ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ομολογήστε τις αμαρτίες σας τώρα – μη φοβάστε

Μήνυμα 128 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 29 Ιουνίου του 2011, στις 19:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η βοήθεια, που σου έχω στείλει, θα προκαλέσει τώρα γρήγορη διάδοση του Λόγου ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο με τη χρήση σύγχρονων μέσων επικοινωνίας. Η Καρδιά ΜΟΥ φλέγεται από την Αγάπη για τα εξαιρετικά παιδιά ΜΟΥ, που ανταποκρίθηκαν στην κλήση ΜΟΥ. Είναι ο στρατός, που θα οδηγήσει τα Παιδιά ΜΟΥ. Όλες οι Ευλογίες ΜΟΥ περιβάλλουν τον καθέναν από αυτούς, που βοηθούν στο κουβάλημα του Σταυρού ΜΟΥ για το καλό της ανθρωπότητας. Απονεμήθηκαν με το Άγιο Πνεύμα, ώστε να μπορούν να διαδίδουν γρήγορα σαν ιό αυτά τα Μηνύματα με πραγματική επίδραση.

Παιδιά ΜΟΥ και όλοι οι πιστοί ΜΟΥ, να θυμάστε ένα πράγμα και θέλω να επικεντρωθείτε σ’ αυτό. Προειδοποιήστε τους άλλους να αναζητούν τη συγχώρεση πριν την Προειδοποίηση. Πρέπει να ομολογήσουν τώρα τις αμαρτίες τους και δεν πρέπει να φοβούνται. Αντ’ αυτού, πρέπει να χαίρονται. Μόνο μερικοί μήνες απομένουν μέχρι τη Μεγάλη Πράξη του Ελέους ΜΟΥ. Μη χάνετε το χρόνο. Πηγαίνετε στην αγάπη και στην ειρήνη. Μην υποχωρείτε σε αυτό το έργο. Είναι για το καλό όλων των παιδιών ΜΟΥ. Όλοι όσοι εργάζονται για να διαδώσουν την Αλήθεια ΜΟΥ, θα ανταμειφθούν για την αφοσίωση και την πίστη τους. Η Ευλογία ΜΟΥ θα προστατεύει τον καθένα από αυτούς και τις οικογένειές τους.

Να χαίρεστε τώρα, γιατί ήρθε η ώρα για να ακούσει ο κόσμος επιτέλους τη Φωνή ΜΟΥ, όπως θα έπρεπε.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Λυτρωτής και ο Βασιλιάς όλης της ανθρωπότητας

Ο Ιησούς Χριστός

29/06/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.