος θα υπάρχει μετά από αυτόν.  Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας διαβεβαιώσω – Ο Θεός είναι ο Θεός. Η ανθρωπότητα δημιουργήθηκε από τον Αιώνιο Πατέρα, επειδή ήταν μέρος του Σχεδίου ΤΟΥ για το αιώνιο σύμπαν. Όλα Ήταν, Είναι και Θα Είναι, μέσα από την Εντολή και το Θέλημα Εκείνου που Είναι και Θα Είναι.  Όλοι υποκλίνονται μπροστά στο Θεό μέσα στον κόσμο της δημιουργίας του Πατέρα ΜΟΥ, συμπεριλαμβανομένων και των εχθρών ΤΟΥ.

Καθώς ο άνθρωπος αφοσιώνεται όλο και πιο δουλικά σε όσα βλέπει, αγγίζει και αισθάνεται υπό την φυσική του μορφή – η πνευματικότητα του θα γίνεται άγονη.  Όταν πιστεύετε ότι όλα αρχίζουν και τελειώνουν με αυτόν τον κόσμο, είναι σαν να λέτε ότι δεν Υπάρχω.  Αρνείστε ΕΜΕΝΑ, τον ΥΙΟ του Ανθρώπου, που έχει σταλεί για να σας σώσει από την πλάνη του διαβόλου.  Είμαι από τον Πατέρα ΜΟΥ. Ήμουν μέρος του Μεγάλου Θεϊκού Σχεδίου ΤΟΥ. Είμαστε όλοι ένα, αλλά εσείς, αγαπημένα παιδιά ΜΟΥ, ζείτε σε μια έρημο όπου στερείστε τη ζωή και ζείτε στην άγνοια του τι σημαίνει η Θεότητά ΜΟΥ.  Το Βασίλειο ΜΟΥ είναι τέλειο και δημιουργήθηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ.  Η ανθρώπινη φυλή ήταν τέλεια, μέχρι που καταστράφηκε από την μεγαλύτερη αμαρτία στα Μάτια του Πατέρα ΜΟΥ – η αμαρτία της υπερηφάνειας.  Να προσέχετε την αμαρτία της υπερηφάνειας, διότι αναπτύχθηκε λόγω της αγάπης του Εωσφόρου για τον εαυτό του.  Ο Εωσφόρος, ο ανώτερος ανάμεσα στην Ιεραρχία του Πατέρα ΜΟΥ, πίστευε ότι, επειδή είχε ελεύθερη βούληση, ότι θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε ήθελε, αλλά δεν κατάφερε να το καταλάβει αυτό.  Του δόθηκε όχι μόνο το Δώρο της ελεύθερης βούλησης, αλλά και της εμπιστοσύνης του Πατέρα ΜΟΥ.  Ο Πατέρας ΜΟΥ έδειξε πλήρη εμπιστοσύνη σε ολόκληρη τη Δημιουργία ΤΟΥ.  Δυστυχώς, αυτό δεν του ανταποδόθηκε

Όταν η εμπιστοσύνη σπάσει, είναι συνήθως επειδή ο ένοχος επέτρεψε στην υπερηφάνεια να υπαγορεύσει τις σκέψεις, το μυαλό και τις πράξεις του.  Μόλις η περηφάνια εγκατασταθεί μέσα στην ψυχή σας, θα δημιουργήσετε αμέσως μια απόσταση ανάμεσα σας και Αυτόν που σας έχει δημιουργήσει από το τίποτα, από μια μόνο χούφτα πηλού. Αυτός σας έπλασε και σας έδωσε Δώρα.  Η υπερηφάνεια είναι η μεγαλύτερη απειλή για την ανθρωπότητα, γιατί σας πείθει ότι έχετε περισσότερες γνώσεις από τον Θεό. Εάν αυτό πιστεύετε, τότε δεν είστε άξιοι να μιλήσετε, είτε στο Όνομά ΤΟΥ ή και καθόλου.  Και όταν το κάνετε, θα δημιουργήσετε ένα περιβάλλον όπου όλες οι αμαρτίες θα γίνονται αποδεκτές ως κάτι καλό. Και όταν συμβεί αυτό τότε δεν θα εξαπατήσετε μόνο τους άλλους, αλλά το μόνο που θα κατορθώσετε είναι να κοροϊδέψετε τους ίδιους τους εαυτούς σας.

Ο Διδάσκαλος σας

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

26/07/2014 Posted by | Uncategorized | Możliwość komentowania Όταν σπάσει η εμπιστοσύνη, είναι συνήθως επειδή ο ένοχος επέτρεψε στην υπερηφάνεια να υπαγορεύσει τις σκέψεις του została wyłączona