ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δύο κομήτες θα συγκρουστούν, ο Σταυρός ΜΟΥ θα εμφανιστεί στον κόκκινο ουρανό

Μήνυμα 106 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 5 Ιουνίου του 2011, στις 16:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο χρόνος είναι κοντά. Η Προειδοποίηση είναι τώρα κοντά. Με μεγάλη λύπη πρέπει να σου πω, ότι πολλές ψυχές δεν έδωσαν σημασία στα Μηνύματα για την Προειδοποίηση. Ο Λόγος ΜΟΥ συναντάει κουφά αυτιά. Γιατί δεν ακούνε; ΕΓΩ όχι μόνο που τους δίνω το Μεγάλο ΜΟΥ Δώρο του Ελέους, όταν θα περιχύσω ολόκληρο τον κόσμο με τις Χάρες ΜΟΥ, αλλά επίσης προσπαθώ να τους προετοιμάσω γι’ αυτό το Γεγονός. Πολλά εκατομμύρια των αμαρτωλών θα χαρούν, όταν θα τους παρουσιαστεί το Μεγάλο Έλεός ΜΟΥ. Άλλοι δε θα έχουν την ευκαιρία να σωθούν εγκαίρως, επειδή θα πεθαίνουν από το σοκ.

Κόρη ΜΟΥ, πρέπει να κάνεις τα πάντα, για να προειδοποιήσεις τον κόσμο, γιατί αυτό το Μεγάλο Γεγονός θα είναι ένα σοκ για όλους. Θα δείτε μεγάλα σημάδια στον ουρανό πριν η Προειδοποίηση θα λάβει χώρα. Τα αστέρια θα συγκρούονται με τέτοια δύναμη, που ο άνθρωπος εσφαλμένα θα θεωρήσει το θέαμα που βλέπει στον ουρανό ως καταστροφικό. Το αποτέλεσμα της σύγκρουσης των κομητών θα είναι μεγάλος κόκκινος ουρανός, και το σημάδι του Σταυρού ΜΟΥ θα είναι ορατό για όλους σε όλο τον κόσμο. Πολλοί θα φοβούνται, αλλά ΕΓΩ λέω: να χαίρεστε, διότι για πρώτη φορά στη ζωή σας θα δείτε πραγματικό Θείο Σημάδι, που αντιπροσωπεύει Σπουδαία Είδηση ​​για τους αμαρτωλούς σε όλο τον κόσμο.

Θα δείτε το Σταυρό ΜΟΥ και θα ξέρετε, ότι το Μεγάλο Έλεός ΜΟΥ δίνεται στον καθέναν από εσάς, πολύτιμα παιδιά ΜΟΥ. Διότι λόγω αυτής της βαθιάς μόνιμης Αγάπης, που έχω για εσάς, πέθανα, πρόθυμα, στο Σταυρό για να σας σώσω. Όταν δείτε σταυρούς στον ουρανό κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης, θα ξέρετε ότι αυτό είναι ένα σημάδι της αγάπης ΜΟΥ για σας.

Προσευχηθείτε αγαπημένοι πιστοί ΜΟΥ, για να μπορούν να χαρούν οι αδελφοί και οι αδελφές σας, όταν κι σ’ αυτούς θα παρουσιαστεί η Απόδειξη της Ύπαρξής ΜΟΥ. Προσευχηθείτε να αποδεχτούν, ότι αυτό είναι η ευκαιρία τους για την αποκατάστασή τους στα Μάτια ΜΟΥ, ότι αυτή η Μεγάλη Πράξη του Ελέους θα σώσει τις ψυχές τους, αν θα ΜΟΥ επιτρέψουν να τους βοηθήσω.

Θα σας εμφανιστεί πώς είναι να πεθάνει κανείς μέσα στο θανάσιμο αμάρτημα

Η Προειδοποίηση θα είναι μια καθαριστική εμπειρία για όλους εσάς. Ειδικά για όσους έχουν βαριά αμαρτία μπορεί να είναι δυσάρεστη εν μέρει, επειδή για πρώτη φορά θα σας παρουσιαστεί ποια είναι η αίσθηση, όταν το Φως του Θεού εξαφανίζεται από τη ζωή σας. Οι ψυχές σας θα αισθανθούν την εγκατάλειψη αισθητή από αυτούς, που πεθαίνουν μέσα στο θανάσιμο αμάρτημα. Από αυτές τις φτωχές ψυχές, που έχουν επιτρέψει να είναι πολύ αργά για να ζητήσουν από το Θεό τη συγχώρεση για τις αμαρτίες τους. Να θυμάστε, πως είναι σημαντικό όταν θα επιτρέψω σε όλους σας να αισθανθείτε αυτό το κενό της ψυχής. Μόνο τότε μπορείτε να καταλάβετε επιτέλους, ότι χωρίς το Φως του Θεού μέσα στις ψυχές σας, παύετε να αισθάνεστε. Η Ψυχή και το σώμα σας θα ήταν μόνο άδεια αγγεία. Ακόμη και οι αμαρτωλοί αισθάνονται το Φως του Θεού, διότι είναι παρόν σε κάθε ένα από τα παιδιά ΤΟΥ στη Γη. Αλλά όταν πεθαίνετε μέσα σε θανάσιμο αμάρτημα, το Φως αυτό δεν υπάρχει πια.

Ετοιμαστείτε γι’ αυτό το Μεγάλο Γεγονός. Σώστε τις ψυχές σας, ενώ μπορείτε ακόμη. Διότι μόλις το Φως του Θεού θα σας εγκαταλείψει, τότε τελικά θα συνειδητοποιήσετε την κενότητα, ματαιότητα και το σκοτάδι, το οποίο προσφέρει ο σατανάς, γεμάτο πόνο και τρόμο.

Ανανεώστε τις ψυχές σας. Να χαίρεστε τώρα με την Προειδοποίηση, που θα σας επιτρέψει να σωθείτε και να έρθετε πιο κοντά στην Ιερή Καρδιά ΜΟΥ.

Καλωσορίστε την Προειδοποίηση. Επειδή τότε θα σας δοθεί η απόδειξη της Αιώνιας Ζωής και η κατανόηση, πόσο σημαντική είναι.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός ο Βασιλιάς της ανθρωπότητας

05/06/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.