ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τα Μηνύματά ΜΟΥ θα φέρουν δάκρυα της μετάνοιας

Μήνυμα 140 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 14 Ιουλίου του 2011, στις 14:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, δεν μπορείς ποτέ να ξεχάσεις, ότι αυτοί που μιλάνε στο Όνομά ΜΟΥ θα φαίνονται ανόητοι, θα τους χλευάζουν και θα γελάνε μαζί τους. Σου μιλάω για το Σταυρό. Ποτέ μην έχεις ψευδαισθήσεις, όταν αυτό θα συμβεί.

Πολλοί τώρα προκαλούν τον Ιερό Λόγο ΜΟΥ. Κάποιες ερωτήσεις έχουν τη μορφή πραγματικών ερωτήσεων, που προκύπτουν από την αγάπη για ΜΕΝΑ, ενώ άλλες έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν το Λόγο ΜΟΥ να φαίνεται ανόητο και χωρίς νόημα. Παιδιά ΜΟΥ, πρέπει να δεχτείτε, πως πρέπει τώρα να πλυθύνω τα Μηνύματά ΜΟΥ για σας, επειδή δεν έχει μείνει πολύς χρόνος. Δεν έχει σημασία, ότι ο Λόγος ΜΟΥ αμφισβητείται, αντί να είναι ευτυχία για σας. Να ξέρετε ότι εμπόδια εμφανίζονται τότε, όταν μιλάω στα παιδιά ΜΟΥ μ’ αυτόν τον τρόπο. Τότε θα ξέρετε, ότι είμαι ΕΓΩ αυτός που μιλάει. Αν κατά την ανάγνωση των Μηνυμάτων ΜΟΥ θα νιώσετε δάκρυα στα μάτια σας, τότε θα ξέρετε, ότι αυτά είναι τα δάκρυα της μετανοίας – το Δώρο για τον καθέναν από σας μέσω της δύναμης του Αγίου Πνεύματος.

Πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ αισθάνονται σύγχυση, όταν ο Λόγος ΜΟΥ δίνεται στον κόσμο με αυτόν τον τρόπο. Γιατί να διαταράξω την κανονική Του ρουτίνα. Ο Λόγος ΜΟΥ δε θα φέρει ευτυχία σε κάθε ψυχή, επειδή μερικές φορές η Αλήθεια μπορεί να είναι τρομακτική. Αν θα καθίσετε και θα επιτρέψετε στη ειρήνη ΜΟΥ να πλημμυρίσει τις ψυχές σας μέσω της παράδοσης στο Άγιο Θέλημά ΜΟΥ, θα βιώσετε την αληθινή ικανοποίηση. Παιδιά, εμπιστευτείτε ΜΕ. Μην ΜΕ μπλοκάρετε. Ακούστε προσεκτικά τι λέω ΕΓΩ, και θα σας πάρω στο ταξίδι στην Αιώνια Σωτηρία.

Να θυμάστε, ότι ο Θεός Πατέρας τώρα διαχειρίζεται τη Βασιλεία ΤΟΥ, την οποία κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να καταστρέψει. Οποιαδήποτε προσπάθεια να το πράξει θα οδηγήσει σε αποτυχία. Καθώς οι αμαρτωλοί συνεχίζουν να προσβάλλουν ΕΜΕΝΑ και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, το Χέρι ΤΟΥ είναι έτοιμο να πέσει ταχεία. Λόγω της Προειδοποίησης συγκρατιέται, μέχρι η μετάνοια θα έχει επιτευχθεί. Όλοι εσείς, που δεν δέχεστε την Αλήθεια, πρέπει να ξέρετε, ότι έχετε πια λίγο χρόνο για να προετοιμάσετε τις ψυχές σας.

Προσευχηθείτε ο ένας για τον άλλον, έτσι ώστε να σωθούν οι ψυχές σας.

Ο Στοργικός Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

Βασιλιάς της ανθρωπότητας

14/07/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.